Çok güzel msn nickleri

1 Haziran 2008 Pazar

> Sana derdimi anLatmak istedim, sen kendini dinLedin.. HakLıydın, çok anLamLıydın..


> arKana biLe bakma, yüreğim saNa, gözLerin düşLerime emaNet..


> ağLamaLar teseLLi etseyDi, denizLer hediYe ederDim sana beni affetmen için...


> soNa saRan bozuK kasetLer gibi hayaT.. umuT yoK senDen başKa..


> beNi affedeceğiNi biLsem biLe, ben kenDimi nasıL affederim biLmiyorum.


> yüzüMe bir keRe daHa bakmaN içiN, sensiz yaşLanmaya razıyım.


> aFFeT demek içiN geç, ayrıLmak için erKen.. Karmakarışık düşünceLerim..

güzelim seni üzerim
yaLnızLıqın adamıyım ! anLa ßeniİ !

deNee ! yanıL
! qöRR ! qeRçeqii qeçmi$i yoqK sayaRaqkK !

'' İnanıyorsan gayırdıklarını, Arkasında Duracaksın...Gerek Yok Cellada Çıkarıldığında
Darağacına, Tabureye Sen Vuracaksın!''

senin maRqKa oLduqunN yeRde etiKeti ben koyarRımmM !
Onun benim için ağladığı her bir damla gözyaşında ben derin sularda boğuldum
^kArAnLıK hApSeDiYoR bEnİ,gÖrEbİlDiĞiM tEk ŞeY,mUtLaK dEhŞeT,
yAşAyAmIyOrUm,ÖlEmİyOrUm,KıSıLı KaLdIm KeNdİ iÇiMdE,kEsİp Al HaYtıMı
[[==>..bho$weR heP ayNı masaL 'hayaT we ßen' i$Te o KadaR..<==]]


[ŠїĿэмїyояѕáη кáяáŁıyacáкѕιη ! ]


biR çıqLıK buLsam ! hiç Susmayan , yaDa biR cümLe beni tarif eden !


Ne Kaldı Geriye Zaten
Bir sürü Boş HaTıRa..Yaşamak DeğiL ki Bu GörüntüLer VaR AdeTa!!


BiR Lodos Lazım Şimdi Bana,BiR Kürek bir de Kayık..Söverim gelmişine geçmişine Ayıpsa AyıP LeNNNN!!


Dost Dediğin ; Dost Ağlayınca Seninde Ağlaman Değil !! Dost Dediğin ; Dostun Ağlayınca Senin Kafana Kurşun Sıkman Gerektir . . .



GönLüm kırGın ve yaraLı, Seni unuttum sanma bu gönüL Sana haLa SevdaLı ama bu yürek Seni bir daha anmayacak kadar Yalnız Prens


ÇoK öZüR DiLiyOrUm Sana Dokunduğum iÇiN... ÇoK öZüR DiLiyOrUm gözlerimin gözlerine baktığı iÇiN ÇoK aMa ÇoK ÖzÜr DiLiyOrUm SeNi İnSaN sınıfına KoYuP SeVdİğİm iÇiN..



Bizi Alem bilmez, KaranLık Çöktümü GeceLeRe Bilir..


SaYenDe YoLa GeLdi KaLbim YanLı$ı DoğRuYu Ayırıyor Sen ekSiLeLi HaYaTımDan YüZÜmDe GüLLer aÇıyOr


*Há¥áT ¥íÑé...; qíRíş, qéLíşmé, SoNuÇ.. qíríş ; ÑéDéÑşíZ... qéLíşMé ; úMíTşíZ...§oÑuÇ ; GéRéKşíZ.....
BaZeN ŞaRkıLaRıM kEnDiMe AnLaTTıĞıM BiR MaSaLdı.YiNe KeNdİmM DiNlEdİm
ZaTeN eN çOkDa Bu
KoYdU yA BaNaAa....SeNiN gİdİşİnİ sEyReTmEk..
msn
GüZeL gÜLüşLeRiMi ÇaLdıLaR ANn£ee..


Aklımı Kaybediyorum We Siz Gözlerinizi Dİkmiş Benim Dünyamın Nasıl Paramparça Olduğuna Bakıyorsunuz...!!!!!
nick
''
ToOpRaKK oLsadaa Tüm vucüDumm'''''öLümüne SevmİŞTimm'''' euroalem.comdiyecek oLurdum...
geri dönüp baktığında sadece güzel anılar geleceğinde de koskoca bir boşluk


aşk o kadar çok şey ifade eder ki bazen bir insanın hayatını bazende bir insanın hayatına girdiği andan itibarenki tüm zamanı


Göz£êrïmdê Pêrdê$ïñ ßâktıqım Hêr ¥êrdê$ïñ ¥âŞâr$âm §êßêßïm Ö£ür$êm Nêdêñïm$ïñ !


●●мυтℓυℓυк вιℓє α¢ı ωєяισ ¢üηкü ѕσηυ ωαя вιℓισяυм...●●


gözLeriniN renqİ ne oLursA oLsun qözya$LarınıN renqi hep aynıdırR !!



DeĞiŞkEn bIr dÜnYaDa, BeN SaBiT KaLıYoRuM. hErKeS BaŞkA BaŞkA SeVeRkEn, BeN YiNe sEnI SeViYoRuM...

ŞeYtaNmIsIN? MeLeKmİSİn? SaNkİ ßeNdEn YüReKLiMiSiN?

$heytanıN teqK suçuU meLeğe tecavüz etmesiymiş$$ !

0 yorum: