Şekilli msn nickleri

25 Haziran 2008 Çarşamba

Şekilli msn nickleri , şekilli msn sözleri , nick

Hачатιи Ѕоиυиа 5 каLа , GэL Dэŝэм • Gэl¡я міѕіŋ


coca cola reklamlarındaki penguen gibisin Dört kapak versem gelir misin ??


ßana Şımarık Diyenin DiLini Koparır,Eline Veririm !


Her AdımımDa DeriNe Ö.L.Ü.Y.O.R.U.M.. !


AynalaR SensizliğiN Lanetinİ VuruP DuruyoR YüzümE


Sattım a$kı Sende kaLsın, taLißim Çok Sen yaLansIn. . İstyorsa öLe oLsun ßir Dudak ver Üstü Kalsın


Sen aNca oNa BuNa LaF yeTişTiR...İmaJ BozuK aRTıK DeqişTiR...HeR KaDini AnnneN Mi SanDin..OkuyuP KafaNi BayaBi qeLişTiR..


CiDDiysen vaRım ...! DeqiLSeN SörF YapaR...! AqLaTiRiM...!

Şekilli msn nickleri , şekilli msn sözleri , nick
Resmini Baş Ucuma Koydum.. Bakıp Bakıp Tükürdüm


Askım Dedim Oda Ot Cıktı


уüz мιℓуση ∂єƒα ѕöуℓє∂ιм ѕαηα αвαятмα∂αη кσηυş ∂ιує!


KeşKelerLe'''''AcabaLarla'''''bElKilerLe dolu bi hayat benmkisi


KiRpİ GiBİyİz HeM SEwİLmEK İStİOrUz HeMdE SEvEnE BAtIYoRuZ…


İçiMdeKi bEn haLa seN kRizLerİnDe...


adAmnA qörE muameLe yaparm kmnE iyiİ kmnE kötÜü oynarM karakTerm haKkndA yorm yapmYa kaLqmaYn kmsEye qeRçeq benİ tanTmadm (,..

Şekilli msn nickleri , şekilli msn sözleri , nick
Hayat aKıP qiDeRkeN awuçLaRmDaN..eĞiLiP yeRDen t0pLAmı0rm parçaLaRmı.. artK "herşey" iÇin..aRtk "Ç0k qéç" deMek iÇn beLkde Ç0k qeÇ..!!!


....Geçici HaYAtımdaN KaLıcı KiM BiLemediM....


Hîç Bîşéîm Yock Séndén Bâşkâ Yânî Ölésîyé Zéngînîm...



Siz sus'tunuz!..Benim çığlıklı sokaklarımda,



Masum yanım, küçük çocuk, yas tutarken�
Ben kahkahalarla acıtıyorum içimi.
Akmayan gözyaşlarının yerine, umutsuz gülücükler dökülüyor yüzümden.


O Öldü artık..Başın Saolsun…

0 yorum: