Delikanlı msn nickleri

11 Haziran 2008 Çarşamba

Delikanlı msn nickleri , msn sözleri

bi an geLir düşersem akLına kaLbi kadar yakın bir yerdeyim..

ÇocuĞuz İkimizDe GerÇek AşKa SusaMış.!
Sen düŞLerimdeki ßüyük..BenSe düŞLerLe ßüyüyen ßir KüçüK

kir qöstérméyén rénkLériniz sizin oLsun ! ’karanLıqın’ tam icindé ßir ßa$ımayım ...

Hачатιи Ѕоиυиа 5 каLа , GэL Dэŝэм • Gэl¡я міѕіŋ???

Gitme...Bir Terk Edişe Daha Dayanmaz Ömrün. . .

dokunma bana(!)
''aşk'' bir kez daha
dokunma bana!!!..
.
Kaşarlar güne çıktı şerefsizlere gün doğdu.. İyi tostlar..

aLdım başımı gidiyorum..

bekLiyorum bekliyorum bu sensizlik bitsin diye

anılar birer birer batırır hançeri gönlüme

hep biraz kırık gibi yarım atar yüreim

ele avuca sığmayan o kalbi durdurdum duyuldu mu

içimde bitmek bilmeyen bir özlem var geçmişe
Delikanli msn nickleri , msn sözleri
inanmıyor kalbim sözlerime sensiz

benim canım yandı haberin mi vardı ?

¢hǿq''tå ƒíƒí

Bir bâvuL doLusu cümLé vάr défţérίmdé...
Yârâ bândı tutmâyâcâk kάdάr dérίn tümcéLérίm...

ßeYaZ atLI pRenSimi ßuLmam iÇin daa kaÇ kurBaa öpMeM Lasım

Adım SözLérimé KéfiL..!

Life.. has betrayed me once again
(hayat.. bana bir kez daha ihanet etti)

0 yorum: