Aşk nickleri

7 Haziran 2008 Cumartesi

Aşk nickleri ,sevgi sözleri , nick
ßir warMış ßir yoKmu$ die başLar bütÜn masaLLar, ßizim ki 0 mishaL

Her Başa Taç Olmam AMa Olduğum BAşıda ASla Yere baqTIrmam



ßana dünLerimi Verin Size YarınLarımı Vereyim

Yaprak mıdır yaşama bağlanmak için dala sıkı sıkıya tutunan yoksa dal mıdır delice esen sonbahar rüzgarlarına inat yaprğını bırakmayan...

Aşk nickleri ,sevgi sözleri , nick

BEN İLK DEFA HAYAL KURDUM ANLADIM Kİ AŞIK OLDUM..



Sen aLdın En GüzeL
'SEN'i İçimden
Kurban Ettin Kendine...
KabusLarı Sana Bıraktım Artık
İçine BinLerce Sitem Kattım!
Demiştim Ya
Beni Rahat Bırak!!
Başka UykuLara DaLdım



Hiçliğin dünyasında üfle beni uzaklara



pLayboy oLmaya çaLışırKén kıZLarın pLaysTatioN'ı olanLar --KOMİKSİNİZ



gide gElE aRıOrM ama Aşk Bil€ yok ona buna soruyorum sağa sola atıyorum ama zar bilee yok bo$A oynuorum

Aşk nickleri ,sevgi sözleri , nick

0 yorum: