En yeni iletiler

26 Şubat 2008 Salı

bana ağlama eğer beni sevseydin burada benimle olurdun beni istiyorsan gel bul beni kararını ver

∂üηуα∂α єşιм вєηzєяιм уσк αмα вєηzємєує çαℓışαη єzιк çσк...

şimdi oturuyor sensizlik kalkıp gittiğin yerde....

ßenim damarlarımdaki kimyasal etki sen aşık deilsin olum senin ki etkiye tepki...

Sadece seni sevdim bebeğim..!!Yanımda olmasan bile hayalinle öleceğim..!!

DµRµCam ßµRda ~ GiDi$ini S£yR£dîC£m ~ kIpIrtIsIz ~ SâKin qîßi GôRünC£m ~ KavGasIz øLaCaK ~ fIrtInAsIz øLaCaK ~

sence bu çok mu imkansız..(SENLE&BEN)

DaHa FAZLA TÜKENMEK İSTemiyorum

Kalbe vurdum kiliti ...tir(YASAK KELİME) ettim aşkı!!

Kapılar kapandı yüreğime giriş yok artık!!

Ellerini bırak avuçlarımda kalsın...Sen ol yanımda yıllar ömrümü çalsın

Aşk bir oyunsa Game ower !

Neyi erken yaşadıysam hep ona geç kalıyorum..!!

Etikete gerek yok beni bilen biliyo zaten

Acıların ortasında kaldım çok yanlızım çok bunaldım...

ALkol hoş!Ortam loş!Dinle bni herşey çok boş!Kimseye inanma kimseye güvenme kimseye aldanma kendin çoş!

...нαηgι кαℓß ѕηι ßηιмкι кα∂αя ѕєω∂ι ؟

ölümün olur senin uzaklardan gidişin ne olur inan bana seni ölümüne sevmiştim..

ne olmuş seni sevdiysem bak yeniden doğdum ben ...

aCı zamanla geçer....

köprüde ayı dayı yoktur cellat kazanır!

Özlemek güzeldir özleniyosa insan .... Ama ben özlemiyorum acı çekiyorum..

ßulutlar bile biliyor yaşadıklarımızı.. Onlar bile aqlıyor halimize...

Yalan söleme yalanım olursun oyun oynama oyuncağım olursun ...

Nazarlardan korusun tanrı bizi incitmesin eller yüreğimizi...

ßoşuna sevmişim seni değmezmiş sana ....

yA değerimi bilseydin yada değerin kaybolmadan gelseydin...

GeCELER bensiz olmaz bedenim aşksız kalmaz!

ßαηα уαяıηıη gєтιяє¢єğι кιşι ѕєη ∂єğιℓѕєη єğєя,уяη σℓмαѕıη вgη вαηα уєтєя...!!

яυнυм вєηι тєякєттι уαηℓızıм....

ßU DünyaDa KonuKsuN ßu DünYaDaN KopUksuN

ßEn senin serseri katilinim serseri beatleri beynine veririm..

Sigara kadar zararlısın çektikçe yaktın..

Kısa tutalım son sözleri sevemedim vedaları

ßen onu kaybetmedim o kendini kaybetti...!!

Aşkımı verdim sana,yüreğimi verdim.Aşk sendin sen yüreğimdin...

Tüm kollarım korkumun zincirleriyle bağlandı....

вυ кєz ρєк вι αƒιℓℓι уαℓηızℓıк....нα∂ι кαℓ gєℓ αятıк ∂αуαηαмıуσяυм....

güℓмєк кιмє уαкıѕıуσя ѕσяυѕυηα мιℓуσηкєяє ¢єναвıмѕıη...

ѕєηι ∂υя∂υяαη кιм σℓυяѕα σℓѕυη кιм σℓ∂υgυηυ нαтıяℓα νє gєя¢єк кαℓ

ѕєνмєуι ѕєη ögяєтѕιη,уαşαмαуı∂α...şιм∂ι υηυт ∂ιуσяѕυη кσℓαуѕα ögяєтѕєηє υηυтмαуı∂α...

αşıgα ιуιмιѕιη ∂ιує ѕσяυℓмαz...нєя ѕєνιℓєηє∂є αşıк σℓυηмαz...

вιя güη∂є кяαℓ σℓмα∂ıккι,вιя güη∂є тαнттαη ιηєℓιм...

ĞöŹŶÁşĹÁŔıМÁ ĶÁŃ ßÚĹÁşıŶŐŔ ÁŔŤıĶ.ŹÁМÁŃı ĞĔĹĎĨ ĞĨŤМĔŃĨŃ ŚŐŃŚÚŹĹÚĞÁ...

Ne PaRa ne GüZeL hatun sadece iftardan sonra bir sigara

seninle tanışalı zaten birtek seni bulabiliyorum koydugum yerde

Beni Beyninden Silmiş Olabilirsin Ama Kalbinde Hala Ben Hüküm SÜRÜYORUM..

eLLer yansın, eLLer kansın, eLLer baksın gözLerine!! Hak etmedin bu sewgimi yoLun açık oLsun bensizLiğe ..

£y İstanßuL ! Sana yeniLdim bir günahkar yüzünden... Verme istemem!.. ßırak!.. Üstü kalsın!.. aLacağım yok senden...

Y.O.K Artık Sana Ait T€K Zerre ßünyemde..Sen koca ßir HİÇ oldun ßende, €ttiğin T€K cümle ile..!

Gözüm kapalı hayatımı ortaya koyduğum bir kumar oynamıştım. Ya seni kazanacaktım, ya da kendimden VAZGEÇECEKTİM.. Hem seni kaybettim, hem de kendimden VAZGEÇTİM...

N dnyLr yıktm sni buLmak içn, N umutLr unuttm sana gLmk içn! Snse 'ayrıLık' dedin en b$nda.. AğLa ağLa $mdi yLnzLığına!! ağLa..

Bu da sana son sürprizim olsun.Şimdi, seninle yaşanan günleri ateşe veriyorum,beni güzel hatırla.Gidiyorum...!

Her haLinLe Her haLimdin Gözümden Dü$tün.. Zaten HİÇ ßnm oLmadın Hatta Ödünçtün !!

Çocuum dü$ünme, birascık yaLan a$k için söLenen $eyLer..!

Sevdiğim, kimse seni benim kadar sewemez, benden başka hiç kimse uğrunda ölemez!! İstersen çek git eller kıymetini bilmes.

İnsanı İnsan Eder Gayret iLe Çalı$mak fakat i$in zor yanı çalı$maya aLı$mak

Ayrılıkları ayrıntılar incitir. | Murathan Mungan |

Çok ßıkarsan Hayattan ßir mezarLığa git, öLüLer ii biLir ya$amak güseLdir | Erhan Güleryüz |

Bir gün Duyamazsan Sesimi Gecelerinde ßiLirsin ki Veda £demem SevdikLerime !! SessizLikte wedadır sewgi doLu kalpLere ..

Yan kaLbim yan.. Giden unutuLur, sen sana yan.. Sus kalbim sus!! Nasibin yok snn a$ktan..

Gidrsm dönmem, döneceksem zaten gitmem! Sen gidiorsan eğer çok öslesemde ‘dön’ demem.Ağır geliosa bunlr firar serbest, üstelemem!

Ne olur artık vurma beni, uzakLa$.. ßundan ßöyle ßenim için hüzündür a$k!!!!!


2 tane de ingilizce nick;

i should have found out this relation has no end!! İt is no use what we do.. You and me, can not become we..!

anLamı : Daha o gün anlamalıydım Bu ilişkinin sonu olmadığını Ne yapsak faydasız “Senle ben, biz olmuyor…”

if i had known,i wouldnt waste my life for you..

anLamı : ßilseydim, ömrümü senin için wermezdim..

вσуυη єğмєм αѕℓα ѕαηα уαкѕαη вιℓє вє∂єηιмι вєη ∂σğαяıм кüℓℓєяιм∂єη gü¢üη ναяѕαα ∂υя∂υя вєηι...

уα вєη σкυℓυ σzℓє∂ιм кαя∂єѕιмммм ∂єℓιмιуιм вєη ηє∂єη σкυℓυмυ σzℓєуιм вєη αякα∂αѕℓαяιмι σzℓє∂ιмммм

ιηтєяηєтι нιzℓαη∂ιяι¢αм ∂ιує кαѕтιяαη тєℓєкσмα тєşєккüяℓєя

ѕυѕ ρυѕ ∂υямαм ѕαкιηℓιğιм∂єη,ιηѕαηıуєтℓє çözмєуı ѕєν∂ıgıм∂єη,ιℓℓє ∂є ѕαναşмαкѕα ηıуєтıη,¢єѕαяєтıη ναя мı уєηιк ∂üşмєує

нαℓιмιz ιтℓєя∂єη вєтєя кєуƒιмιz вєуℓєя∂є уσк...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

teşekkürler