2011 emo nickleri

4 Ocak 2011 Salı


-αşк ѕινιℓ¢єℓєяιηι тє∂ανι єтмєz ;ѕıкαякαηαтıя !!!

-Gönlümü almabaşımı okşama Başka sevdalara doğru yelken açışının bendeki acısını hafifletmeye KaLkma !!! kendini Aldatma


√ GeRçEk aLeMdE ImZaMı, SaNaL AlEmDe dE InDeXiMi bAsArIm...!

√ Seni aŞmam geRek Sendenn geÇmem geRek neRde Bende Seni SiLecek yüRek ?
2011'in en güzel sözleri
√ GüLüşLer yaLan artık SevdaLar DµmÀn aLtı sigaramıñ uCuñda YakıCam Bu aŞkı ! Çak KİBRİTİ Gör DUMANI .!

√ ayRıLık öLüm gißidiR, ke$er$in ßiLekLerin ke$iLmes, iŞte o zaman anLar$ın, 2 kere öLünmez..

√ Deniz DeğiLki Yüreğim..Öfkesini Kayalara Vursun...!!!!

√ Elimde Artik Herşey Siliyorum Dünü. Lanet Ediyorum Geçmişe Yaşıyorum ßugünü.


√ KaLBiMDe ARaMa EsKi YeRiNi SeN GöZüMDeN AKaN SeLe KaRıŞTıN...
 2011 msn nickleri
√ HiçKimse ßeni HayaTından Tamamen SiLemez...iziM KaLır Ya Yüreğinde Yada ßedeninde...Yüreğin YoKsa Rahat oL..iziM ßedeninde!!!..

√ ELiNi TuTtU DiYe SeVioMU SaNDiN oPTu DiE EvLeNecEK Mi SaNdiN LaN oLuM 2007 YiLiNdAyiZ SeN kızLarı AdAm Mi SandıN ¿

√ Al Han¢eri Vur Hadi sIrtIma. Namert 'im Dônûpte Bakarsam Arkama, AcIma NasILsa KahpeLik Søn Møda

√ bîz áskì yûrêktèñ yãsãrîz sèñíñ gìbí sàtmáyîz GUZELIM. Kèñdíñì sâttìgíñ àdámLãríñ KÃÑ ' î kãC kúrùs !

√ Ne DaVaMıZı AnLaYaCaK BiR KıZ BuLaBiLDiK NeDe BiR KıZın İsTeDiGi KaDaR BaSiT OLaBiLDiK

√ KimSe Beni Sevmiyør Çünkü , Ben farkLıYıM. Bende kimSeyi SevmiyOrum Çünkü hepSi aYnıLar ..

√ kIzILã bøµãñmIS kóhÑê ßédèñLérdE . fîRârî ãLdãtIsLãrIñ îÑtikáM bãkIsLãrIndá µãSıµøruM SÈÑî
2011 emo nickleri
√ Benim KraL oldum yerde kimse DevLet Kuramaz..Benim DevLet Olduum Yerde Kimse KraL olamaz...

√ a$k'a ßaßa Dedik , ßizi Yetim ßIraktI.!

√ Yalancıların Mahkumu oLaLI vefAyı Cefa Gibi çekiyOruz...Hayellerinden değiL,KendileriNden VazgeçenLere AcıyOruz!

√ Beterin beteri vardır.Iyilik et,sana kârdır .! BütüN dünya senin ølsa unutma yerin mezardır !

√ AyNaYa BaKTıM UnUTuLaN BiRiNi GöRDüM BiRDe SeN BaK UnUTaNI GöRüRSüN ...

√ YıLDıZ BiR GöKTe GüZeL BiR aYYuKTa, Ay BiR YıLDıZLa GüZeL BiRdE BaYRaKTa...'

√ Unuttum DeMek ßìLe HàtıRLaMaKtıR.

-Lacivert Lafların şairane duygusallıkların ardına sıgınma


ѕєη мєℓєgιм нιç ∂υямα∂αη αgℓαя∂ıη ηιує ؟ gιтмє∂ємє∂ιм вαgℓαηмαктαη кσякαяѕıη ∂ιує ¢αη уєℓєgιм кαяışмαѕıη кıмѕєℓєя вιzє

- || уắйgöηüL уắắй кắLρd℮й düѕтü уắѕắмắ ѕ℮νiiйciiм iiйắй ||:

Eskiden uğruna dünyaLarı yakardımşimdi bir K!BR!T bile çakmam…!

AşK YaSaK SeVgI YaSaK NeYmIş eFeNdIm yAşIm uFaK

уєηι αякα∂αѕℓαя є∂ιη αмα єѕкιℓєяιη ∂є кιумєтιηι вιℓ


Sevmeye €ngel değiL mesafeLer Geçici ßu ayrıLık ßir rüya farzet Sonunda zafer bizim oLacak SaBr€T

En Güzel Gözler Esrarlı Gözler Esrarlı Gözler Yanlız Sevdiğini Özler

sevgiyi yalan edenlere sahte sevgilere PAYDOS!''Bir yazar demiş ya''sen git aşk bana kalsın
bende diorumki"BEN BURDAYIM KOLPA AŞKIN SENDE KALSIN!(:

DüN NeLEr SöYLerD!n BaK BuGÜn CaYDıN BöYLe m! YapaRDıN SeVM!ş OlsaYdıN SaNa BeN TaPArDım BeN!M OlsAyDıN!(:

gülüşler yalan artık sevdalar duman altı sigaramın ucunda yakıcam bu AŞKI cak kibriti gör dumanı

Sevİyorum Diyen Diller Yalanmis Unuturum Dİyerek UnutulmuyormuŞ O GÜzel İsmİnİn Yerİne İhanet Ve Allahsiz Yaziyor GÜlÜm Allahsiz

sana bir bakacam kalbini içten yakacam sen ne dersen de sosyete kızı seni koluma takacam

c!dd!y€ AlırımAma kap!lmamdalga gecer!mAma kırmamhuzur ver!r!mAma SÖZ vermemsah!p olurum Ama A!T OLMAM:!!

AsLa KaYbEtDiKlErİm oLmAdI VaZ GeÇtİk LeRiM OLdU(( WAZ GEÇMEYİ BİLMESSEN ASLA WAZ GECİLMEZ OLAMASSIN ))

Gün gelir aklına düşersem eğer;beni değil;sevgimi hatırla!Ağlayışımı değil;gidisini hatırla!Sensiz oluşumu değil;bana elveda deyipte ÖLDÜRDÜGÜN GÜNÜ HATIRLA

Anne bnm Uçmam Gerek !! İstemiorum PiLav YapmaK Anne Ben AşKa İNaNMaMÖnce Aşık olmam gerek

Ne kolumda kelepce ne yanımda gardiyanne gönlümde zulümne ensemde ölümo gün yanlızca sen olcaksın gülüm

Hiç kalmadı esrarımız çakal kaynar etrafımız hep bağlandı yollarımız baharımız kışa döndü

Sarhoşum Bu Gece Kafam Dumanlı Bana Verdikleri Hayat Yalandı Nefret Ettim Gıpta Ettim Kendim Olmak İstedim Beceremedim !

Sokakta Geziyor Bir Delikanli Esrar Cekiyor Gozleri Kanli Oyle Bir Sevdigi Varki Allahina Kadar Sevdali

0 yorum: