Bilinmeyen nickler

24 Haziran 2008 Salı

Bilinmeyen nickler , msn nickleri , sözler

senin içinde ßen ßitmiş oLsaydım ßenim içimde sen ya$ıyor oLmazdın...!!:

ikimizde $a$kınız göte geLdi a$kımız

oh ne güzel oLdu içimde ßir huzur war giden gitti kaLan sağLarla gündeLik a$kLara dewam

a$kmI dedin bana sa¢maLadIn Seni Seviyørum diyene inanma yøL ver beni
en son bIrakIpta qIdende bni her$eyden cok severdI bø$hveR

aLayına isyan (sansürlü kelime):d

Zekasına güvenip ağzı laf yapanlara..Laf yaptığı içinde adam sanılanlara kısa bir hatırlatma..''

IQ hiçbişey EQ herşey''Onuda bu çamurlaşmış karakterler içinde bulabilirsen ne ala..!

sevgiyi yalan edenlere sahte sevgilere PAYDOS!''Bir yazar demiş ya''sen git aşk bana kalsın..
bende diorumki"BEN BURDAYIM KOLPA AŞKIN SENDE KALSIN..!
Bilinmeyen nickler , msn nickleri , sözler
Senin Yerini ßaşkası aLır,ßeni araSanda eLin ßoş kaLır,Sen Sevmedikten Sonra Seni Kim Tanır!!!

pa$a gönLüm isterse severim zorLama istersem sevdiririm uğra$ma.diceksinki nereye kadar ßu havaLar kim takarrr devran dönene kadar

HeR sEçiM Bi kAyBedişTiR...bENi kAybEtmEyi sEçeNi bEn kAzANmAk içiN uğRAşmAm aRtıK...
bEN hEp oLduĞum yERdeYim vE oLduĞuM giBiyiM...!!! _YANLIŞ YAPANI ASLA AFFETMEM, FAZLASINI YAŞATIRIM_->

İsT€R Ah €T...İster Kin Duy...KeNdiNe GöRe HaKLıSın..AdıMı KöTü An...SoNuMu €LinLe YaZ...SeNDe ßiR Gün AnLaRsıN..!!!

*______aLayına qider demedik mi_???cefaLarı çekmedik mi_???ah be kankaa bizde sewmedik miiiiiiiiiiiiiiiiiii?????:

*..Herkes 1 Numara İse En Sonuncusu ßenim!!!

İyi bir insan? O sensin! İyi bir sevgili? O sensin! İyi Bir sırdaş? O da sensin. Güzel bir kız.. Ahh kahretsin işte o bnm

0 yorum: