çekici msn nickleri

15 Şubat 2008 Cuma

~S~I~K~I~L~D~I~M~ Y~A~L~N~I~Z~L~I~K~T~A~N~

öℓüм кα∂αя zσя∂υ єℓℓєяιη, ηє ßєηιм σℓ∂υℓαя, ηє αкℓıм∂αη çıктıℓαя..

ßen senin duymaqq istemediqin heR$eim..ßiLipde øLmasını istemediqin her kesinLiqq ßen'im..!!

üserinde isminin yasıLı øLduqu ßi mesAr ta$ıım ßen..!!


уαηℓış вιя öукü∂єуιм вєηι уєηι∂єη уαz..

ï¢ïмdєn qєLєn sєs ¢ıLqın¢a HaykıяışLaяıм ŚïyaH kaяanLıqa döŃdü .!!

ölüm ċıqlıklärını dïnlëmëk käpıdän öbür täräfın ïnän ö kädär ëqlënċëlï bïr sëÿ dëqïl bëbëïm

karaNLıqta aqLAdım ısıqta boyadıM qösLerimi KanLı yasıLarLa süsLedim sensizLiqi

SiGaRaNıN uCuNdA AşKıN tÜtEr Bu AşK aNcAk MaHsErDe BiTeR BeNdEn BaSKaSıNı SeVeRsEn SeVdİğİnİn KoLLaRıNdA GeBeR.........

Sénin O Haincé védandan SonRa ßen çoktan véda ettm aşklara..

ßana uMut ßaqLama ßen Topraqa Söz VErdim!

Ne ßir Kızı Kendimize köLe Edecek Kadar KüçüLdük Ne De ßir Kızın uğruna köLe oLacak Kadar aLcaLmadık !

Senin içinde ßen ßitmi$ oLsaydim, ßenim içimde sen ya$iyor oLmazdin.. '

Önce Sen ßurkuyorsun SayfaLarı Sonra ßa$kaLarı KaraLıyor CümLeLeri..

öLümden neden Korkacaqım ki ? ßen VArken O yOktur o qeLincede ßen oLmayacaqım..

İnsanLarın gözLeri öyLe keLimeLerLe konu$ur ki diL onLarı teLaffuz edemez. . !

Terkedeni Terketmek ßüyük Zevktir aMa Seveni Terk Etmek En ßüyük KahpeLiktir!

qenc Ya$ımda kaLßimi a$k'a Dü$man Edemem.. ßeni ßiLirsin kararLıysam dünya Dursa Dönmem! Cok qeciktin Her$ey için Artık Vursanda öLmem!


нαyαт кızgıи вoğα вєи кıямızı pєLєяiи

öLüм öиcєsi yorguиLuк vαr gözLєriмdє….göLgєм вiLє вoğмαк içiи fırsαт кoLLuyor

:|KiM O GöZLeRiNDeKi YaBaNCı ?! Yakanı Bırakmaz Ellerim. . . Hani Ben oLaCakTıM Y A L A N C I:@ Başının TaCı !

вıяακıρ ğỉттỉи вєиỉ..ѕєиỉ υиυттυм ѕαимα, ζαмαи αℓışмαуı öğяєттỉ вєℓκỉ αмα υиυтмαуı αѕℓα...

ѕєи gσζυм∂єκỉ вỉя ∂αмℓα уαѕ σℓѕαу∂ỉи ѕєиỉ καувєтмємєκ ỉcỉи нỉc αğℓαмαζ∂ỉм..

єğєя вỉя ğüи α∂ıиı αиαяκєи κıѕıℓıяѕα ѕєѕỉм нαѕяєтỉи∂єи, καραиıяѕα ğöζℓєяỉм αşκıи∂αи, ∂υяυяѕα καℓвỉм вỉℓκỉ вєи уαиℓıζ ѕєиỉ ѕєv∂ıм

вαиα '' ѕєиỉ ѕєvỉуσяυм '' ∂ỉує уαℓαи∂α ѕöуℓєѕєи, вυ уαℓαиı ∂üиуαиıи вüтüи gєяcєκℓєяỉиє ∂єğỉşмєує яαζıуıм..


"..ßeN SevmeYi ßeceremediM, ßelKi de SevilmeYi..ßeniM SevmeYe eNgeL eVciL aCılarıM VarDı.."

(%) SeNi SeveriM, SeNi SeveniDe SeveriM, SeNi ßeniM KadaR SeveniDe KurşuNa DizeriM (%)

In The ParK’ta GezerkeN, CigarettiYi iÇerkeN.. My FatheR GörDü SuÇ üSTü, I aM DüşTü KıÇ üSTü..

ßeN ßüyüK RüzgarLarıN aDamıyıM, ßeniM SevdaLarımDa ßüyüK oLuR öFkeLerimDe.. ßeN SeverseM DestaN, KızarsaM KatLiaM oLur..

o KıZ ßeNi aŞaR ÇünKü YASAK KELIME DelikanLı aDaM ManitasızDa YaşaR

SaNa oLaN GüveniM SonsuZ, eĞeR YakalarsaM DonsuZ, * SusuZ SabunsuZ


sil вαşтαи вαşlαмαк qεяεк вαzεи,нαчαтı sıfıяlαмαк..

bИy yaИLı$ áИLá¥áИ heR$e¥dЭИ ИèfRèt èđioRuМ...

[NeFrEtE sEwGiDeN dAa ChOq GüwEnİrİm...çÜnKü nEfReTiN SaHtEsİ olmas..!]

kan kaybedio hayatım,can çekişio hayallerim.yasamak zor gelio artıq bana.nerde hata yaptım die düşünüorum

уαğмυяℓυ ѕσкαкℓαя∂α нαуαтıмı αяıуσяυм

bitiorum her nfste..NE HALİM VARSA GÖRDÜM!!..çOq kOştum Çoq yoruLdm..Ve simdi bnde dştüm....

düşlerm başka..gercekler baskaaa..ama Umrumdada deiiiLL!

Anlatamadigim birseyler var , hep baska baharlara biraktigim ... Ucurumlari tam a$arken kırılıyor kanatlarim..


“"ỳapıℓαи ві çّoκ şєỳi αffєđєвiℓiriм αмα αffєττiğiм hiçві şєỳi μиμτмαм..."

ï¢ïмdєn qєLєn sєs ¢ıLqın¢a HaykıяışLaяıм ŚïyaH kaяanLıqa döŃdü .!!

0 yorum: