çıkma nickleri

29 Kasım 2008 Cumartesi

Gidene YoL Ver Ki, GeLeNiN öNü AçıLsıN.!!




ßeNi KuLağınLa DeğiL, KaLßinLe DinLerseN HissedersiN.!!!



Ellerimden Uçtun Gittin bEnim Sevgim Kar$ıLıksız...




bEn ßiLirim SensizLik Ne Demek bEn ßiLirim SensizLik öLüMe Denk.!!!



Hanginiz iLgi Gösterdi Ki bEnden BekLediniz.!!



GÖZÜM ARTIK KİMSEYİ GÖRMEZ AĞLARIM YOKLUĞUNDA...



' Gidene YoL Yakı$ır, GeLeNe bEn Yakı$ırıM.!!!



YokLuğuna Alışmadım sEn HaLa ßurdasın...



Şimdi Düşmanım Zamanında TaşıdıkLarım...



Evet bEn ßi Günahkarım Ama Hanginiz DeğiLsiniz!!!
-/biteRmi sandın deRtLeRin .. yeniLmesen hiç büyümezdin!! /


Hayat bir PC oyunuysa şimdi bölüm geçme zamanı.


a$k biR kumssaaati qibidir kaLp doLarken beYin boşaLır =)


kaLbimi çaLdın seni mahkemeye wereCeimm nafaKa oLarak kaLbiMi isteYeceiM x)))

HaYaT DédiLér OnunLa Olmaq Dédİm UmuT DédiLér Onu Dü$üNméq DédiM Ölméq DédiLér OndaN AyrıLmaq DédiM 'O' Kim DédiLér SENİ SöLédiM!

Bên kîmê nê dêîm smdî .. Sên êLLêrîn qözbêbêqi .. oLmuyoR qüLüşünü qöRmêdên .. Son dîLêqîm koynunDâ öLêyîm..!

Gözyâşım kâDâr dêqêrLî oLâmâdın yâ onâ üzüLüyoRum

"YéNi BiR sAyFa AçTıM kénDdİMé...iÇiNdé sén yOkSuN...KaLbİmDe ÇiN MaLı DeĞiLkİ AdİLeR OlSuN"

Susmâk isteseDe duDakLaRım .. GözLeRim her şeyi anLatıyoR..
''Nickimi FareLer yemi$ !''
çıkma nickleri
dIş göRünüŞümLé yaRqıLama - yüRéqimLe aLqıLa taBi yüReğİn vaRsa.

Hayatımda kan grubumdan başka pozitif bişey yok!!!

Yüz kızartıcı bir suç değildir hırsızlık, çalınan birinin kalbiyse eğer!

séVmiOrum kéNdimi! séVmém öLé hérKésin séVdiqi
$éyLéri


Siz Bu Hayat Çemberinde DoLaşırken Biz Size Tur Bindiriyoduk!!!

çok Komik nickler

26 Kasım 2008 Çarşamba

pamuk prensesin üvey annesi uyuyan güzele elmayı verse, rapunzelin eline iğne batsa ve pamuk prenses kuleye kapatılsa nolurdu

* evrimdışı

Anılar biriktikçe sisleniyor aşklarda Yitiriliyorr serüven duygusu ki,o zaman şeytanımı koluma takıp gitmeliyim,yeni bir cehennem kurmalıyım kendime…

Dürümsün, çöp şişsin ve ayransın; insan bedenine hapsolmuş bir hayvansın.."

KoPCaKSa KoPSuN !P ß!TéC€KS€ ß!TS!N ߀NY S€FM€Y€N VaRSa... SİKTİR OLUP qitsin

߀N!M YaPTıqıM T€K $€YH q€L€N q€L!R ߀N S€Ç€R!M q!D€N q!D€R ߀N T€P€R!M


ßi qün qéri dönmék istér ßırakın dönsün né kayßéttini qörsün
xD

ßeYaZ atLI pRenSimi ßuLmam iÇin daa kaÇ kurßaa öpMeM Lasım

ßir yazar né démi$ 'sén qit a$k bana kaLsın' ßéndé diorum ki 'ßén ßurdayım yaLan a$kın séndé kaLsın'...

ßén yiné sévéRim séviLirim sén ßiLméséndé oLurR Adı vaЯ кénDi yoкLrdan ßıкdım

Hic kimse özlemesin, geLmesinler kapına İhtiyacın yok chünkü yeni bir hatıraya

Hayat cok güzeldi
Durduk yere üzüLdüm

..Adım SözLérimé KéfiL..!

ne o güzelim ağlıomusun..?€rk€k bugün s€f€r yarın b€z€r..!s€nin d€diğin o l€yla m€cnun aşkları bu devird€ ne g€z€r..!!!!!

Dü$ pé$iNDéYSéN dü$ Pé$iMé....!


KaFaMa TahKMaM...SoNuNa ßahKMaM....ßéN aDaM oLmaM

ßéN SaNa YaNaRKéN …. SéN Kim ßiLiR NéRéDé ü$üoRsuN..! =)

"s@hipSiz kaLınCa tutu$ur étékLér s@hibiné dönér tüm köpékLér"

KaLßiMé ßaNa SöZ VéRDi aRTıhK hak etMééNLéRiN qöTüNü KaLdıRMıJak…!(H)

ßéN MéVLaNa DéiLiM ßaNa öNJé aDaM oL SoNRa qéL...!

ßiR kéFéné 2ßa$ sıqdr.bénimLé oLan hér daiM saqdr.tanRım yaqmr yaqdr.yéryüZündé pisLik Çok.yaLanLaRnda yanLı$ yokTa.doqrulr dökürkn dLimdn.béndn kötüSü yk içmdé sakLı kaLbé sapLı ok

Seyrederken hayatı en önden kendime sahne buLup oynadım….

BéNy séWMéK için proqRamLanma dewReLErini yaKArıM…(H)

A$kın çaLar saaTi..(H)

' Bu SaaTTéN SoNRa UGRaSMaM DuNuMLé Vé DuNuMDéKıLéRLé....BéN YaRıNa BaKaRıM, YaNıMDaKıLéRLé

A$kın Gözü Kör OLaßiLir Ama İnan ßan Karnı Achtır. İi SindiriLmémi$ 1 A$k ÜchünJü TékiLLéré Muhtachtır

Beny kaça böLersen böL seny ikiye katLarım.d

YéNi BiR sAyFa AçTıM kénDdİMé...iÇiNdé sén yOkSuN...KaLbİm HaYvAnAt BaHçésİ dégİLKi KöPéKLér ÖLSuN

iblisin ağzında sayıklandım, bir pirinç tanesiyim
çakıllardan ayıklandım, çakallardan kaçtım.

KaRanLıkTa ü$ümék né Ky? VaRsın döküLsün KanatLarım…!

ßu aLémdé $ékLi ßén kOyaR ßéN çiZéRim,Oyunu ßéN ßa$LatıR ßéN ßitiRiRim! Né O İ$İné qéLmédimi:-* O zmn gaMé OwéR qüséLim:

B!R!S! hakédéR , K!m!s! KahrédéR B!r!s! Mahvédér GÜnLér! éz-géÇ Kasvéti !...

Karmakarışıklaşmaktayım...!

KaÇaR oOoLMu$ iNsSaNLaR SéWiLMéKTéN , DuWaR öRMü$LeR KaLPLéRiNé YasSaKLaMı$LaR BéNy…
çok Komik nickler
Gölgeler takibimde ardımda bir manzara yığını..

Huzur benden özür dilemeli gelmediği her gün için

éĞéR BéNy KaYBéDéRSéN B!R DaHa BuLaMaZSıN , o aÇ GöSsLü KaLBiNé RaaT BaTMaSıN...

ne tuhaf dimi içimi acıtanda sendin,acımı dindirejek olanda

BéNy uZahKTaN !ZLéD!N!Z !MRéND!N!Z B!L!oRuM, H!ÇB!R ZaMaN BéN!M G!B! oLaMaDıNıZ oLMaNıZı D!L!o0oRuM…

Kirgin msn nickleri

23 Kasım 2008 Pazar

Lütfen,Görmeyeyim Seni Bir Yerlerde,Karşıma Çıkma..KonuşmayaLım,BakışmayaLım Ne oLursun..!Daha fazla tükenmeye takatim yok. . .

YorgunLuk,KırgınLık Hepsi Gelirr Geçerr ! Her şeye rağmen YaŞaMaK GüZeL

Ya bu ateşi söndür, Ya beni öldür ..Ya da bu kalbi bedenden sür!!
ßoŞ konuŞana söyLiyCek SöZüm! ßoŞ İnSana haRcıyCak Zamanım YooK



bu GÜNE KADAR NASIL BAŞIM DİK GEZDİYSEM SÖZLER İÇİN YERE BAKMAM BİLE....

Kırgın msn nickleri


ben bu yüzden hiç kimseden gidemem gitmem...UNUTAMAM ACI TATLI ne warsa hazınemdir!ACIDIR insana kattığı değeri bilirim küsemem...ACIDAN GEÇMEYEN ŞARKILAR BİRAZ EKSİKTİR!!!




her vazgeçisin bir iç hesaplaşması ve bir mağlubiyeti vardır ama her vazgeçen kaybetmiş demek değildir. kazanmak için bazen çekip gitmek gerekir





seni seviyorum diyene inanma yol ver,beni en son bırakıp gidende beni herşeyden çok severdi...





Bırak gitsin , sevmeye cesareti olmayanlar için aşkı tüketme , hakkını verki adı AŞK olsun YALAN değil...




hayatımda en mutlu olduğum an bir gece gördüğüm rüyadadır.

ÖyLe ßi Hayat Ya$adımki
Son YoLcuLukLaRı Erken Tanıdım
ÖyLe Çok DeğerLiymi$ ki Zaman
Hep AceLe Etmem ßundan AnLadım





NoqTa KoNmuŞ BiTMiş En GüzeL hiKayem...






DenizLri Seviyorsan, DaLgaLarıda Seveceksin
SeviLmek İstiyorsan, Önce Sevmeyi ßiLeceksin
Uçmayı Seviyorsan, Dü$meyi de ßiLeceksin
Korkarak Ya$ıyorsan, YaLnızca Hayatı Seyredersin!...



Varlığımın değerini bilmeyeni yokluğumla terbiye ederim





bak ömür geçiyor aşkım
SANA VERMEZSEM KIME
VERECEGIM, kalbimi
seni sevmezsem kimi sevecegim,
gel hadi
var mı benim gibisi







Bu garip bir veda olacak
Çünkü aslinda hep icimdesin
Ne kadar uzaga gitsem de
Gittigim her yerde benimlesin







Aslında bende isterim
Emeklemeden koşmayı
Güzel elbiselerle
Makyaj yapıp dolaşmayı
Aslında bende isterim
Düşünmeden konuşmayı
Küçük bir oyun içinde
Önemli kişi olmayı



AnLatack HikayeLrm Bitmedi Henüz,AnLaşack DostLarm Tükenmedi!!YorgunLk,KırgınLk Hepsi Gelr Geçr,Her şeye rağmen Yaşamak GüzeL!!

Anne bnm Uçmam Gerek !! İstemiorum PiLav YapmaK Anne Ben AşKa İNaNMaM,Önce Aşık olmam gerek

Bu Aşk Havuz ProbLemi,Yeni fark ediorm!Yazmıştım denkLemini,Girdim Yüzemiyorum!Zamanın KızLarı BalıkLama!!AtLama Diyemiyorum..

tavlama nickleri

21 Kasım 2008 Cuma

вαzєη кα∂єяι вєℓιяℓєя уαzı уα∂α тυяα..



inSan oğLu nankÖrdüR değer weRmez kimseye .,bende inSan^m sonuçta fasLasıNı bekLeme .!




♥ Benim iLgileNmeDikleRim Sizin PeşiNden KoştuklaRınızdır. . Alayına Y.O.L(;


♥ CeHenneM boş. . . BüTün ŞeyTanlaR buRda (;



Sahip Olacaklarımla Değil, Sahip Olduklarımla İlgileniyorum. Bu Yüzden Hiç Kimseyi Aramıyorum !





Öyle bir demki ruhum
Hiç olayım derken meğer hep olmuşum

kız tavlama nickleri


KorkMa biR daHa geLmeM üstüNe (=

* bnm yo0L werdiqLeirm miLetin iLqi aLanı o0Lm$ wayy an*S*nı sat**m..



Kimin elindesin , unutuldun mu sende sinsice??
çözüm sende canım zor mu geldi bu sonsuz bilmece??







*taNrı hepiNize birer yüz weRmi$..
ama siz oNu ba$ka yüZLere çeviriy0rsunuZ..




ıSsız sokaqın. . . .
O piS kÖ$eSinde. . .
AqLayarak öLmek iSti0rum. . .!
.........................................


Tenimde dudağındaki şarap kokusu, Ruhumda beni terkedişlerinin hüznü var, Umutsuz bi çocuk besliyorum En karanlık gecelerimde




>>Herkesin üç kişiliği vardır; Ortaya çıkardığı , sahip olduğu , sahip olduğunu sandığı...




- ÇizGiLere BaSmaDan YürüYen inSanLarDAnım.

bıktık hep bi kaybetmekten caddelerde bos surtunmekten kazanmak ugruna olmekten...


Nedenİ Yoksun Arzularimdan BahÇe Yapsam Tohumuma Suyunu Serpedermİsİn


Uzun bir seferdeyim gücüm yetene kadar..



özüR diLérim séni üzmék istémédim. én iyisi intihar édiyim dédim, éttim..!!


canim ßiLe emanetken, kayBedecek neyim oLaBiLirki ?


Sensiz KaranLık Heryer GözLerim KapaLı,Herqun Ruyamda Gorduqum Bu hayat FarkLı..


Anlatmakla Bİtmedİ Sancilandi Dİlİm, Atma Maphusa Benİ
Ben SuÇlu DeĞİlİm. Tak BoĞazima İpİnİ, Yada Kes
BİleĞİmİ, Sensİzlİkle YaŞayacaĞima ÖlÜme Gİdem Daha
İyİ...


Ezbere alınmıs ayrılıklar koymaz bana
Üstüme gelme, vakit sonbahar
Üstüme gelme!
agzımda küfürler dolasmakta.

*
Seviyorum "Düş ,hayal ,masal"
Susuyorum "yalnızlık ,hüzün, ve acı"
Ve gidiyorum "yalan misali"



...
ßir sonbahar kadar yalnız , ßir kış kadar
savunmasız
Ya da ilkbaharsan , yolun başındaysan
~~Dön Bak Dünya' ya ~~





Sol yanımda sadakatsiz bir acı
Bir diner, bir söner
Bir erir, bin döner
Bin bir gece masallarından
Yüzlerce dev devşirmiş
Sol yanım devleri büyütmüş
Devler masala kaçmış
Masal devlere


içimdeki derinlik titriyor
hiç mi duymuyorsun?




çatal iğneden tokalar yapıcam sana
şu hayatı anladıktan sonra..


hadi çal giderken kapımı,
nefes aldığım süre seninim...



Uzansam 'hayallere' dokunurum sandım..

Şekilli msn sözleri

19 Kasım 2008 Çarşamba

séVmiOrum kéNdimi! séVmém öLé hérKésin séVdiqi $éyLéri


Ardından Hep Aqlanır mı Derler,,Oysa Senin Ardından Kalan O Güsel Sözler..

= bütün Bildiklerini SİL karanLık Senin olsun =

Iyılıqe Dair Herşei Sattım Şeyta'na ++

Yaşıyorm LayLayLom .. Hayat Gelsin vay vay hom.. xD

Tamam Tamam sustum .. ! Acımasız Acınızı aLdım !

TırmaLıyalımmıı , KeseLimmi Heryeri

$eytanLa Dans Eddim =*

SéSSizLik İstiyorum .. SadeCe SeninLe oLmak (x)

GiT GidéßiLdiiin Kdr.. Né YaPpsaM Déi$méSSin ßnm Gißy SéwérSn aMa Snn Kdr SéwiLméSsinn

ßénim OLan ßénimdir. ßa$kasında Gördüsén Vasqéchmi$imdir. Géri Dönü$ü ßénsisLiktir..! x)

Séndén Adam OLmas Ama Sénsis Dé OLmas.

aLayına qiDmein qenDinise qeLin !

Arada ßi kéméri sıkta dü$mésn o sahté ki$iLiin(=

qördüqünü diiL hisséddikLériny annad ßana vé hissédémédikLérini..

kaLdır ayaqını dünyamdan yüreqimi ciqnedin cnm yanıyor!!..

var mI Hiç kuLLanıLmamı$ sıFır bi yüreK

KöPeQLeR icin üzüLmeye değmes…

ßis éski sévqiLiYis...héя an ßaяısaßiLiяis...«3

evetLerim yaLan…!

Git DemioRum saDece geLme…!

ALLah’ma YaLvaRıoRum ßeny Yanına aL die…!

ßuNdaN ßöle sénin giBiléré KarNım Tok ! HayaT SéNiN Romeo ama aRtık Juliét’in YOk.."


Hade anLatsana beni kac haRf sewdin???

..SöyLénmémi$ sözLéRim vaR

Hoşsunus ama boşsunus…!

...oyuncakLaRımın hepsi kısa hafızalı...bir türlü üzemiyorum onları...Elinde sonunda mutlu oluyorlar..bir türlü bana benzemiyorlar...

ßirBirimzdén ßa$ka ßir céwap ßuLamadık...(L)

ßen uyanmadan gidersenis ßeny memnun edersinss…!

1 cümLeLiq yanımdaydın zaTen…!

heRşeye hyR dé ama paRa'ya aSLa

yüRüoRum sanqi Senin yaNınDa…

Kalem bıktı seni yazmaktan, kağıt sustu..

hesapmı vericem bundan sonra

Bu kadar koLaymı Bitecekti Büyükk AsKımızzz çok üzüldüm.. Ağlamaktan Gözyaşlarım Kurudu...

SiLmeye caLıstıkca Dha cokk akLımdasınn!...

Snmio icimie Bu Zmnsız AyrıLıq...

Ya Yeniden Sweymm yada defterden siLeyimm!...

Senin icin öLür[d]üm....

Yasadıqm en büyük mutLuLuq cektigim en büyük acısınn...

Sigara kadr zrarLısın cektikce yaktınn....

Smdi eLimi tutsaydın sarıLsaydınn eskisi Gbiii

İsmin Gectigi anda Kfn karsıp GzLerin doLdumu silerkn agLadgm roL kestigm roman Bu!..

Herkse yaLn söyLe kendine skn söyLeme swiosun yinedee

Oynanan Son Perdeydi Hersey Sona erdi SiL unut Bni Kapattım o Perdeyii

GüLmq uzun Zmndır yaptıgm RoL

Swiorum yaLn yok UmtLanma Ask Bitti!..

UmtLrm Btti Derim iciMe Gömerm Snii....

ßeßeim Sensis Gecms oLdu GnLerr

Bırkma bni birdaha öLüm oLsa sonundaa

imDi YıkıNtıLaRın aRasıNdaN ÇıkıP qéLdiiM $éhRé qéRi döNmé zAmaNı...

ßéNi KimiN NéRéYé tAktıqı öNémLi DiiL..ßéNiM KiMi NéRéMé tAktıqıM öNémLi

ßütüN déRdiM kéLiméLérLé ßnm...

héRşéi ßiLméNé qéRénK yOq HaddiNi ßiL YtR..!!

RépLiqim aqLama SésiYdi ßu roL ßaNa qörémiYdi..!?

Chéstér 0Lp qyb0Lmq istiy0rm…kmsénindé bLMasını ‘isT3miy0rmm!!

ÇoK YoRgUnUm..EğIlIpTe tOpLaYaMıYoRuM YeRdEn kAlBiMiN KıRıNtIlArInI..
şekilli msn sözleri
biR güN oLacaqh biR güN kaLacaqh işte o qüN güNeş bNm içiN doğucaqh!..

Artık éminim hér $éy icimdé fiLizLénip istérsém ßüyüyor.. ßakmazsam cürüyor...

Hayat Né Garip öküzLér FaLan...

Hépté défoLuLar ßuLuoR ßéN! Yan SaNay! Dé!L Orj!NaL ß!r aŞk ArıOruM ßéN..!!

ßuNNaRınqi düNyaySa ßnDe UzayLıımmm

isteme ßeni ; YasakLarLa ßogu$urSun, EngeLLerLe DoLuyum...

yoqK oLmayı qözZe aLdımm ! teKRar senDe doqmaK içhinn !

O $mdi çk uZkLaRda... yk hYtımda.. rüYaLrmDa..

koLay yoL yoq oLmaya giden,ağır ağır yoLa dönüLür eLßet..

Sevgi nick sözleri

16 Kasım 2008 Pazar

akLımı kaçırmadım akLımdan kurtuLdum ben

qeLdiin zaman b0şLuk doLduRan deıL...qittiğin zaman yeRi doLduRuLmyan oL

KıRıLmamış son kaLbi kıRmaya qeLdim Çhoq deqişTim aRTıq meLeq deqiLim ßhén.. .)

Buğulu camlardaki sözler gibisin nefesim olmadan [sen] bir hiçsin...

YaŞamaK ÖmRü KısAltıYoR

DünYa Yaqı$ıqLıSı 0LSan Né yaZar. ßéN iSdéMéDiqDén s0ra ßu qöNüL Sana [b0q] ßaqaR ????)


Tutamadıgım éLLér éLLérin oLdu...!!

heR nefeS aLışım kendimCe ßi intihaR ...!

masaLLar qeRçek deiLdr ne kdr hayaL etSnde....
Sevgi nick sözleri
Kırgın Değilim Kendim Seçtim Aslında Yalnızlığımı
Sevdim Ben Olmayı Seninle Sensizliğimde
Dargın Değilim Kaldım Uzak Diyarların Kıyılarında
Sevdim Ben Olmayı Seninle Sensizliğimde
Sebebsiz Tuttum Kendimi Senden
İnkar Ettim Sarıldım Yalnızlığıma
Sonra Yıkıldım
Neden Ben Sana DÖN DİYEMEDİM

Sevmek bu kadar zor mu? , duygularını ifade etmek... kimsem olmayısı bundan mı yoksa?
Kendine birgun kotu gozlerle bak Ayibini yuzune vur A$ala durust ol birkez olsun sinirda dur.....

Kalem elimde parça parça haykırır bu kağıda

Dudaklarımda bal yok, oysa tek dilekti mutluluk

Yaşarım iskeletler diyarında, bir et parçasıyım. varımı yoktan aldım

Suretim şarap misali eskidikçe değeri arttı

KafaM KaDar GüzeLmisin?

ßénim hayata yénikLigim
ßiLdikLérinizdén dégiL.
hani varya anLatamadıkLarım,
kéndimin biLé biLmédigi,
ondan i$té tüm kayıpLarım.
ı$ıkLar sönük.
bén néyin nöbétindéyim.
rüzgar biLé kesti öfkésini.
ßen néyin isyanındayım ki
haLa...

OnLaRa iNaNmaK İsDememiŞDim...bn ömürLük joxx seßmi$Dim memnun oLdm bn yaKından hiç sereFsiz göRmeMiŞdim !

hayat chq qüseLdi duRduk yere üsüLdüm her doqum qünümde neden ßir ya$ küÇLdüm ?

eğerle meğeri evlendirmişler keşke doğmuş

[Tek başıma olsam bu dünyada, Varlığın güç veriyor ...Bir başıma kalsam şu alemde VarLıın güç verior..!]

|ßenimmi kafam ii Yoksa Sizinmi Çıkar Üstündekini Billmiosan Giyme SEBEBİNİ...

DostuN a$kı sewgiLiden daaa coktur!
sewgiLi terk eder /dost yaNNda kaLıR (:
sewgiLi emreder / dost tesLLi edr (:
dost sewgiLideN daaaa chok sewer!
biLir misn bizde DOSTLUK Nedir?
nefesiN kesiLiRse aL bu caNda seNNdiR
yoLuN soNu ucuRmsa...doSTm GERİ ÇEKİL!!!!
iLK adıM
BENİMDİR!

Hayat Né Garip öküzLér FaLan... *-)

mutLu etmiceqsen mesguLde etmiceqsin.. ßiri gelir biri gider hayat hep böledir! vedaLar koysada bazen gitmeq gerekir !!.

İpi kopmuş uÇurtma qißisin qötün ßaşın oynuo...

sen yoxan bi ba$kası var

sadist nickler

14 Kasım 2008 Cuma

BaharlaHazanBirleşemezOrtadaYazVarSenBaharınLaÇiçe klen,BenHazanımlaSolayımSevgiliYaR
ÇöLüN SuYa ÖzLeMi BeNiM sAnA oLaN sEvGiMiN yAnInDa HiÇ kAlır!!!

Sana birsey soyleyecegim, ama sakin uzulme; dun doktora gittim, bobreklerimde kum, kalbimde seni buldular

σуηαηαη ѕση ρєя∂єу∂ι, нєяşєу ѕσηα єя∂ι ѕιℓ υηυт вєηι кαραттıм σ ρєя∂єуι!!

sana doğru bir kelebek ucurdum dagları denizleri aştı seni buldu yanagına bir öpücük kondurdu hissettin mi?

BaŞıMa GeLeN eN GüZeL ŞeY SeNsİn



BİR MEZARCI OLSAYDIM SENİ MEZARA DEGİL KALBİME GÖMERDİM

kalbin kadar konuş





bir tek seni sevdim gerisi yalannn!

gözler kalbin aynasıdır

eğer çölde bir çiçek olsan seni kaybetmemek için hep ağlardım,eğer gözyaşımda bir damla olsan seni kaybetmnemek için asla ağlamazdım!

Deniz Mavi Toprak Kuru Sana İki Çift Çözüm Var I LOVE YOU

вιя уυ∂υм zєнιя σℓѕαη вιя αη вιℓє ∂üşüηмє∂єη ѕєηι ιçєя∂єм ѕıяƒ ѕєηιηℓє вιя σℓмαк νє ѕєηι ιçιм∂є нιѕѕєтмєк ιçιη!!

HaHaHa =)) İ$Dé HayaDım böLe b0$ biR KahKaha

ѕυѕтυм ν£ gι∂ιуσяυмѕα∂£¢£ gι∂ιуσяυмѕ£ηι ѕ£ν£ α¢ı ç£к£ ç£к£ gι∂ιуσяυм
єѕкιℓєяι çöρє αтѕαм уєηιℓєяι gєℓιя мι؟∂υуgυℓαяı уαşαтмαѕαη υηυтυℓυρ gι∂єя мι؟αşкℓα α¢ıуı вιяℓєşтιяѕєм α¢ı νєяιя мι؟кαувєтѕєм кєη∂ιмι вιяgüη υηυтℓυρ gι∂єя мι؟؟

Farklıyım ßén formulüm yok, ßéni yaşayarak tanıyabilirsin, Zorlama sıkma usandırma, Uzak durursan ilgimi çékérsin !

''Olması gerekenler zaten yanımda! Olması gerekipte yanımda olmayanlar kimin umrunda !!!< Sen pes eTTin bendeN erkeN... >

≈ İyiKi Bu düŞtesin ≈

¤ beNi kategoRize etMe ¤


* ‘oysa sen en sağır yaramsın yüreğimde’ *


|| içimde yaLınayak bir çocuk, simit atıyor aşkını arayan martıLara... ||


!!! KaLemime buLaşmasın diye kıskançLıkLara intihar süsü verdim !!!


[¤ Tenime özgürLük düştü ¤]


||+ AvuçLarımda sana yazıLmak için niyetLenmiş sözcükLer +||

Bende kalp çok bi saf donuk ve çok bi boş..

xxx

Kapat pencereyi
Donuk bi rüzgar girmesin içeri
Duygularım çok hasta..

xxx

Duygularım kangren oldu kalbim sık boğaz etme beni!!*

xxx

Bütün sarhoş anlarda uyudum balyoz haplarla.
Bu aşk mide bulandırdı alkol almaktan.

xxx

Yüksek doz yaLnızLıktan gaLiba öLüyoRum

>>>



âdıŋı duyмâk Yetiyorsâ bu kâŁbiŋ âŁevŁeŋмesiŋe
O zâмâŋ vârsın diyoruм her sâŋiye..



Güller solsa, Dünya yıkılsa, Kırılsamda, darılsamda,
Dostluk herzaman Benim kalbimdedir...
Her zaman!...
Dostluk bir gülüşe, Bir söze Bakmaz
Dostluk yürekten gelir...




''Aşk'' benim adım aşk,iki sessiz bir sesli harften ibaret değilim sadece.
Ne şeklim belli şemalim,ne de zamanım...
Ansızın dikiliveririm karşınıza,
kalbinizin derinliklerinde demlenip süzülüveririm sevdanıza.
Hoşgeldim,
Benim adım aşk...!


... . . ( Kaçıyorum ) . . ...
beni kovalayan; tükenişlerde rol oynayan kelimelerden
Kendimi tükettim de Yâr, seni veremem tükenişlerin o zalim ellerine !
Çehremden süzülüyor “ hicran ” ım; “ vuslat ” yok’luklara gebe…
Bu kadar mıydı Sevdiğim, “ aşk ” ın uğultusu ?


| . . . Benim qerçekLiqimin öLümsüzüLüqü ya$atmakta hüznümü . . . |
Kendimi kendime hediye ederek kutLadım son doqum qünümü
İnanmasanda qeçer zaman, nöbet vaktin doLacak / asLan sabrın tadıda acı da oLsa, tatLıdır ya mevyan . .
Bakacaqım tek yön öLüm
Doqru notayı izLer gözüm
Rüzqara emanet sözüm, hasretLerLe yandı gönLüm YaLnızLıqım kaLbime zuLüm, korkutmakta heran öLüm . .
| . . . BeN BiR PeMBe DiZiYiM HeRqüNüM öLüMm . . . |

>>>Kapım Kapanmaz Barışmak İsteyen Barışsın Ama Korkumda Yok Yani Ortalık Karışsın!

>>>DoĞu$Tan ÇareSi OLmayan 1 HaSTaLIgim VaR HeR GöRDüĞüMü İNSAN zanNediiOrm




>>>DüsLerin ÖyLe Narinki , Sahip Cık !.

Bir Sana Bir de Bana...

>>>BuLutLarın Üstünden Bıraktım Ben Kendimi..

>>>Hangi zaMana sakLanıyordu dengeSini çokTan yitirMiş yaLnızLıkLarım????


>>>qöRünüşünLe karŞIlANIR KİŞİLİĞİNlE uquRLaNırsın..

>>>Ne uNutacak kdR nefRet ettim..!!
Ne hatıRLıcak kdR çoq sevdim...

>>>çaPın kadaR konuŞ, küTLenİ heSaPLıyım x)

>>>yaPma béé azraİl maRionUn biLe 3 canI vaR !

>>>bu Son giDisin oLsun söZünü tut ne oLursun

>>>annééé moTor . . baba ökÜüÜüzzz . . kIzımıS tikY oLdU üzgüNüZ

>>>Diki$ yerLeri atmi$ ßir hayatin tam OrtaSinda , naRkoza MUHTAC ßir kaLp iLe ßiraktiqin o yerLerdeyim..

>>>seN yaLan söyLedin anne..Kime baksam şu sevdiqin gözLerimLe Hepsi yok oLuyor sırıLsıkLam kaLıyorum

>>>Nedenİ Yoksun Arzularimdan BahÇe Yapsam Tohumuma Suyunu Serpedermİsİn


>>>SuLtan 0Lmuşh KahpeLér.. DeLikanLı 0Lmuşh ----Lér..Hanım Efendi 0Lmuşh SürtükLer.. MumLa Aranır 0Lmuşh ßénim qibiLeR!!

>>>Ne Zaman qol Die Arkamı Dönsem Elinde ofsayt ßayrağıyla ßekLer KahpE HAyAt ! ! !

>>>hayatıma ƒön çeqsem düzelir mi ??

>>>5iyah BéyAss bi? HayaT Ya$ıo?m.. BénDn ?énkLi IfadéLer BekLeméyn..

sadist nickler
>>>TaSh kaLpLisiN Ama ߀Nim DünyaMda TeKsin iShtEe

>>>Ne war eLimde kaLan, bu Dünya zaten yaLan..!
>>>ŞşşşTTttt!!! HayaT Seni Her ŞekiLde Yaşarım FaRK eTMez !!!!


>>>SonuMuz Morq aÇ ßi tußorq
NéFéS aLma éFéS aL
3qün öncéYDi aRiFé
HaYdi $imDi $éRéFé !!!



>>>Allah' M yqmrr yagdır Yeryüzünde pisliqq coqq..!!


>>>SöyLénmémi$ sözLéRim vaR

>>>Dalma... Düşünme... Ağlama... Hayat bu!.. mahfeder insanı mesutken... Bak ben ağlıyormuyum?.. herşeyimi kaybetmişken ..


>>>Hiç Hayallerinizden "0" Aldınız Mı_?


>>>sadisttiR insanLar , kendiLerine uygun mazo$ist ararLar.. Sonrada kuLLanır kuLLanır atarLar..


>>>YaRınıMı bRaKTm .. düN'm KaHpE çIkıNca.. !!

>>>sefioRum yaLan yoqh !.. umutLaNma aşq biTTi !.

!!!UnUTmAK kOLayDır uTulDuĞuNu UnUtMa YeTer!!! |/sevde|/

GöZlErİn Bu GeCe çOk uZaKtAn gEçEn BiR GeMi

a$k'a ßaßa Dedik , ßizi Yetim ßIraktI!

şanslı msn nickleri

11 Kasım 2008 Salı

İşte bu nickLer de benim şans getiren nickLerim aLıyorsunuz nick böLümünüze yapıştırıyorsunuz ve o andan itibaren gününüz şansLanıyor: hergün farkLı bir nick kuLLanmanızı öneririz iLerLeyen sayfaLarda da nickLer buLunmakta...Aramızda kaLsın[Hemde bissürü]


Rénq rénq masKéLérm war
haYad qard0LaßıMda..
ßüyüdüh 0 kücq kıZ!
Eski éLßiséLérm 0Lmuy0r ardq üsdüMé
muDLuLq qömLéqLérm sarıP saRMaLamıyrr
séwncLérm kesMiy0r ayaqLarymı yérdéN
(aRdıq)üzéRndé néFs aLmayn ßir mkTupuMm bn
hyaLLérmséhh ß0yaLary akmış masKélrr. . .



Masal gibiydi onun sevgisi...
Her masal mutlu biter ya bu masal beceremedi...

ZevkLere DönüseN AskLara iNat yasasıN sevqiLisiz hayat..


αятıк кαρıуı çαℓαη вєη ∂єğιℓιм αηηє
яυнυмα вαşкαѕı gιя∂ι ∂üηуαηıη ѕση güηü gιвιу∂ι ѕαηкι
тüм ∂σкυη∂υкℓαяıм єяιуιρ gιттι…
αятıк σ кüçüк çσ¢υк ∂єğιℓιм αηηє
ιçιмє вιя ¢αηαναя уєяℓєşтι !


Mutluluk,
hepimize sadece
kendi çizdiğimiz resimler
ve uzaklıklar kadar
yakındır!


SéssizLiqiMiN aRdıNda yaTaN $iZ0fRéNik MmuTluLuquMa kapıLıp qiDéRkéN aqiR ßaSaN kaRamsarLıqıMıN içiNdé ß0quLuy0rum...

ßitiremeyeceğim bir masalı,
Yazmaya ve okumaya başladım..
Oysa masallar çocuklar içindir.
ßüyüdükçe yıpranmış ve eksilmiş duygular,
Kırılmış bir aynaya çevirir masal dünyasını..
ßelki de içimdeki çocuğa sesleniyorum...!
Yitirilmiş umutlar dünyasından ! ! ! .
şanslı msn nickleri

Ne varlığın varlık ne yokluğun yokluk benim için.
Sen hiç bende olmadın ki, varlığın bende varlık yokluğun bende yokluk olsun

~~

yoldan çıkan kurda yem olmuş
dost dediğin kalbini soymuş. .


mutsuzsundur. işte ozaman mutluluk oyunu başlar.
öyle kaptırırsınki kendini, sahte bir gülümsemeye bile sahip olabilisin !


єηנєqтє єттм тüм нαуαℓℓєяιмι кαяαηℓıqα αу∂ηℓıqıη нαρѕσℓ∂υ кαяαℓııη∂α
özqüя вıяαqкℓ∂ıqı уєя∂є ѕση çıяρıηşℓαяı яυнυмυη



artık renkler yok.*



Biqün...
uyandıqında hafızandan sLinmiş oLcaksam biLe
Benimkinde kaL..
Sonsuza kadar bende, benimLe, beynime kazınmış haLinLe ..




Mutsuz CareSiz YaLnız Her$eyDen uzaq
CevreSine Sahte qüLücükLer
Daqıtan asLında iÇi paRamparÇa
qözLeri kanLı we Çöpe atıLmayı
ßekLeyen ßir 0yuncaqım . . .



Benden eLektriK aLamayan erkeKLeri traFo direqine mi soKsam acaba ?

benn bu dünyaya sığıntı gelmedim benimde yarınımda umut vardı...


Ya yol aLcan yada adam oLcan oqLummm!!


ZaMaNlA YaRıŞıYoRuM... SeN VaR MıSıN



Neye yarar,sözcükler!... KaLpLeri kanatmaktan başka!...

Acı çékSéMdé aLı$aCaqıM TuZa MüpTéLaDıR
YaRaLaRıMm...


bérabér yürüyéLım yaqmurun ısLLatıqı zıfırı karanLık o sokakLarda, bénı hıc bırakma korkuLarLa wé yanLızLıkLa doLu bu toz pémbé hayaL dünyasında...


SenSiz can ceki$melerim bogusuyor RUHSUZ bedenimle..
Bir iç isyan misali , hükmedemiyor beynim kalbime..
Agir geliyor pompaladigi kan iliklerim..
Hani et tirnaktan ayrilmaz derler ya..
’’YALANNN!!!’’.. tirnaklarimi söktüler bir bir etimden..


NormaL aiLéNin aNormaL çOcuĞu [/font][/size][/right]
Umarım ßeğenMişSinizdir isTerseNiz deVam edeBiLirim =) isTmezseNiz de deVam edeBiLiirim xD[/b]

Masal pembeden griye yol almışsa..
Uçmuyorsa çevrede kelebekler artık..
Papatyalar mutsuzsa..
Mutlu sonun iksirinden umutsuzsan artık..
Ninniler uyutmuyorsa..
Yağmurlar ıslatmıyorsa artık..
Masalcı "Uzaklaş" diyordur..
"Uzaklaş" artık.

Harbi delikanlı nickler

9 Kasım 2008 Pazar

Seveceksem kaLbim tutuşmaLı...sevdiğim insan yanıma yakısmalı .. (:



GİDER GELİR , DÖNER DURUR YOLUNU KENDİ BULUR HAYATT.




bu sabah da senden vazgeçtim
bütün sabahlar gibi...
güneşin iLk ışıkLarına vererek umutLarımı
Oyuncak Dünya'mın kapıLarından çıkıp,girdim insan kalabalığına...






Hatırlıyor musun ? Bu sabah da senden vazgeçmiştim... Bu akşam da senden vazgeçiyorum . . .









Eskiden yeni insanlarla tanışmayı severdim
şimdi kime baksam tanıdık geliyor
Herkes aynı kişiliğe bürünmüş . .x)




Kiмśe ĐéiŁiм,
KiмśeyŁé ĐéiŁiм,
kéηĐiм ĐéiŁiм,
kéηĐiмiη hi¢ ĐéiŁiм,
βurĐa déiŁiм,
orĐa hi¢ oŁмi¢aм .







"bu kahrolası gri şehrin tüm yollarını rengarenk boyamak ister"






Buranın havası bozuldu! Biri ışığı açsın, fotosentez zamanı!



Sigaram ve sen o kadar çok benziyorsunuz ki,
ikinizi de ayağımın altında rahatça ezebilirim!




αşкѕıη ѕєη!




...(L)кöя αşιк(L)...




İkinci ayrıLık zor geLdi bana..sensiz olmadı anladım geç oLsada!!




aydınlığın hapsolduğu karanlıığnda özgür bırakıldığı yerde son çırpınışları ruhumun..




BeLki de her yoLun sonu sana dönmek..!!






Kendimi Kapattıım bir odaya, bitti aksiyonLarım
sen yokken yanımda Durur hayata Dair fonksiyonlarım..!!





Hεя ℓįмαήα Uğяα αмα Dεмįя αŦмα, ßu ßεήįм Ŧεκ HαŦαм






Kalbim yoLcu!
BekLe yoLumu
avuttum Umudumu!
GözLerimi kuruttum..
Sordugum soruLarın yanıtı neydi!
İnan bana bende unuttum!!




TakıLmış PLak Gbi Kendinizi TekrarLıyorsunuzz ^^






YaLnızLık henüz bir bebek.. günden güne büyüyecek !







Attığımız her adım senkronize ..(:







Elektronik etkiye şizofrenik tepki verdim sadece..!







DüğünLerde yanına qeLip seni dürterek "sıra sana geLdi" diyen yaşLıLardan sıkıLdıysan sende aynısını cenazeLerde onLara yap... xD







Sana karşı NötR ! (:







~ ProféssionaL CindréLLa ~







Gözlerin benden çok uzakta, Sevgin sanki yanıbaşımda, Tanıştığımız günü hatırla, Çekinerek gülmüştün sen bana!







Kaza gibiyim, kimin başına geleceğim belli olmaz ! (x






Artık senin gibi şerefsizlere karnım TOK..Oyuna devam romeo..ama artık JuLiet yok!






sєиsiz gєçєи нєr gєcє pαrLαyαи yıLdızLαrα uмuтLα вαктıм.
YαLиız sєиi düşüиєrєк gözLєriмi кαpαттıм.
RüyαLαrıмα girєrsiи diyє єrкєиdєи yαттıм…







Cep telefonunun mesaj bölümünde bile en az 160 karakter var;ama sende 1 tane bile yok!







Ask bir muz kabugudur , dikkat etmezsen ayagin degil , hayatin kayar...!







Bataryası Zayıf Rüyalarımıza Şebeke Hatası Nedeniyle Bir Süre Ulaşılamadı Şimdi Full Çeken Hattımla Seninleyim...







İyi bir insan? O sensin! İyi bir sevgili? O sensin! İyi Bir sırdaş? O da sensin. Güzel bir kız.. Ahh kahretsin işte o benim



Harbi delikanlı nickler

Al Sana Yeni Adres.Oturmaya Bekleriz.Dön Dolaş Mahallesi,Arabul Caddesi,Zor Bulursun Apartmanı NO=9 Biz Evde Yokuz



AnLadım ki qeRiye bakmamaK qeRek.!.



NeDen Zor oLanı SeveR göNüL...?


hayat bir uçurum demiştin..
ben o uçurumdan çoktan atladım..


waRlıqım HisSedilmeYe biLiR aMa yOqluqm KoYaR !



Git bul başka birilerini
Sen benim güldüğüme bakma
Nefret ediyorum senden hala

xxx

Ben oyuncak değilim
Ben kırılgan biriyim
Bende bir gün gülecek miyim?


xxx

Sen tutarsız birisin
Sen taş kalplinin tekisin
Sende bir gün bitecek misin?



aqLa simDik haLimiZe aqla ... bittik artik tükenDik anLa ißret olduk elaleme walla !




///


öZür diLemek icin gec kaLmadinmi ?
///



Her ask asidir derdin
hani ask kimseye boyun egmezdi ?
hani kaderindim ben senin !?



///

Asil nickler

7 Kasım 2008 Cuma

BiRGüN GuRuRuNu YeNiP BaNa
GeRi DöNmEK İsTeRsEn SaKıN DöNmE....
ÇüNkÜ; SeNiN GuRuRuNuN BiTTiĞi
YeRDe BeNiM Nefretim BAsLAr

Ben Kubar Kadar Asil,
Deligonca Kadar U¢uk,
Afgan Gibi Komik,
Papix Kadar Lüx &
Cocaine Kadar Tehlikeliyim !

SözLerin Büyük Yüreqin Kûcûk YanLi$Larin Cok DoqruLarin Yok Kendine qöre $anSLisin Fakat Bana qöre ZavaLLisin !
Asil nickler
Sen Benim Hem var oluş ; Hemde Yok Oluş Sebebimsin .

Hãsrêtîm'd!ñ $îmdî îsê Ñêfrêt!m'sîñ,
duy bunlãrî; kãlbîñê î$lêsîñ,
sêñ nãsîl bîrîsîñ?
Mümküη oLaη umяumda diiL,imkâηsızıda çok öηcєLєяi тaттım...





HєяKєSє Mawi BOиCUK


Sönmüyor ateşimiz ama aLev aLev de yanmıyor ; ayrıLıq zor ama beraberqen de oLmuyor...


Hady Yawrum GüLe GüLe
Kayqı Sana KaLır Sayqı Da ßana
ßen Söz YapaRım Sen Laqo Oyna
Zeka Ya$ın ßu Kusura ßakma..!



Kana işleyecek kadar seven,ama gerekirse o damarı kesecek kadar deli







öFкєγLє кaLкaяSaм...!!!!!!

._____________zaяaя ωєямєdєη

Yaslı msn yazıları

4 Kasım 2008 Salı

*karaLıyıß atıığın resmdeqi öLdürdüqün çocuq şimdiy ߀ßeqLeriyLe oynuoR..

*ßurda ümitLer keLeßeqLer kadaR ya$ar...

*kırılan hayeLLerim mi ßattı eLine..

BEN İÇİNDE FOSİLLEŞMİŞ DÜŞLER TAŞIYAN, IŞIK GEÇİRMEZ YALITKAN BİR RUH HASTASIYIM....
ŞİMDİ SENDE BİR HATA YAP VE SAKIN BENİ İYİLEŞTİRMEYE ÇALIŞMA!!!....

€L!m€L€r!n y€Tm€d!ğ! kAdArıM,n€ kAdAr AnLaTıR$am AnLaTaYıM,AnLaDığIn kAdArImM...!

kir qöstérméyén rénkLériniz sizin oLsun ! ’karanLıqın’ tam icindé ßir ßa$ımayım ...
Yaslı msn yazıları
qécici asma ßéni kaLıcı öLdür... ßoynumun izi kaLsın yüréqinin ipindé...

aCımıcakSın aCıncak haLé duSérSin , aqLamıcakSın aqLanacak haLé duSérSin , Sonunu sén yazCakSın yokSa yazıLcak haLé duSérSin..

$ıRınqayLa céqip aLsınLaR séni,tüm vücudumdan Ruhumdan,kıRıntı ßiLé kaLmasın ßéynimdé qi ßén yiné ßén oLayım...

KayßédéßiLécéqim Hic ßi$éy Yokkén Kéndimi Kayßéttim

Né masaLım , Né Dé ßir shiir.. KéLiméLéré AnLam YükLéméktén Vasqéchtim.. AnLatasım Yok , AnLayasım Yok. séndé ßéndé Artık ÖyLésiné ßirisin ishté.

HisLerimdeN emiN değiLim,beLki pLatonik! FazLa sakindi Bu çocuK şimdi Bir ALkoLick

Patakla ruhumun karamsar çocuklarını.. Al elinden şekerli elmalarını..

__________________________________________________ _________________________________

Heryer renkLi oLsada karanLıkta ne qöRebiLrsin ky

duyqusuz ifadelerle bir taş olsam özlemimle gömün beni sözlerimle bende sizi

kaLßim TeK ßa$ına AtaR,DeSteK Unite IstemeS..



__________________________________________________ _______________________________________

Toprağa Verilmiş Bi Ölü Gibi Yaşıyorum.



Burası benim yalnızlığıda,karanlığıda aynı solukta yaşadığım…
Benliğimin diğer uç bucağındaki kaybetmişliğin tek adresi!

ayrılık nickleri

3 Kasım 2008 Pazartesi

Sensiz Yasamak Varsa Kaderimde Katlanırım...
Yüreqim Dayanır Bu Acıya Seni SENSİZ Yasarım.Alır Basımı Giderim Bu Şehirden Seni TerkEderim Ben!
Hatıralar Yeter Bana Hic Üzülme Sen...









Canım yanarsa daha beter yakarım.
Canımı sıkmayın !
ALAYINIZLA OYNARIM (:

♥ Zαmαn değişimdir.Tαnıyαmαyαcαğınız kαdαr cok değiştim.
g3çm!$ h!ç ya$nmamı$ g!b! dawRansaNda ßa$tn yaZamazsıN

Şunu unutma hiçkimse ve hiçbirşey unutulmaz değildir..Sen bile.. haa bu arada Sen kimdin
Artık kapıyı çalan ben değilim anne ruhuma başkası girdi dünyanın son günü gibiydi sanki tüm dokunduklarım eriyip gitti… Artık o küçük çocuk değilim anne içime bir canavar yerleşt!!
KayıpLarim çok Ne yazaR Senide kayßetmisim
ßen kimLeri taRihe gömDümSen ßiLemezsin
KaLßimdeki imParaTorLuğun efenDisi ßenim
Seni aZ önCe idaM eTTirdim..
ayrılık nickleri, msn nick , ayrılığa dair sözler

Şeytanım sen oL geL karanLığıma, ateşinLe yak ve
AzraiLim sen oL geL yanıma öLümü ver..

HiçBişeyin Bana HiçBişeysin Demesi Hiç umrumda DeğiL

[_!вiiя кєz Dαнα αйLαуαcαgιм..вεйzεмεDiigiiйii..нαуαтιй мαѕαLα!_]


giiDεcεкѕεй уαвαйcι кσLLαяα fεLαкεтiiм σLυя уαя..!!öLüмüй σLαѕιм gεLiiя..!!! =(


кαувσLѕυη! ρυѕLυ яüуαLαяιй αяDιйDα..gυяυяα уσкυz ѕενDαLαяDα..!!

.. йεяεуε кαçѕαк αуяιLιк vakti şiiмDii..!!! ='(

iiмкαйѕιzLιgα вüяüLdü уiiйε αкşαм.. «'3

εLLεяiiм εLLεяiiηdεй кαç кiiLσмεтяε υzαк ѕενgiiLii..؟?

ödεdiiм вεdεLiiйii кαяα ѕενdαйιй..!

кαdεя dεgiiL вiizε кιуαй..вiizε ѕεй кιуDιй..!!!

уαя αşкιмDαй şüρнεй мii ναя..؟?вiiLεмεdiiм dαнα ѕαйα йαѕιL уαяαйαcαgιм.. =(

giiт dεdiiм giiтмεLεяii вiiLεмεdiiй..кαL dεdiiм..кαLмαуι вεcεяεмεdiiй..!

вiiяdαнα кαLвiiм ѕεйiiй iiçiiй çαяρмαуαcαк..!!! dεѕεмdε iiйαймα..! «3

кιяDιgιйιz нαуαL кυяDυgυηυz нαуαL σLмαѕιй ѕαкιйй؟!?

Tutsam eLLeriNdeN qeçmi$i Unutam***i öPsem qözLeRinden ya$Ları kuRutam***i damaGım çöLe döNmü$ sesiM çamuRa,oYuncaGını qeRiveR içiMDeki çoCuGa!

yÜrEğiMe bİr beDeN büYük gELen umutLarı üzErimDEn çıkARIp
gidiyoRum

SEnsizz Buraların tadı tuzu yoqhh düşünsene yedigim salatada bile seni arıyorum... simdii Bana söylermisn.. Bİ HIYARIN eKsikligi bu kadar mıı...bellı olur ..!!..??

El Değmemiş IntiharLarım Var ßenim.. .
MecaLsis YaşamaLarım ..

| |Sen BiLir misin asiLdir gözyaşLarı hiç yere düşmedikLeri için; Benim gözyaşLarım da asiL sevdiğim adamın yüreğine biLe düşmediği için..| |

ßéynim ßüyü diyor süreqLi ruhuma
Yüréğim isé git.. Git uzakLara..


|ڪے m0deRn ZamanLarda Aşk , Düttürüdürü müdür?๏̯͡๏)ڪے


istemem insan olanı bulamadm hepsi aynı yalan dolan ve menfaat dolu


qє¢єℓєя qє¢єℓєя qυηℓєяιмι qöмєя кαяαηℓıqαα


уαρяαк ∂σкєη gєη¢ℓιgιмιη ѕαтıя αяαℓαяıη∂α αℓтı кıямızıуℓα ¢ιzιℓмιş, тıяηαк ιçιηє αℓıηмıѕ ѕυѕкυηℓυgυмυη вαѕ нαяƒℓєяιѕιη

Bir sarkı tuttum sevgilim bir kapı actım ikimize ikimiz çokmuşuz meger bu resme...

Depresif aşk nickleri

1 Kasım 2008 Cumartesi

yaLan söLéme yaLanIm oLursun oyun oyNama oyUnCaqIm oLurSun

arTıq kİmSé iÇhin üsüLmüCem yaRInI biLméDiqim Bi dünyaDa inSanLarIn boŞ söZL:ériyLé geÇirmiCém.

sensiZ qeceLér haRam - sabaHLar qüNaH bana !

béN küÇük bir kIzIm oyunCakLarımı alIrsanIz sizinLé oynarIm

qidén déiL, kaLandr térkédén.. qidén dé ßu yüsdén qitmi$tir zatéénNn..

TErk Edeni TErk eTmek ßüük ZevKTir AMa seVeni TErk ETmeq En büüK KAhpeLİktir!!TErk Edeni TErk eTmek ßüük ZevKTir AMa seVeni TErk ETmeq En büüK KAhpeLİktir.

Tak Boynuma İpini, ya da kes biLeğimi.. Sensiz yaşatacağına öLdür ßeni, daha iyi.

Asıl Suçlu Seni Kalbine Alandı, Gerçek Sandığımız Aslında Koskoca Bir Yalandı.

Ne Eksik Ne de Fazlasını Ara Seni Üzenle Asla Uğraşma!

şimdi oturuyor sensizlik kalkıp gittiğin yerde..

yA değerimi bilseydin yada değerin kaybolmadan gelseydin...

Biri qider biri qeLir hayat hep böyLedir
VedaLar koysada bazen qitmek qerekir..
MeseLe BekLemektir..
MeseLe ÖzLemektir.. BeLki ben yanıLdım Sonum Depresiftir ..!

Depresif aşk nickleri
HIÇBIR ÖNYARGIM YOK. BÜTÜN INSANLARDAN NEFRET EDIYORUM, O KADAR...

Otopsisi yapıLdı bu aşkın !! aŞk Bitmiş .. Konu Kapansın !!

Gözümden Akan YaşLar Değerimi BiLmeyen ŞerefsizLere SadaKam oLsun ..!

Şişthhh güçlü bir adamsın sen... Eğilme düşlerime...

DEĞMEYECEK BİRİ için..gurur yere serilir mi?

Melekler duymuyor sesimi.. KaranLık işte

Geçici HaYAtımdaN KaLıcı KiM BiLemediM....

Kalbimin Yarısını,Gülüşümü,Güneşimi Alıp götürdü Şimdi Geriye Kalan Yarım Bir Kalp Ağlayan İki Göz Ve KaranLıkLar ..!

Yaşıyor Ama Uzaktaysam Senden Bilki Seni Hiç Unutmadım ! Ölüm Değilse Bizi Ayıran Yazık Olmuş Hata Yapmışız ..

Ben Seninle Karşılaşacağımı Bilseydim başka türlü Yetiştirirdim Kendimi ...

Şimdi öyle garip bir haldeyimki.. Kimse çözemiyor bu halimi. Susuyorum, çatışma oluyor. Oysa sdece susarak özlüyorum seni..

Zor.. geçmişi unutmak çok zor..beLLi bir şey oLmayacağı ne sen boşuna soru sor..ne de kalbini yor

BirbiriNe sırTını dnmüş iki yürek.. sen ve ben

nefretmiymiş içini karartan kıskançlıkmıymıs gözünü karartan..Bana karşı kininmiymiş ansızın seni benden alan..

Artık senin gibi şerefsizlere karnım TOK..Oyuna devam romeo..ama artık JuLiet yok!

Değişken bir dünyada, ben sabit kalıyorum. Herkes başka başka severken, ben yine seni seviyorum...

Ne Kanuni ne de Fatihim..Ama isTediğim kalbi fetheder ele geçirmesini biLirim..!

RoL değişimi yaptık sanırım..TerkeDen ben peşimden koşan sen..

Dışarda Bana Bakanlar Umrumda Olmaz Çünkü ben Normalim onLar AnormaL .!

Zifirî karanlık içinde, fikrim, aydınlık,Yaşantım, en hoş aydınlık içinde, karanlık!

An gelir insan gülerken ağlarmış. Gözyaşları sel olup kalbine akarmış...

biz Nrde Hata Yaptk?! ßi anLk sinrLe onca resmi yaktık! Yırttık attık onuru çoğu kez.. Göz mü değdi be 'aşkım' imrenirdi herkes..

Taş oLsan diLe geLirdin.! İşte öLe sewmiştm.. Susacak kadar biLe yanımda deiLmişsin, Geç Fark ettim...

Aşkmı Dedin Bana Saçmaladın Seni Seviyorum Diyene İnanma Yol Ver Beni En Son Bırakıpta Gidende Beni Herşeyden Çok SEverdi Boşver

Hayat Yollardan Çizilmiş Olsa bile bu Yollardan Birini Seçeceksin ! Seçdiğin Yolda öLüm oLsa biLe seLam Verip Geçeceksin !

Sociable