minnettar sevgi sözleri

30 Mayıs 2010 Pazar

Önceden Sahip Olduğum $eyleri Kendimden Uzakla$mı$
Görüyorum ve KayßoLmu$ $eyler Artık ßenim için ßirer Gerçek Oluyor ..


Tarif Edeyim GeL ßuL ßeni ..

Zirvéyé Çıkarkén GördükLériné SéLam Vérméyi Unutma
İnérkéndé Aynı YoLu KuLLanacaksnn...!!
Bundan böyle Yoksun hayatımda..Zaten hiç olmadın değil mi? Çok koymaz işallah Bu Sana.
Asıl Suçlu Seni Kalbine Alandı, Gerçek Sandığımız Aslında Koskoca Bir Yalandı..

rock nickleri

25 Mayıs 2010 Salı

RoCkK :
_____888888_____888888___888888__ 8_____8
_____88___88____8____8___8_______8____8
_____88___88____8____8___8_______8___8
_____888888_____8____8___8_______8_8
_____88___88____8____8___8_______8___8
_____88___88____8____8___8_______8____8
_____88___88____888888___888888__ 8_____8


PoP :
____00000__00000____000000
____0___0__0___0____0____0
____00000__0___0____000000
____0______0___0____0
____0______0___0____0
___0______00000____ 0


Askin mideme vurdu, beni ne yar paklar nede dost, beni paklayacak olan bir ayran iki de tost.

Ask bir otomobil gibidir yedek parcalari surekli degisir.



yüzüme bakmaya yüzü olmayan kişi
arkami dönüp qitsem beni özlermiki?


Bn öqRenci hayad sınaw kaqıDı..!


"..sana ben kendimi ödünç vermedim ki.."





sen gittin gelmedin deişen bişe olmadı belli ki bu gidiş bana zerre kadar koymadı ..!!

isyan nickleri

22 Mayıs 2010 Cumartesi

yüreğimi kıran bir zincir gibi
ansızın gidişin
benı yok etmeye yetmedi
kendinide yitirdin be İNSAFSIZ...


_bir daha adını anmayacağım
sesini duymayacağım
kadere rest çektim,ölümü hakettim
ama hiç bir zeman unutma;
İSYAN ETMEDİM...

kimsesiz nickler

19 Mayıs 2010 Çarşamba

büyüklerini sevecek kadar zaman verilmedi

Ölümün tadı, dilimin ucunda. Bu dünyadan olmayan bir şey hissediyorum

bırak aksın sel sular can evimden vurdular
bana kalsın dar duvar
ezilir elbet can çıkar.

suratsızları kapıdan kovsam girmek ister bacadan

~~

anLamsızca bakTım yinee gideceqinden eminken..
susTum bekLedim saDece göKkuşaqına tutunmuş
hayaLLeRimi izLeRken

seyR-i aLem cok boştuR.. bu insanLaR nahoştuR

bıRak hayaLLeRim senLi kaLsın en soNunda nOkta waR biliyoRsun bitti en qüzeL hikayem..

sen oLsan,
rüzqar oLsan,
yar oLmam inancına.
küLLerim yeniden yanmaz asLa!!

emo kIz nickleri

16 Mayıs 2010 Pazar

ßırak CaHiLLiĞim SaFLıĞım GitmeSin eLDen, ßiLmek YanmakmıŞ ßüsßütün...

●●●●ılılılılılılı (isim) ılılılılılılı●●●●

BaNa CaNıNı aNLaT DeSeN CaNıMıN İçİNdE CAaNSıN DeRiM BaNa AsKıNı AnLaT DeSeN O AnLaTıLmAz GeL YaŞa DeRiM..



------------------


...ҳ̸Ҳ̸ҳ_SeSsİzLiK_ҳ̸Ҳ̸ҳ...

AranıLan TeseLLiLer Neden Hep meşguLe Düştü..

ÖyLé ßir $arkı DinLémk İstiyormki İntihara Té$ébüs Ettirsn,ÖyLé ßir MutLu OLmk İstiyormki ßéni Hayata ßağLasın,İmkansız Mı.?

né éL!mdn †u††uLr né yüzüMé qüLdüLér ß! qün 0Lsn öLmüné séwmediLr ßén séwd!m ßa$kasna wérd!Ler ßana ßu dünyda mu†LuLuq Haramm$ méqéR

NoKtA dEqiL,ViRgÜl KoYdUm ÖyKüMe...!!!

AsıLı KaLdIm BıR iPiN uCuNdA...!!!!

deli msn sözleri

13 Mayıs 2010 Perşembe

dosTluK mu siZLeRdeN mi pöH .. !





OkuLda toSLuK yaSaK .. gömLeKLeRiN eteKLeRi göZükMeSi yaSaK .. SigaRa içmeK yaSaK .. a$K yaSaK .. oOoO biDe öZGürLüK haKKı vaRdı pöH .. !





seNde mi onLaRLaSıN .. giT soNRa geRi döneRsin naSı oLsa

geRi döneRsiN ama beN böLe oLmam yeTER aRtIK köTüüMmM ..

acILI msn sözleri

10 Mayıs 2010 Pazartesi

Bir siyah kadar koruyucu
Bir Ates kadar sicaksin bana
Bir Su kadar yürek sogutucu
Hayatimdaki tüm seylere dair herseysin
Sen herseyim.
Vazgecemedigim vazgecmeyecegim vazgecilmezim .
kelimelere sigdiramiyorum seni hayatima sigdiramadiktan sonra
Seni anlatmaksa hic kolay degil..
Bazen bir yüreksin kuytu kösede kalsam bile her an orda olacagim
Bazen bir yuvasin ne olursa olsun yüreginde konaklayabilecegim
Bazen bir meleksin en zor günlerimde o melege siginip aglayabilecegim
Sen benim Basima gelen en güzel seysin
sen benimsin ...

yazILI msn nickleri

7 Mayıs 2010 Cuma

SEVGINI TASIMAK DEGIL HASRETINI CEKMEK ZOR,GULMEYI DEGIL AGLAMAYA ALISMAK ZOR!YASAMAK DEGIL,OLMEKTE DEGIL,OZLEYIPTE GOREMEMEK ZOR!
GEL ARTIK GELDE BITSIN BU ACI.BIRAZDA GOZLERINLE SEV BENI, ELIN DOKUNSUN ELIME TENIN TENIME. BEN HAYAL DEGILIM GERCEGIM ETIMLE CANIMLA DE. GELDE BU CAN SENIN ARTIK DE. GELDE NEFES ALAYIM YASADIGIMI HISSEDEYIM BENDE.
Basit y a ş a y a ş a c a k s ı n ...

Mesela susayınca su içecek kadar basit
Dört çıkacak ikiyle ikiyi çarpınca ..

Basit yaşayacaksın basit.

Sanki yaşamın bir gün sona erecekmiş gibi
basit...!






hayattan soyuntlanmıs bir ruhmuydu acaba yada kendisini soyutlamıstı yanlızdı mutsuzdu kalbi

kırıktı ama henüz
onsekizindeydi....



seviyordu gülümsüryodu her sabah güneşle uyanıyordu her gece yıldızlarla parlıyordu ama
mutsuzdu...

elveda nickleri

4 Mayıs 2010 Salı

toprağından dönSün yüzüm. . öLünce Sevemessem seni. .

kLawuza ßakma ßen ßi iLLetim !

yaŞaSın hayat . . ßen öLürüm. .

sensiz ßiten heR cümLeye ßir eyLem oLdu adım !

héhé hayat bu at kendini gitsin
H€rk€zi B€kL€Rimm





Yok Artık..
Çok üzgün Herkesi seviyo ama KaLamıyo...
Elveda

kız nickleri

1 Mayıs 2010 Cumartesi

* BıRock Sana Gelsin

* Rocky Balboa Yumrukları Gibi Darbeli Benim Rock Sözlerim *pop dinleyip kıç sallayacağına rock dinleyip kafa salla daha iyi*
yüreimin sesi bana hesap sorar oLdu bebeim o qünden beri kaLbim çiçek qibi soLdu…
anLamadımki ne oLdu karar verdim çok erkenden nasibimi aLdım şimdi..
‘’….ayrıLamam ki severken…'’
qitme kaL be yanımda şurada baş ucumda sana kurban oLurum eLweda deme bana…
dokunduum hiç bi tende kokun yok aradıqım mutLuLuqu qözLerinde buLdum
yaraLarım artık uzakta biyerde sessizce küllenip savruLuoo
sen son aşkım son ümidim oLacaksın kaLbimde her zaman tek kaLacaksın ruhum dudakLarında hayat buLuo yaşadıqım en büyük aşk sen oLacaksın…
ayrıLmamz çok qereksiz şimdi uzaktan sebepsiz

Sociable