2012 Emo kIz avatarlarI

8 Eylül 2011 Perşembe

Beni sevmek için programlanma devrelerini yakarım


Seviyorsan yanımda kal sevmiyorsan ufaktan ufaktan yol al

emo avatarları

gözlerimi açtığımda yerde bir sürü çorap vardı, tanıyamadım benimkileri. sonunda azmettim, kokladım ve buldum  okul başlIyor nickleri

ben hep meşgulüm nedense. doluyum her nedense. ben beni bende kaybettim. nolur bulan bi haber verse ;\

burda çok felsefik bir bir yazı yazdıını düşün. ne sen yorul ne ben yorulim

Ramazan BayramI Nickleri

25 Ağustos 2011 Perşembe

» Her şeye kadir olan Yüce Allah, bizleri, doğru yoldan ve sevdiklerimizden ayırmasın! Hayırlı ve bereketli Kurban Bayramları dileğiyle?

» Heyecan ve özlemle beklenen kutsal Ramazan Bayramı geldi, hoşgeldin. Mübarek bayram ulusumuza sağlık, huzur, mutluluk, bolluk ve bereket getirsin. Hayırlı bayramlar dileğiyle.

» İslamın nurlu güneşi kalbine dolsun, makamın cennet hz. Muhammed komşun olsun, günlerin mutluluk, gönlün saadetle dolsun bayramın mubarek olsun.

bayram nickleri

» Kainatın yaratıcısı ve alemlerin Rabbi yüce Allah'a sonsuz şükürler olsun! Ramazan Bayramı bereketiyle, bolluğuyla gelsin, tüm insanlık için hayırlara vesile olsun.

» Kalpler vardır sevgiyi yaşatmak için, insanlar vardır dostluğu paylaşmak için ve bayramlar vardır sevgi ile kucaklaşmak için.Bayramınız kutlu olsun.

Deniz kumsal msn nickleri

25 Temmuz 2011 Pazartesi

ihanet bedeni sarar çarşaf gibi bedene zarar
kalbim değil bedenimdir gidenlerden gelene kalan
emin ol ki hiç yılmam ben güzelim sen sevene kadar
hayat acımazdır onca savaş sonrası yenene bakar
köpeğime ihanet etmemek için kedilerden nefret ettim
bebek firarda filimi kadar komiğim çünkü evde tekim
bulduğu fırsatları değerlindirmeyip kötüyü seçen kektir
deniz kumsal msn nickleri 
apaçilikten uzak doğu dövüşlerine de mi geçer nesil
tutunacak dal bulamayan yapraklardan düşer kesin

yaptığım her punch 20 yaş üstüne yarayan süper besin
dikkat ette kahrolası çöpçüler aşkını süpürmesin
hayatımı sikenleri allah elden ayaktan düşürmesin
aşk tıraş köpüğü gibi hayatın fırsatları kesmesini kolaylaştırır
dedelerimiz hep sorar ki olay aşk mıdır
farklıdır yaşananlar sürekli kağıtta saklı satır satır
çevrende gördüğün her saçma sapan olay onu hatırlatır

Sevgili Nickleri

10 Temmuz 2011 Pazar

Hep aradım durdum yaşamım boyunca
Bu yüzlerin içinde hiç mi ?
İNSAN yok ?





Sessizlik Yeter İçimdeki Sesi Duymaya





Ne kadar uzaksın baba,
Yüreğinde öyle
İyi geceler dediğin şarkı vurgun yedi
Bende yedim, Üzülme..



  aldatma sözleri

Çığlık Çığlığa Susuyorum..
Suskunluğumda Gizli Hüzünlerim ..




2011 Yaz Nickleri

2 Haziran 2011 Perşembe

ßiz anLamaız s0syetiq sevqiden, Damar sözLerimizdir ßizi yüceLten, aL bu sözLerim sana ders oLsun..! 0da oLmadı bu sewqimin nefreti sana KAPAK OLSUN !...



Sizin oLmadıqınız bi Dünyadayım ( : ...*



ßen asLnda sadece seni sevdim...
ßitmeyceq ßiLiyorum.. *ßiteceqse eer biqrqün seninLe ßitsin



YaLaN SöyLéMé YaLaNıM oLuRsuN
OyuN oYnAmA oYuNcAqIm OLurSuN...!

Hiç 1 zaman hayal ettiğiniz gibi olmıyacagız,
cunku kendımız nasıl istersek,
öyle yapıy0ruz ,)



ben öyle safmışımki şeytanın bile bi kalbi var sanmışım



umrunda değLsem,,umrumda değLsin



biLen biLir ötesi kimseyi iLgiLendirmez

Hadi hapset beni KudRetin yeteRse ..

 kIz için msn nickler

öRdüqün Oyuncak duvarLaR içinde ;


Benzemez senin boyaLı khRamanLaRına ..



İyileR Siyah qiyeR Bunu Unutma !




heRkess O diLbere hayRan ...dönüpte bakmayann Hayvan !

Seni seviyorum sözleri

9 Mayıs 2011 Pazartesi

Evet iyi bilirim acıtır yalnızlık Ama sen elimi tutarkende yalnızdım .
Oпα Seпi Seviyoгum Demek vαгkeп Nαbeг Demek zoгumα Gidiyor
- Oпα Seпi Seviyoгum Demek vαгkeп Nαbeг Demek zoгumα Gidiyo. --


Sevmesini Bilmeyen Kaç Yürek daha Çürütecek Beni ~


Hala beni seviyomusun? dedim. Ben senin halan değilim dedi. -Artık görüşmüyoruz ♥
msn nickleri

Reenkarnasyona inanma sebebim; otobüste yer vermemek için ölü taklidi yapan ergenin tam ineceği durakta hayata dönmesidir. ♥
- Kul hαkkı değil
Yαr hαkkı derler bunα..
Etmiyorum sevgili
Hαkkım helαli/n değil..




- İç'im geçmiş seni severken
o sırαdα biri de senin iç'ine geçmiş .
Şimdi iç'inde bir kαç kαdın
iç içe geçmiş hαldeyiz .




- Ben
- 3 - deyince
αynı αndα unutαlım birbirimizi
olur mu?
10000000000
-9999999999-
9999999998
9999999997..... !

şerefsiz nickler

6 Mayıs 2011 Cuma

sen her gece gördüqüm en güzel armaqanım..

yüzüme bakmasın ama bırakmsın onu ayartmasınlaaarr...

yokluqunda hersey tatsız affedipte dön vefasız..

çok mutluydum sen yokken sevmeyi unutmusken qeldinde ne fark etti ki..

tam unutmusken hersey bitmişken neden karsıma cıktın ..

çıkmaz yollardayım..

bu kadarkolaymıydı vaz geçmek bnden.

yaptıgın ask değil bana göre kahpelik...

mutluluk yalann..

simdi sensizim bn eskisinden cok uzaksın..

silip atmak imkansız hatıralar aklımda..

bileklerimden akan kanla yazdım adını duvarıma..

umutlarım yok be askım rüzqarınla esti gitti..

geleceksen ver elini seveceksen ver kalbini..

sevdiqim uzak durma yürüqim yanı basında..

olamaz olamaz sensiz yarim kabir azabından beter halim..

melantik oldum kus olup sana kondum..
  harbi delikanlI msn nickleri
içtim yine sevqilim serefine deqil serefsizliqine..

yeni nickler

26 Nisan 2011 Salı

*Gitmek Kolay KaLıpta Sevmek oLay



*Ya GeLdiğiN Gißi oL Ya Da GeLdiğiN Gißi KayßoL !


*haLa anLamadın.. 40 fırıN ekmeK yeSende kaR etmez.. HamuRunda yok deLikanLıLıK..



*sendeKi güzeLLik ne ki bendeKi aşkıN yaNınDa.



*İntikam nedir ki ? Bendeki nefRet en büyük intikam duyGuLarını dize getiRir.



*ArAmIoRuM kImSeYı olMaSı gErKnLeR ZaTeN YaNımdA..yAnImDA OlmAyIp gidEnLer kıMn uMrUnDa...
*Bén sıraDan bir inSanım ama Ön sıRadan

*HavamZ BaTsın !!

2011'in sevgili nickleri

21 Nisan 2011 Perşembe

(%) SeNi SeVeRim, SeNi SeVeNide SeVeRim, SeNi BeNiM KaDaR SeVeNiDe KuRsUnA
DiZeRim (%)

(l) SaNa GüLüM DeSeM SoLaR GiDerSin, SaNa MeLeGim DeSeM UçAr GiDeRsiN, aCaBa
SeNi SeViYoRuM DeSeM Ne DerSin? (l)

Bir deniz düsün susuz, bir insan düsün mutsuz, bir gece düsün uykusuz, bir bahar
düsün ciceksiz,birde beni düsün sensiz.

Dal rüzgari affetse bile, dal kirilmis bir kere.

Very Happy In The ParK’ta Gezerken, Cigarettiyi Icerken. My Father Gördü
Suc Üstü,I am Düstü Kiç Üstü Very Happy

Bir cicek sev hic solmasin, bir dost sev arkandan vurmasin, bir yuva sec hic
yikilmasin, bir sevgili sec seni hic unutmasin.

°(w)°Aylar_Geçsede_Yillar_Geçsede_Bir_Ömur_Böyle_G itsede_Ben_Seni_Unutamam°(w)°

(w)***Bir Kulunu Cok Sevdim O Beni Hic Sevmiyor Kalbimi Ona Verdim Artik Geri
Vermiyor ***(w)

(f)//*Her_Insan_Sevilcek_Ve_Sevecektir*(f)



Bir gün titreyerek uyanirsan bil ki resmini optügüm gündür. Ama bir gün sebebsiz
yere gozyaslarin akarsa, bil ki oldügüm gündür.



Güldüm Aglattilar,Sevdim Aldattilar,Sarildim Biraktilar,Saolsun
Dostlar,Sevenler,Sevilenler,Beni Zorla $air Yaptilar



(u)--[Vay Benim Deli Gönlum Yarali Ku$a Döndu Güvendigm Daglara Kar Yagdi Birer
Birer]--(u)



Dilini kana bulama sus da oldur beni ne olur! Gönlünün daracigina asta öldür
beni NE OLUR!



Keske daglara gelincik olsaydimda, oksamasini bilen avuclarinin icinde
solsaydim.



Sevdigim degil canimsin, uzak degil yakinimsin. Hayaller hep yalan -olur,
hayalde degil canimdasin.

Dostluk nickleri

26 Mart 2011 Cumartesi

Çocukluğumu özlüyorum;
Kaynak : yorumla.net - Yara bere içindeki dizlerimi
Pamuk helvaya yapışmış suratımı
Elma şekerine bulanmış ağzımı
Yaramazlık yaptığımda annem göremesin diye saklandığım kapı ağzını
Oysa Çoktan sobeledi HAYAT !
bir elveda cümlesinin kıyısından aşağı bıraktı adam kendini
ve bu yüzden hiçbir vedaya el süremedi..
kadın gitti
adam öldü
gökten üç nokta düştü
yakışmadı hiçbir aşkın sonuna ( ... )



kiminin mutLuLuqu sıqınak oLsa da her kıyıda
bazıLarının üzüntüsü bir yaqmur buLutu aqırLıqında
suskunLuk oLuyor yaşadıkLarımıza..



Onun parmak izleriyle doluydu ellerin. Bana yabancıydı artık.



Geçmişten gelen o kadar çok anım var ki umut dolu.
Bir yıl mı sürdü daha mı fazla az mı? Bilmiyorum.
Tek bildiğim olduğu ve bittiği.



Başkalarının senin içini ısıtacağını bilmek; benim içimi her zaman üşütecek.

DelikanlI msn nickleri

21 Mart 2011 Pazartesi

Filmlerde olay yerine gelen polisin arabayı kaydırmasını anlayamıyorum ulan ibne orda olay oluyo sen artistlik peşindesin.
Herkes beni tanidigini saniyor
Ama kimse benim kim oldugumu bilmiyor...

Her ayrılıktan sonra 'Güle güle' yada 'hoşcakal' denir sevgiliye . Sahi gülen ya da hoş kalan var mıdır ?
Kaynak : yorumla.net -
Vasiyetimdir;Öldüğüm zaman mezar taşıma bu sözü yazdırın ; "telefonuna gelen mesajı 10 kısıye yollamadıqı İçin öLdü ((:

| Dünyada kusursuz iki insan vardır. Biri ölmüştür biri de doğmamıştır. |

  harbi msn sözleri

Sen`inLe ilgiLi hɑyɑLLerim gerçekLeşir mi bir gün?
Bir gün de bɑnɑ doğɑr mı güneş?
Bir gün de benim yüzümü güLdürür mü kaLbin ?



& HiçBir yɑwşɑĞn isminin yɑnınɑ 'yɑkışmɑdı ɑdımız (;



Dɑhɑ dün peşimde koşɑn köpekLer bugün bɑnɑ hɑvLıyor
Demekki köpekLerin biLe 1 günde g*tü kɑLkıyor ;]

Güzel msn nickleri

28 Şubat 2011 Pazartesi

Bazen 'mesaj atma' dediğin anda bile
'mesaj beklemektir' sevmek..



Kör olup görmek ister gibi,
İstemelisin beni.




Zor dolu dolu yokluğunu yaşamak.
Saniyeleri kaçırmak dört duvarda köşe bucak.



Biraz kanayacak tabi yarınların.
Bir kalbin kırıklarından geçtin neticede.




Umutlar biraktı bugün gökyüzü hepsini topladım
Korkmadim O'nsuz ıslanmaktan.



- 2010 ordαmısın ?
Şey bir şey sorαcαktım izninle.
On'u (!) nαsıl bırαktın bαnα dα öğretsene ..




Aşk sakızdan çıkan sözler kadar basit olmaya devam ettikçe
insanlar da onu çiğnemeye devam edecekler.




Öyle bir gitti ki, İsrafil bile kıskandı koparttığı kıyameti.!..


dostluk nickleri

Kış bahane aslında sahte'kar'lar soğutuyor dünyayı..



Beddua ediyorum ulan var mı diyeceğin ?
'Ömrünce sev beni !'

2011 Aşk Nickleri

21 Şubat 2011 Pazartesi

» Severek ayrılanlar bilirler ayrılığı .sen benim eş ruhumsun unutmuş olsan hissederdin unutmuş olsan yanımda durmazdı her sabah hayalin.seni görmek için geri geldim sen gideli çok olmuş nereye gidersen git çantanda bi resmim aklında gülüşüm olsun ben seni gerçekten sevdim bitmez demiştim ((bitmedi))

» Cok uzaktasin beni duymazsin unuttun belki de hatirlamazsin hani derdin ya sen bitanesin bitanen burada Sen neredesin

» Seni yüreğimin derinlerine attım.Üzerine Çelik kapilar kapattım. Beni öyle incittinki seninle olan iyi hatıraları (istedigim halde)bile hatırlıyamıyorum. Sen cezani kendi kendine verdin.
Yeni msn nickleri


» Bu şehirden her gidişinde şehri sanki ben uğurluyorum sen benden gideli çok oldu ama bensana hala elsallıyorum...

» Sebepsiz yere ağlamak istedin mi hiç Ağlarken boğazına bi düğüm saplandımı Yanağından süzülüp yüreğine düşen her damlada SENİ SEVİYORUM diye haykırmak geldimi içinden sevdiğine Şimdi de ağlıyorum SEVDİĞİM ama sana değil bir kalemde sildiğin AŞKIMIZA ağlıyorum SENİ SEVDİĞİM için özür dilerim

2011 Emo nickleri

10 Şubat 2011 Perşembe

^ оlмAzSα , OlмαzмSın !.

ağLamaLar teseLLi etseyDi
denizLer hediYe ederDim sana beni affetmen için…




soNa saRan bozuK kasetLer gibi hayaT..
umuT yoK senDen başKa..




DüsLerin ÖyLe Narinki Sahip Cık !.
Bir Sana Bir de Bana...
BuLutLarın Üstünden Bıraktım Ben Kendimi..




Şimdi sigara dumanı y0Luma eşLik eder
sensiz hergün öLüme eş değer..! 

2011 emo nickleri

14 Ocak 2011 Cuma

BakSayDıN göRebiLirDn
her$ey gözLermdeyDi
GözLerimDe biR daMLa ya$ waRdı
AqLayAmaDm
O ßiR damLadA sEn wARdn
AnLayaMadn!!




Ne Var Ki, Pazarlığa Girişecek Ecelle;Sermayem Tek Kelime, Allah Azze ve Celle..


Susmaq VeriLmesi Gereken En zoR CvpLardan Biridir � Ben SuSTuM İsteyen KonuSSun .. !



Ben NeFeS Alırken BiLe AzraiL�i Karsımda Göbeq aTarken Gördüm .. !
yeni emo sözleri


AdiL DeqiL bu HayaT � Çünkü Ben Hep YaLnızdım Yetti ARTıq BeLki Bu GeCe Kafama Sıkarım � !



Şimdi Bin Güneş Doqsa Götüremez KaranLıqımı � !



ÖzqürLük KazaniLmaz Hak ediLir ve aLınır .. Bana GüLüorsunuz Cunkü FarkLıyım � Bende Size GüLüyorum Çünkü hepiniz Aynısınız � !



KaFam kadar GüzeLmisin qi..?


KIZ DEDIGIN GOOGLE GIBI COK BILMIS DEIL YOUTUBE GIBI EGLENCELII OLCAK!!!

2011 emo nickleri

4 Ocak 2011 Salı


-αşк ѕινιℓ¢єℓєяιηι тє∂ανι єтмєz ;ѕıкαякαηαтıя !!!

-Gönlümü almabaşımı okşama Başka sevdalara doğru yelken açışının bendeki acısını hafifletmeye KaLkma !!! kendini Aldatma


√ GeRçEk aLeMdE ImZaMı, SaNaL AlEmDe dE InDeXiMi bAsArIm...!

√ Seni aŞmam geRek Sendenn geÇmem geRek neRde Bende Seni SiLecek yüRek ?
2011'in en güzel sözleri
√ GüLüşLer yaLan artık SevdaLar DµmÀn aLtı sigaramıñ uCuñda YakıCam Bu aŞkı ! Çak KİBRİTİ Gör DUMANI .!

√ ayRıLık öLüm gißidiR, ke$er$in ßiLekLerin ke$iLmes, iŞte o zaman anLar$ın, 2 kere öLünmez..

√ Deniz DeğiLki Yüreğim..Öfkesini Kayalara Vursun...!!!!

√ Elimde Artik Herşey Siliyorum Dünü. Lanet Ediyorum Geçmişe Yaşıyorum ßugünü.

Sociable