acılı nickler

8 Şubat 2008 Cuma

Gözlerin beni seviyor ama aklın hala engel oluyor.

Akıl akıldan üstündür.

Aklı olan beni kaçırmaz.

Aklın varsa benle çıkarsın,yoksa sonra pişman olacaksın.

Aklına güvenen aşık oluyor.

Bebeğim hatam büyük ama ne olur bir şans daha ver.

Gözlerimdeki aşk için senle tekrar başlamak istiyorum.

Bu aşkın sonu ayrılık değil lütfen dön.

Bebek yüzlüm aşkımı söndürme nolursun geri gel.

Gözler yalan söylemez ise bana deli gibi aşıksın birtanem.

Senin için herşeyi yapacak durumdayım.

Herşey sen olsan daha ne isterimki.

İçtiğim su kadar azizsin aşkım.

Birgün beni bırakıp gidersen ve evlenip çocuğun olursa lütfen ona adımı koy.

Gözlerini ayaramıyorsun.Bunun bir anlamı olmalı.

Bak bana ve gerçeği söyle seni seviyorum de.

Tüm dostluklar yalan olmuş bu dünyada.

Bir bakışına ömür değer gülüm.

Gözlerin gözlerimde ne diyor,seni seviyorum.

Birtanem nolur hep birtanem kal.

Aşk şarhoşu ettin beni bu hayatta.

Gözlerin süper, için parlıyor.

Bebek yüzlüm seni seviyorum.
Sen beni bunca yıl farkedemedin ama etsende artık bir anlamı yok ben seni artık farketmiyorum.

İtiraf ettim kendime,seni gerçektente çok ama çok seviyormuşum.

Hata bende,herkesi insan sandım.

Acı dolu bir aynasın,her baktığımda kendimi görüyorum.

Sensiz geçecekse bu hayat,hiç bekleme beni yükseklikten at.

Sıkarım kafama bana hayır dersen bu hayatta.

Sözlerin kalbimin katili oldu.

Çekileceğinimi sanıyorsun bu hayatın sensiz.

Son iki kurşunuda bize ayırdım birtanem.

Gözlerinde yalan söylüyor olmaz ya.
*cehennemde yaşadığım için bırakta cennet hakkım olsun.
*çok sima tanıdım yüzlerini hafızama kazıdım ismi anıldığında kardeşim dedim adım anıldığında bilmem dedi.
*beni sevmen için gerekirse programlanma sistemini yine yakarım .!!!
*benim aşka dair grafiğimde çizgiler hep kırıktı sevdiler ve en sonunda filmi aynı yere getirdiler beni bu zamana kadar çok üzdüler
*patakla ruhumun karamsar çocuklarını al ellerinden şekerli elmalarını...
*sil adımı baştan yaz kalbine baş harfi büyük olsun yeniden küfr et geçmişe hadım ettik olmadı BEN SUYUN OLDUM BARDAK DOLMADI.
*HAYATA ANLAMSIZ GÖZLERLE BAKMA ŞAŞI YÜZ PİSKOPATTAN BİRİNİN AÇIK KAŞI
*tanrının elinden yazılan mektubum ben
*içimi kemiren her fare için bi kapan yarattım
*yokluğun bana zorunlu ölümdü
*Hayat ölüm,ben cellat.
*ben bütündüm yarımı sevgilimde bırakıp yarımı sokağa attım.....
*bilmecelere ısınamadım hele de senle ilgiliyse sevemedim sualleri cevaplarım yetersiz kaldı
*korkusuzluk sahipleri neden kemer arkasında silah taşır????
*telefon aranıyor üzgünüm ki iyi niyetlerimi meşgule verdim
*BANA BENDEN BAŞKA DOST VARSA BİLMEM LAZIM.
*RAHATÇA SARF EDİLEN YALANLARA GÜVENSE PROBLEM ALINACAK EN BASİT ÖNLEM PARANOYAK BİR DENKLEM
*senin için akan bu gözyaşlarımda öleceksin.

0 yorum: