Facebook nickleri

19 Ağustos 2010 Perşembe

Kahretmişim hayatıma her gece içiyorum Sevilmeden sevmenin cezasını çekiyorum . !
_KiM DeMi$ MuTLu oLDuqumu ? ...YaNDıM...

_$iMdi SeN qİDiYoRsuN ya ! ßeNi Kim SeVeCeK ?

_DeNediM DefaLarCa SeNdeN aRta KaLanLarLa...ARTIK YOKUM ßEN

_YaNıMda KaL Die YaLvaRmıYoRum Ama GiDeRseN Çok KıRıLıRım ! ÜzüLüRüM eLßeT ßir iZ KaLır Ama HayaTa Sıkı Sıkı SarıLırım

_KaRarLıyım SeNi ßu Kez TaMaMeN HaYaTımDan ÇıKarMaya...KaRaRLıyıM SaNa aiT SeNin oLan Ne VarSA ßir qeCede YaKmaya

_iSteR KaPıYı ÇarP qiT iSTer KaL FerYat eT ! ßuqün aYrıLıyoRuz ßir TeK ßunu KaßuL Et

_SoN KeLime a$taN SaNa ' aRtık Seni SeVMiYoRum '

_KaRDaN aDaM oLuRda SeNdeN aDaM oLmAz ßu SaaTTen SonRa SenLe i$iM oLmaz (:

_aiT oLduqun Tek Yer ßeNim YaNımDır ßa$ka TeN ßaŞka SevDa Sana HaRamdıR..Sen ßeniM iÇin SaDe ßi aşq DeiLdin SaNa ßeniM qöZümLe ßaKan yaLancıDır

mutLuLuk biLe acı veriyor cünkü sonu var biLiyorum .


beeqeniRseniz devamı qeLicek...!


Çığlıklar büyüttüm ben
içimdeki zindanlarda
Uyanmayı bekledim hep bu uğursuz karanlıktan
Oysa şimdi çok uzakta tutunduğum o rüyalar
Dört yanımda ümitsizlik dört yanımda taş duvarlar


Sıradağlar ardından uzat bana ellerini
Bir ışık yak karanlığıma inandıkça döner dünya
Işık ver ışık ver bana yitirdiğim yollarıma


Yüreğimden akıp gitmiş yaralanmış gözyaşı masallarıma
facebook nickleri
νєяєѕιує νι¢∂αηℓαя ѕαтιη αℓιуσяυм... ∂üşℓєяιм ιƒℓαѕιη єşιgιη∂є... αşк нιяѕιzιηα çιкмιş α∂ιм... яυнυм уєя уєя нα¢ιzℓєя∂є...


υукυѕυz gє¢єуℓє α$кα ∂αℓ,тαм σятαѕıи∂α υуυуαкαℓ... ×D


Zannetmeki her susan konu$maktan acizdir ve zannetme ki kırıLan gurur ßir hiçtir...suskunLuktan anLıyorsan çok $ey anLatmı$tır...

   yonja sözleri


qüLü birqün Seni HeRqün qüLü soLunCaya acılı kaDar Seni öLünCeye KaDaR...





Ya$aSınn 18 qençLiqq ßööheeheeYYY x)


вüтüη αşкıη вυ мυу∂υ уαşαηαηℓαя σуυη кυя∂υмυу∂υ вєηιм αşкıм ѕυ∂αη∂α ∂υяυу∂υ вєηι αηℓαмα∂ıη уαя...!



αякαηα вιℓє вαкмα уüяєğιм ѕαηα ! gözℓєяιη ∂üşℓєяιηє ємαηєт ...



*Ayık oL panik yapma rahat oL ßaq daLgana 3 günLük dünya ne sana kaLır ne ßana ..!!!

*dönüşü yoq geLemem artıq geLipde seni ßuLamam artıq ßıraq ßu sevda ßöyLe kaLsın kadere isyan edemem artıq

*$izofrence yaşa(**YASAK KELIME)na yoLda$ oLsun espirili ßu nefret doLu keLimeLerim.ßir tokat oLsun..!!!
2011 şarkI msn nickleri
*h€rkesin ßiras faiLi oLduqu meÇhuL ßir Cinayetim $imdi…!

MustiC bu Damardaki tokSin Beni Her gördüğün Yerde tiSKin Bu Aramızda Aşk başlamadan Bitsin… Ştt Lan Arkana Bakmadan YaYLan..


Hayat bo$tur Kafa ho$tur eLimde Lise kitapLarı Ko$tur aLLah ko$tur

*...Kısacık ßir A$kTı ßu YaşadığımıZ, TatLı ßir Oyundu Oynadığımız

Hayatı korkarak ya$ıyorsan §adece izLeyeceksin.


söz aqızdan çıktı ßir kéré. $éytan da séndén yana méLék dé.

qéL dérsém qéL qid dérsém qidmé

yüréqin yoksa éqér rahat oL,o zaman izim ßédénindé . ßéni unutmana yétécék.

ßana 1 qéL désén o yoLLary hic qéciLmémi$ sayardım

ßén qüLLérimi SoLdurdum Sén Papadyana İi ßak..!

Sussun istiyorum şu koca kalabalık...Konuşmasın,gelmesin,gitmesinler yanıma.İhtiyacım yok çünkü yeni bir hatıraya..

0 yorum: