2011 yeni renkli msn nickleri

23 Eylül 2010 Perşembe

Yarın bugünden de zor olacak...


HAYAT KENDİ KENDİNE AKIP DEVAM ETSİN BENİ ELLEMESİN...!!!

senden başka hangi canlı isyan etti Yaradana kendi yarattığı değeri kendisine vermesi için... 
yalnızlığımızla çoğalıp kalabalığımızla eksiliyoruz ve öylesine kalabalık ki yanlızlığımız ne yöne dönsek kendimize çarpıyoruz


qözLeRiMiN öNüNDeN KaYBoLuP qiDeR HaYaT SaKLaNıRıM!...† Hêr $eytànLà Yà$àdIIm Gün İçin ßir MêLêk KayBediørum. †

«|Ďєη'(qєѕ)i'z|» 

Bak ! Büyüdüm Hiç HeSapta Yokken..
Büyümek Canımı Yaktı .. GüzeL Sanarken.. 


Öyle bir git ki damarımdan vur yokluğunu ölüm demekken yokluğun ölüm kanıma karışsın sen giderken, sen git ben öleyim
Sensizlikten oluşan hastalığıma.. Senin bile çare olamayacağını.. ßenim için artık çok gecikildiğini anladım..


sanki seni düşünmezsem uyumaya yakın,
ayıp edecekmişim gibi bir his doğuyor içime..
ve ben hiçbir gece ayıp etmedim sana

'Ölmeyi düşünmüyorum ama ihtimaller arasında o da var'   en renkli nickler
Demiştim sana hatırlarsan:
'Önemli olan 'zamana bırakmak değil'zamanla bırakmamaktır...
Şimdi bana,geçen o zamanın
Unutulmaz sancısı kalır


Son kez gölgemden gölgen koptu
Hem de çok derinden dertliyim
Sesin yok tenin yok
Sessizlik son kez
Tüm o sevgilerimi geri ver bırak
Yoruldum çok yolun açık olsun kimse geri dönmez

uyur gibi yapınca acım diner mi sence? 

Sen gidince buralardan sessizce
Buralar gitmiş peşinden gizlice

Sen değil ben yoruldum
Saklamaktan kendimi
Yaşanmadan, risk almadan, kaybetmeden rest çektim
Çaresi yok bu işin, sonu gelmez nefretin
Şansım yok dönmezsin, geri gelmezsin... 

HaYattT Bo$H PommpaLa Co$h.seNiN HawaNıN oLduqu yeRDe ßeNiM rüsqaRıM YeTeR SeNiN cıRPıNıP WaR oLmaYa caLıştıqıN yeRDe ßeNiM $eKLiM yeTeR 


! ...::aSk oYununu Son oyNadıqım SeytanDı oda beNi qünahLaRına saTTı::... ! 


FaRKLı OLMa ÇaBaSı İçİNDe OLMaDıGıMDaN ÖtüRü FaRKLıYıM 
2011 yeni renkli msn nickleri
her gidenin ardından aglasam terk ederdi beni gözlerim her gidene deil son gidenedir bu sözlerim
!!HERNeysE!! 


вєη вιℓιя∂ιм ∂üşüη∂üğüмü уαρмαуı
ѕєηι ∂ışαяı çıкαяıρ єνιη∂єη , ∂αя ѕσкαктα вσğмαуı
вιя gє¢є αηѕızıη уα∂α αçıк ∂єηιzє αтмαуı
вєη вιℓιя∂ιм αя∂ıη∂αη ∂α кєη∂ι кαƒαмα ѕıкмαуı

Gülmek bana yakışmaz çehrem gülse ruh alışmaz....! 

(-_-) ignenizle kalbimin plaklari cizilmisti...(-_-)
(-_-)bu nasil haysiyet ezişti??(-_-)

hepimiz sorumluyuz herkesin bir suçu var
zaman aşımına uğrar yada hışımına rastlar
bunun için gözün ağlar kafan duvara da toslar
yazık o kadar dost var, inandıklarımızın arasında çok fark 



Küçük yaLanların ortasında biz..
Büyümekten korkan yetişkinLeriz..

-вαşℓαуαη [нєяşєу] вιтєя.
-уσкѕα zαмαηα ηє gєяєк ναя∂ı 


ßi yerini mi Kestin Acaba Mis Gibi Hıyar Koktuda


Elvedalar seda olup uzunca kelama değmez
Bir mutluluğa başka mutluluk boyun eğmez 

 renkli msn sözleri
Hayatımın öyküLerine ayrıLan bi fiLmin ayrılık sountrackındeyim...

KeNdiNi ÇoK ZoRLaMa,En GüZeL ŞeYLeR OnLaRı En Az BeKLeDiĞiNdE OLuR

HeR GeCiNiN En YoRgUnU BeN
AşK NaKLiYaTcıSıYıM 

Her şey bir hayal gibi uzaklarda öyle yalnızım
Ruhum kanatlanıp uçuverdi sanki ansızın
Her gün biraz daha unutulmak nasıl zor gelir
Ben hiç unutmadım unutmayı kalbim ne bilir 

Hiç tanımaz tenim ellerini, 




Bilmez yüreğim bilmez yüreğini

Ah bu koku, bu ten, bu dokunuş

Ah bu delilik sarsar depresif bedenimi

YOK OLMA ZAMANI ŞİMDİ!!!.



Ağlıyorum, kızıyorum, sessiz çığlıklarım göklere çıkarken, boğazımda bir
düğüm ve ben yine susuyorum…

0 yorum: