Msn Nickleri Karizmatik

24 Kasım 2010 Çarşamba




ßazénde 1 qörünTü takıLır qözüné..
Kafanı néreYe çevirseN..0nu qörürsüN..
AkLından siLip aTamazsın !!
DünYanın nerésinde 0Lursan..
qiDer..ßuLursun 0nu !





Dönüş yoqqi her hatadan gözlerde btmişse yürekte aranmaz inan sna deli gbi aşıkken kybettiin aşkına yan seni çok sewmiştm inan!!!

Kanayan yaralarına kan dursun die başka bedenler basarsan mikrop kaparsın...!!... 


enjekte eddim tüm hayallerimi karanlıaaa...!!!
aydınlıın hapsolduu karanlıında ösgür bırakıldıı yerde son çırpınışları ruhumun



Sizøfrenik Ruhum intihara meyiLLi....õLmek iStiyør øLemiyøRum..


Ciqlik iStiyør kuLaklarim..ya atmaLi deRinden yada attirmaLi derinLerden!? 


Ruh ’um kârânLîk'Lârâ , ßêdênîm sana âît... 

saçma nickler

19 Kasım 2010 Cuma


KeLimeLerLe anLatıLıCak kaDar baSit biRi deGiLim '!!



İKimiz meqer Çokmuşuz ßu resme...!

24 kasIm nickleri

2 çocuğum oLsa ..akLım saLıncakta saLLanır...büyümek istemiyoruM..anneM babaM yaşLanır.

Sevdiqimi SöyLemedeN..

ayrıLdım yine Senden!

Msn Nickleri Yeni

14 Kasım 2010 Pazar


Akli dengemi kaybettim, çünkü tüm görüntüyü kaydettim.. Tekrar seyrettim baktım olmadı tüm geçmişi katlettim..!!

Ve sen artık anılarımda kalacaksın her ölüm gibi..


Ne başı olsun istedim bu hislerimin nede bi sonu. Senden önce olmayan ben ve senden sonra olmayacak ben gibi.

Masallarda yaşar akıllarda kalır..anlamalısın onu yaşatmalıyım… içimdeki bu seni bak alamadı kefenim…


düsersin demistim .. fazLa sarktın hayaLLermden..


her seçim bir kaybediştir... her tercih bir vazgeçiştir çünkü...

anLamı yok düsLerin.. pesinden koşUp düsüsLerin


her aşkın bır golgesı vardır.. dun yasananlar bugune de yansır


benden geriye kalan tek gerçek zaman geri alamam ki...

halimi görüyosun, biseyler yap o saman..sebebim var biliyosun, ben seni arayamam..
Harbi koyan sözler
eskiyi unutaßiLme yeniye yöneLme çaßaLarı hasar veriyor.. ve haLa ßiriLeri çıkıp herşey qüséL oLacak diyebiLiyor

Renkli yeni nickler

10 Kasım 2010 Çarşamba

Bunlar en yenileri arasında hem renkli hem şekilli hem de en yeni kuzucuklar. seçin beğenin kopi pest yapın XD


Dönmeye yüzün var mı? Bu kadar kolay mı?... Geçmişe dönüp ağlasan, bu kız buna kanar mı? 


* xX déиqésizZ .. ∂éηgéѕιzιмм , çıℓgıηıмм ,υкαℓαуıмм , αмα ¢нσк тαтℓıуıммм ßє « 
şekilli renkli nick sözleri
chiŁéké$h coŁiq »

éyy Aşk GéLdiysén Üç Kéré Wur

Sénn 0 Haincé védaŋdaŋ SoŋRa ßeŋ çoqtaŋ véda ettm a$qLaяa...

Kavak Yelleri Emre AydIn Hoşçakal

6 Kasım 2010 Cumartesi

Bir şarkı dinledim kavak yelleri nde emre aydın hoşçakal olacak sensiz olsun..

Sen hiç görmedin
Su vermeye benzedik
Plastik çiçeklere
Hiç görmedin

Sen hiç görmedin
Dans ettik durmadan
Kırık camlar üstünde

Sen öyle sana benzeyen her şey gibi
Erirken avuçlarımda ben
Unutuyorum

Dürüst msn sözleri

1 Kasım 2010 Pazartesi

Şişesini Kırmaya,
Yağan Yağmurda
Aptal gibi ıslanmaya
Hüzünlenip ağlamaya
Çocuklar gibi oynamaya
Hiç sanmıyorum!
Sende yürek yokki
Cesaretin olsun

GönLümün konakLarı ßomßoş !



Seni Taramadan öLmém beeen xD Dındırı Dındırı xD

Sociable