Kimsesiz nickler

18 Haziran 2008 Çarşamba

Kimsesiz nickler , msn nickleri , msn sözleri

dIş göRünüŞümLé yaRqıLama - yüRéqimLe aLqıLa taBi yüReğİn vaRsa.

ArAmIoRuM kImSeYı olMaSı gErKnLeR ZaTeN YaNımdA..yAnImDA OlmAyIp gidEnLer kıMn uMrUnDa...

basTım mühRü göRecek gününü xD


umuRsamas tavRımın hasTaSı oLun x)))


Beni Seviyo Musun Dedim,Ölesiye,Dedi İspatla,dedim,Gitti öldü ENAYİ ( asdassdas )

senİ sevioRum saNa taPioRum . . saLaq şaKa yapioRum x)

TakLitLErimden Sakınmayın Çünkü Bana uLaşamıcanıs İçin Ancaq OnLarLa YEtinirsinİss x)))
Kimsesiz nickler , msn nickleri , msn sözleri
DnYaYa Téq ArmAqaNm OrtA ParMaqıım

kRaLına yoL veRén aDam soYTaRısınImI düşünEcek.

paRçaLaRı kayBoLmuşh puZzLé giBisinİz.kimİnİziN kaLBi,kimİnİziN ruHu,kimİnİziN,kimİnİziN beynİ yoK =))

seN dü$ünürsün, Ben uygularım iŞte farKımıZ Bu!


Sussss! Adam oLmak susmakLa başLar. Sus ve itaat et!


benİ eleŞtirceNe beYnİnİ gelİştiRRR xD

0 yorum: