Şekilli nickler

22 Haziran 2008 Pazar

Şekilli nickler , şekil msn sözleri

qiTméq Yaqı$maSs Sna..!



KénDiŋ oLmaq vaRqéŋ asLa ßa$qaSıNa ßaqMa...!!



aRqamDa ßiRçq a$q war!!



Ké$qé Hép Çocuq KaLsqTa KaLpLéRmiZz YéRiné DizZLéRmz KaNaSa..!!



Y0qLuunDa öréndm HéR iNSn Téq ßa$ına!!



YakLa$Ma¡ UZakLa$¡DîDîk
DîDîk ëDërîM ha¥atIñI,
ßëñDëñ ßa$kasIña ¥a$atMaM
sëñî,tarîhîñî VururuM,
añILarIñI asarIM,¥ûrëgîñë
saPLarIM këñDîMî

||AsLa KayBettikLeRim OLmaDı wazqeçtikLerim oLdu..!!! ||

Şekilli nickler , şekil msn sözleri
Dönmeye yüzün var mı? Bu kadar kolay mı?... Geçmişe dönüp ağlasan, bu kız buna kanar mı?


éyy Aşk GéLdiysén Üç Kéré Wur

xX déиqésizZ .. ∂éηgéѕιzιмм , çıℓgıηıмм ,υкαℓαуıмм , αмα ¢нσк тαтℓıуıммм ßє «


Bazen bir içki şişesi, yaşam destek ünitesi!...


soNa saRan bozuK kasetLer gibi hayaT.. umuT yoK senDen başKa..


Kayıplarım çok,ne yazar senide kaybetmişim
Ben kimleri tarihe gömdüm,sen bilemezsin
Kalbimdeki imparatorluğun efendisi benim
Seni az önce idam ettirdim!!!


tüm barbi bebeklerimin bacaklarını çoktan kırdım ben;

bebekler'l e

oyna_mı'yorum artık ...!!!!!!


içim'de iç ses /dış ses kapışması var ...!
iç ses'me ayakta alkış varken,
dış ses'ime olanca küfür'üm var.

0 yorum: