Kapak nickler

27 Haziran 2008 Cuma

Kapak nickler , msn nickleri , nick sözleri

DuRmaz İnsaN haYvan oLunca ,)


Oradan ayRılana Kadar oradamı kaLdınız //


Tesadüfen Doğduk Mecburen Yaşıyoruz.


уαяıм кαℓαη вιяşєуℓєя ναя!


Ardından Hep Aqlanır mı Derler,,Oysa Senin Ardından Kalan O Güsel Sözler..


= bütün Bildiklerini SİL karanLık Senin olsun =


Iyılıqe Dair Herşei Sattım Şeyta'na ++


Kendimi normal olacak kadar anormal görmüyorum !

Kapak nickler , msn nickleri , nick sözleri
..ι| кέйDiiйii мสятιLสяLส вiiя тυтмส..รέйiiй кสйสтLสяιй уσк |ι..


Yaşıyorm LayLayLom .. Hayat Gelsin vay vay hom.. xD


BayLar onLarın ruhunu SiL B$tn **


m0deRn ZamanLarda a$k düttürüdürü müdür? x)


Tamam Tamam sustum .. ! Acımasız Acınızı aLdım !


TırmaLıyalımmıı , KeseLimmi Heryeri _-


$eytanLa Dans Eddim =*


Şimdi ay usul, yıldızlar eski hatıralar gökyüzü gibi hatıralar gitmiyor üzerimizden...


SéSSizLik İstiyorum .. SadeCe SeninLe oLmak (x)


(L)xXx(L) L0√3 (L)xXx(L)


έmo qirL's | aNti PoP | +


ßasiTLEr iftira EdeR ! / AcizLeR ŞikayeT EdeR.! / AsiLLEr De İdare EdeR..!
Kapak nickler , msn nickleri , nick sözleri

Alma kalsın ahı,sorma boşver olmasın dönüşleri..


ßeni Vurun ßu Aşk'a ßir ( . ) Koyun !

1 yorum:

Adsız dedi ki...

gezellerer bendende birtane

Sen benim adimi bile alamassin ,birak dostkalmayi dusmanim bile olamassin.