Şekilli nickler 2

19 Şubat 2008 Salı

S•ê•N•î••••K•â••L•b•î•M•ê••••G•ö•M•ü•Y•ô•R•û•M •••• S•ê•V•G•î•L•î•M•

*aKLiMDa_KaLaN**GiDi$iN_DeGiL**GeRi_GeLMeYi$iN

·٠•●SΌή BάkıѕţάКі Ό Gözler kάlďı aklimdά ●•٠·

••• Tµяkį§H-þяýÑ¢ėŽŽεź •••

•••»[BêNîMlÉ ÔyNâMâK AtêSlê ÔyNâMâyA BêNzÉr]«•••

ஐღღŞêŋiżĺiķ,Băŋaـ Cōķ Zōŗ ¤.Yąšąмăŋıň Fąŷđـšı Yōķღღஐ

•YÜRÊGÎNLÊ••••••••••SÊVÊN••••••••••ÂSL•••••• ••••Â LDÂTMÂZ•

~•¤»•••÷•¤ bEnim_GöZüMdEki_ya$£aRiN_an£Ami_SENSIN (B_I_T_A_N_E_M)εïз◊♥

(%) §€Ni §€v€®Im, §€Ni §€v€nId€ §€V€®iM, §€nI B€NiM KÅDÅ® §€V€NiD€ kU®§uNÅ dIz€®Im (%)

HaYaTTa HiC SeVMe SeVeRSeNDe BeLLi EtMe CüNKü SeVeN SeViLMeZ SeViLeNDe KiYMeT BiLMeZ

๑۩۞۩๑گeήί گeήℓε Ўαگαмακ √αяκεή گεήگįz hαگяεŧįήℓε Ўαگαмακ zoяuмα GįdįЎoя...!!!๑۩۞۩๑

° Güldüm Aglattilar,Sevdim Aldattilar,Sarildim Biraktilar,Sagolsun Dostlar,Sevenler,Sevilenler,Beni Zorla $air Yaptilar°

¸¤*¨¨*¤SêNî¤SêVîYoRuM¤BêBî$îM¤*¨¨*¤¸

αℓιρ кιяѕαℓαя кαℓємιмι... кαиιмℓα уαzαяιм уιиє ѕєиι ѕєν∂ιgιмι..

Вιяâkмâk ỌkâDâя kоℓâỳмι Ŝєпι ŜєωDιkтєп Sọпяâ

گẵđέcέ ŝέňίň ίcίň ўẵşıўǿяuм Ъựňự ŝάķıň ựňựŧмẵ

.°•. °•. °•. °•.нзяیзұїм یэиیіи саиїм یэ√ģĩιім.•° .•° .•° .•°


׺°”˜`”°º×ѕєνмєк öℓмєктιя вєи¢є , вєи∂є ѕєνмιѕтιм öℓмє∂єи öи¢єº°”˜`”°º×

ßiR qun SıkıLacakSın ßiLiyoRum ßiR quN uNUtmaya KaLkacakSın ßiLiyoRum ßiR qun Hiç akLına qeLmeyecek kadar UnutuLacaqım ßiLiyoRum Ama ßiR Şey daha biLiyoRum ; Sen Ne oLuRSan oL Nereye GiderSen Git Bu SerSeri Yürek Hep Seni Sevecek...


Biz KimLeriz? Diye Sorma, Biz Hayata Boş VermişLerdeniz. Hayat Nedir? Diye Sorma, Biz Hayat Deryasinda YüzenLerdeniz. Bizi Arama Lüks MeyhaneLerde, Biz Dost Şarabı içenLerdeniz. Bize Dost, Arkadaş Nedir Diye Sorma, Biz OnLar için öLüme GidenLeriz.


Sen Bizi ALeme DeğiL, KaranLık Çöktümü GeceLeRe Sor..


'Kız MiLLeti Neyden Ho$LanIr ? Hem PiSkopaT OLcan Hem BiLqiLi. TaktInmI KoLuna YakI$acak. Kodunmu Duvara YapI$acak. Kız MiLLetinin Sözünü DinLeyecen AmA Yerine QetirmeyeCen. RomanTik OLcan Mum I$Inda TokaTLIyaCaN.!'


Sevgi HatırLamaKsa AKLIMDASIN, YanmaKsa YÜREĞİMDESİN, AğLamaKsa GÖZLERİMDESİN, DokunmaKsa ELLERİMDESİN, ßir TEK Yanımda DEĞİLSİN, Ama Daima KALBİMDESİN..!


SÖZ Bizde øRTAM Bizde TAKLİT yøk Bizde MEVZUDA Takmıyøruz Geri VİTESE ! KømaLardayıZ efkarLIyIZ


ßu kadaR ÇaReSiz ßırakma ßeni ßağLandım ßir Kere Çok Sevdim Seni Senden iStediğim Çok Şey DeğiLki Uzaktan Uzağa ßir GüLsen Yeter qöqsüme Yaslanıp Elimi tutman Sevgilim Diyerek SevdaLı ßakmana Razıyım Uzaktan Uzağa ßir Gülsen Yeter..!!!!


Laf Sokmaya CaLisma Kapak olursun,Ugrasma Etiket olursun,yavsaama Köpek olursun,iNSaN oL ßeLKi Yanimda YER ßULURSUN


AqLadıqımı kımseye söyLeme anne onLar ßeni kRaL biLiyoR, OnLar ßeni kızdıqımda Dunyayı yakacak insan biLiyoR , ßen asLında Onun qozune ßakmaya ßiLe kıyamazken, OnLar ßenim ßir kız için aqLayacaqımı Tahmin ßiLe etmiyoRLaR..!!


Hadi Lan! Aşkmış Meşkmiş Seviyormusmuş Yok Gelmezsem Yolumda Ölüyormus Ya Sen Cocuklugunda Cok maSal Dinledin Yada Ben Sogumusum İnsanlardan Ya Sen Cok Seviyorsun Yasamayı Yada Ben Sogumusum Yasamaktan Boşver Düşünme Öyle Kara Kara Bu devirde Aşkda para Meşkte Para..!]


Dost Dediğin ; Dost Ağlayınca Seninde Ağlaman Değil !! Dost Dediğin ; Dostun Ağlayınca Senin Kafana Kurşun Sıkman Demektir . . .


GönLüm kırGın ve yaraLı, Seni unuttum sanma bu gönüL Sana haLa SevdaLı ama bu yürek Seni bir daha anmayacak kadar DeLiKaNLı]


ÇoK öZüR DiLiOrUm ELLeRiNi tUttUğUm iÇiN... ÇoK öZüR DiLiOrUm gÖzLeRiNe bAkTIğIm iÇiN ÇoK aMa ÇoK ÖzÜr DiLiOrUm SeNi İnSaN yErİnE KoYuP SeVdİğİm iÇiN.

0 yorum: