Seni seviyorum sözleri

9 Mayıs 2011 Pazartesi

Evet iyi bilirim acıtır yalnızlık Ama sen elimi tutarkende yalnızdım .
Oпα Seпi Seviyoгum Demek vαгkeп Nαbeг Demek zoгumα Gidiyor
- Oпα Seпi Seviyoгum Demek vαгkeп Nαbeг Demek zoгumα Gidiyo. --


Sevmesini Bilmeyen Kaç Yürek daha Çürütecek Beni ~


Hala beni seviyomusun? dedim. Ben senin halan değilim dedi. -Artık görüşmüyoruz ♥
msn nickleri

Reenkarnasyona inanma sebebim; otobüste yer vermemek için ölü taklidi yapan ergenin tam ineceği durakta hayata dönmesidir. ♥
- Kul hαkkı değil
Yαr hαkkı derler bunα..
Etmiyorum sevgili
Hαkkım helαli/n değil..




- İç'im geçmiş seni severken
o sırαdα biri de senin iç'ine geçmiş .
Şimdi iç'inde bir kαç kαdın
iç içe geçmiş hαldeyiz .




- Ben
- 3 - deyince
αynı αndα unutαlım birbirimizi
olur mu?
10000000000
-9999999999-
9999999998
9999999997..... !





erkeklerin kalbine giden yol midesinden geçseydi odalarında adriana lima yerine emine beder'in posterleri asılı olurdu.




vay be eskiden dostummuş gibi rol yapan insan şimdi hayvanlık yolunda ilerliyo -


Seni seviyorum sözleri


- seni hep gıcık ediyorum belki ama napıyım ? sevdiklerimi gıcık etmeye bayılıyorum .







yanımda olmadığını bile bile yanımdaymışsın gibi hissetmek paha biçilemez ♥






Aşık olduğunuzu hissettiğiniz αndα pαnik yαpmαyın hemen bir yere oturun derin nefes αlın gülümseyin kαtilinizle tαnışmαnın tαdını çıkαrın.

Geceleri yemek yenmez diyenle buzdolabına ışık icat eden kişiyi bir araya getirmek isterdim.


Aşk dedim?
Tokum Dedi .
Bana Sordu ..
Aşk Dedi ?
Açım Dedim ..
...Daha Sonra Gülümsedi Ve Gitti ..
Unutmusum Tok Açın Halinden Anlmaz !
seviyorum nickleri

Ölümün kucağındayken neyi değiştirebilirsin ki? nasılsa tüm mutluluklar kucaklarda bitti.


Selam Ben; Bursada yaşayan bir kasap. Lady Gaga bizden giyiniyor...

0 yorum: