komik Atasözleri.

24 Ocak 2008 Perşembe

İmaj hiçbir şeydir susuzluk her şey. (Reklam sloganı
- Asmayıp da besleyelim mi? (Kenan Evren)
- Aman amca sakata gelmeyelim de! (Sadettin Teksoy)
- Şöfeeeeer, şöfer! (Kibariye nin annesi)
- Acı var mı acı? (Reha Muhtar) - İşte benim bittiğim an bu andır Sedat Abi! (Reklamdaki çocuk)
- Ne mozayiği ulan? Mermer, mermer! (Alparslan Türkeş
- Deeeermişim. (Televizyondaki iki gay arkadaş, sonra ne oldular bilmiyorum.)
- Maraba Televole (Maradona-Levent Kırca)
- Bizim taş gibi delikanlılarımız var. Niye cop sokalım ki? (Turgut Sunalp)
- Sarılmandan belli, kırıcan mı belimi? (Ayşe Hatun Önal) - Çişim geldi. (Tarkan)
- Bu bir sevgi olayı Erman Ağbi. (Tanju Çolak)
- Aman Hocam! (Şansal Büyüka)
- İy akşlar efnim. (Fatih Altaylı
- Bana abi deyip durma, severken kardeş mi olduk? (Ümit Besen) - Bana pizivenk dedi. (Kompela)
- Avrupağ Avrupağ duy sesimizi, işte bu Türklerin ayak sesleri! (Anonim)
- Oha falan oldum yani. (Avrupa Yakası ndaki Selin)
- Urfa da Oxford vardı da biz mi gitmedik? (İbrahim Tatlıses) - Henüz üç yaşında bir kardeşim var, seni ondan bile kıskanıyorum. (Hakkı Bulut)
- Kahve taştı, ocak battı, yemek pişti, fırın gitti. (Reklam cıngılı
- Memlekete komünizm lazımsa onu da biz getiririz. (Nevzat Tandoğan) - Ne sıki? Jet sıki mi? (Levent Kırca)
- Onno çakıldı. (Ateş gazetesiydi yanlış hatırlamıyorsam.)
- PKK ya katıldığınız için çok pişmansınız değil mi? Peki bir daha söyler misiniz pişmanım diye. Bir daha... (Ertürk Yöndem)
- Förü de var. (Mustafa Sandal)
- Benim yapmak istediğim solistlik üstü bir durum. (Banu Alkan) - Valla bu Caponlardan korkulur abicim. (Anonim)
- Na Memo, burası Teksas Amarikaa. (Rafet El Roman) - Devlet için kurşun atan da, kurşunu yiyen de şereflidir. (Tansu Çiller)
- Çişimi yapıyom, çişimi yapıyom, popom kuru kalıyo. (Reklamdaki bebek) - İnsanların güvenini kaybetmektense para kaybetmeyi tercih ederim (Robert Bosch)
- Kızgın kumlardan serin sulara atlar gibi. (Osman Algida

0 yorum: