KISA MSN NİCKLERİ

13 Nisan 2008 Pazar

şuursuz_manda
poşet_çay
hem_kel_hem_fodul
shitlembik
çöp_kovası
kara_murat_fatihin_fedaisi
stesli_porsuk

internettin_hoca



gebere_jackson

ağlaya_jackson

şipidik_şipidik_yüzen_kurbaa

kavanozdaki_adam

suursuz_manda
poset_çay
shitlembik
çöp_kovasi
kavanozdaki_adam
Asiri_Yakisikli
Kedimi _7_m
Bal10cuk
Endoplazmikredikulum
yesil_ninca (nami diger= uçan depik)
Manyetik Karpuz
Digital Portakal
Kanatli Orkid Takmis Örgüçsüz Deve
Kumsalda_Koshan_Beyaz_Benekli_Kopek
küresellestirebildiklerimizdenmisiniz_yoksa_kürese llestiremediklerimizden_mi?
SeVisKeN_Chat_ManYaQi
bögüren_kertenkele
AmasYaLEE
Sonunda_Tezkereyi_Aldim
ZiçiRTmA
KerTeMEyeN_KeLe
KörtiK
Baymakli_Dondurma
debelenen hamam böcei
devlet _bize_yardim_etsin
üzüm_yerken_boguluyodum
ortaya_yanarli_dönerli_bisheyler
erkek_adam_nick_mick_anlamaz
anne_yemekte_ne var
istedigimiz_sorudan_baslayabilirmiyiz
sersem_kertenkele
karamurat_benim_hayir_benim
essek_gozlu_sevgilim
pilipis_marka_televizyon
incitmiycem
BokatasatmasicraR
kedi_yiyen_satanist_fare
arabenibensibel
HeY____KeL
koprudenoncekisoncikis
bisurusoruunlemi
evlenbenimle
OsurugaGuleninOsurukKadarAkliYoktur
Sev_Beni_Seveyim_Seni
Herbokolog
Nick_mick_yok
Nickimi_Kaybettim
Nicksiz
Hasnicktir
ZincirlemeIsimTamlamasi
Kafayi_yemis_dusler
bi de chuQ var.. kisayiz ya ondan
aysecigin_alpellaya_doydugu_an
hepööleolurzaten
ankaraliyim_disaridanda_kabul_23m
salatanin_icindeki_böcük
atla gel
inleyen beygir
oramakomaburamako
teyyarrrrrr
cenay1pettin...
zamazingo
fatrix....
suni tenefüs
en_harbi_erkek
yahavlevelaguvvetillabillaazim
Durbunsuz_Kemal
Mahmud_abey
Kac_Lan_Kac
Eceline_Susamis_Cilgin_Counter
Biçagimi_Unuttum
Gidikla_Beni
_Vuramadi_ki_Vuramadi_ki
Kil TüyYün Holding 2004
Eceli_gelen_Terorist_Dust_Duvarina Isermis
Kirmanco_
Kiss_my_awp
Tabana_Kuvvet
MuzunIcindeAfrikadanGelenBocek
Canak_comlek_patladi
Biber_Dolmasi
Bi_Bakip_Cikicam
DamsizDaGirebilenAdam
Balaban_Yanbakan
abbas zamansiz
zücvettin
kadir isterse
bülük bas hayvan
missipipi
burnumdan akan düsler
ayak parmaklarim 30 cm....
iktidarsiz bereket tanrisi
iki kivi bi muz.....
darvinizkim
PaPua_YeNi_GiNeDeN_aDaM_CiKMaZ
di_mi_john
felan_diil_falan
hocanizkim
essegins2
okeyin_aranan_dorduncusu
sokratesla
"1000 atli akinlarda sen olmayan cocuk"
can_cekisen_sanat
muzbaligi
kolonyali_mendil
yelyepelek_yelken_kurek
t_cetveli
susayaci
beyaz_itli_prens
pipisipis
chamyarmasi
topal_solucan
portakalli ördek
varla_yok_arasi
aydan_gelen_saybork
kukuletali adam
evi_su basti_bende_kactim
durdur_bu_nikahi_memur_bey
tefalniyebenidüsünmüo
evli_ama_gozu_disarda
ucan_imam_takla_atiyor
aman_tirtil_ver_de_kur_tul
cekyat
tüküren_anne
paytakpaytakkosankoala
kokanayak
veresiyeteklifetmeyiniz
cekilin_ben_doktorum
nicktirgit
gobek_pamugu
eti_cicibebe
capkin_kuru_fasulye
minimetrolumetropol
asetilenasitinasetilmeyeni
ayazda_kalmis_bekci_pipisi
kertemeyenkebelek
hadiyavrumkenick
türkiyenin_gururu
bensibernetikorganizmagordum
mülayim gergedan
kolboregi
dove7guntesti
azerovadagezer
uçan teneke ve saz arkadaslari
alikopter
satanistkatilikedi
ankara_metrosunda_sevdim_sevildim
nickname_ne_demek
agresif_örümcek_adnan
pezev_engin
terler_beynime_siçradi
gofrettin
sevsohpetisazlaveniyazla
amudakalkipelçirpankaplumbaga
bizimkisi_mantik_izdivaci
toyga"r"us
piss_miggy
tavuktüyünealerjisiolancivciv
koyun_kopyasi
tamtesekkulluhastanedendeliraporu
omermemeemer
verenköyün_kavalcisi
q-chük
emmemememi
penis_akkaya

0 yorum: