2011 Kapak Nickleri

29 Ağustos 2010 Pazar

İkiden bir çıkınça bir kaLırmış..yaLan! Sen gidince ben kaLırmıyım sanıyorsun?






Hayat bir sınavsa..Ben kağıdımı verip çıkmak istiyoRum





tavuklar çiçek açmış ellerinde poğaça madem yüzme bilmiyordun niye çıktın ağaca? alakaya maydanoz bu ne biçim lacivert? ben köyümü özledim yaşasın cumhuriyet...!!!!!!!






kandırık oyunların mızıkçı velediyim!!! xD





KoYuN KOpYaSı Seni YaRaTık KılıkLı ŞEe MAğRa Adamı DeFol HayatımDaNn





Çok ßıkarsan Hayattan ßir mezarLığa git, öLüLer ii biLir ya$amak güseLdir





SeNi UnUttUm SaNma
HeR koPeK havLadıGıN da
aKLımDasın




senin fısıltılarını duyabiliyorum,ama sen benim çığlıklarımı bile duyamıyorsun




Geri dönmek istiyorum,herşeye inanmayı ve hiçbirşey bilmemeyi..





Oyun bozan bir hayLazdım . .Biliyorum ama . .Oynamadığımız bütün oyunLarı Kıskanıyorum şimdi..





duyGusuz iifade //





Hayat ne gaRiip öküzLer faLan..

2011 Kapak Nickleri 



€limde Bir Kitap Sayfası İsTe Hayat, Tek Tek şekilli Çeviriyorum Hepsi Bayat..!!





yÜrEğiMe bİr beDeN büYük gELen umutLarı üzErimDEn çıkARIp
gidiyoRum





SEnsizz Buraların tadı tuzu yoqhh düşünsene yedigim salatada bile seni arıyorum... simdii Bana söylermisn.. Bİ HIYARIN eK***ligi bu kadar mıı...bellı olur ..!!..??
Msn pişmanlIk nickleri  





sadisttiR insanLar , kendiLerine uygun mazo$ist ararLar.. Sonrada kuLLanır kuLLanır atarLar





][Üser!mdeq! LaneT! Sew!oOrum][





ßhen hayataa parmak atmı$ımm... $hen kımseenn q*t Lalesi ? ..

pişman olmuş sözler


qripte yasmayan top oLsn diinncee yasmak zrnDa KaLdmmm xS




SEN GİDERKEN BEN DÖNÜYODUM süslü DİYENLERLE BERABER GİDELİM BAKALIM HANGIMIZ ÖNCE DÖnÜjEK ...





9 canLı oLsan ßiLe
8 kez kaçaBiLiRdin azRaiLin eLinden
7 düveLe suLtan oLsn dahi ßiL ki yeRin
6 ı meKan oLacak sana ...en fazLa
5 metRe kuma$ götüReceksin...Kapatacaksn
4 açsanda qözLeRini ...ßu Dünya
3 qünLük Fani Dünya...azRaiLin eLinde
2 kat oLup yaLvaRsan nafiLe...biL ki
1 qün öLeceksin ...i$té ozmn
0 dan ßa$Layack her$ey ..
Çnkü öLüm yok oLu$ değiL yeniden doğu$turR...

0 yorum: