Yalan aşk nickleri

10 Aralık 2008 Çarşamba

HaywanLar konuşamaz insanLar duymadıkça.






Aynadaki yüzünün karşılığı benim .
Gördün mü sewgilim ..♥
Buna sewda diorlar uğrunda can weriorlar ..





Ne keyifLe okuduum şiirLer ezberimde, ne de bağıra çağıra söyLediim şarkıLarın sözLeri .. DaLgın gözLerLe yürüdüüm caddeLerde kayboLuorum.
Sonsuz bi inatLa sarıLdıım telefonumdan geLen o harika meLodiLerin de
tadı yok? Peki ya o yağmurda iLikLerime kadar ısLanmaLarımı kim çaLdı
benden? BiLmiorum!
Susuorum artık .. Sustukça susuorum.. Sustukça, üzerime geLen insanLardan kurtarmak için ruhumu, suskunLuuma sarıLıorum




Sus! Çünkü çok konuşan çok hata yapar.!
Sus! CehaLetinin aLameti diLinin feLaketidir.!

++




hakkımda konuşuLur ama şahsiyetim biLinmez.
resmime bakarsın ama gözümün derini görünmez.
beLki eLimi tutarsın eLime paha biçiLmez.
mayından koşup geçiLmez turLa ruhum geziLmez.



Döηѕєηdє тαηıмαz αятıк уüяєğiм уüяєğiηi .. [!]




Zevkler ve acılar soğuk ve sıcak gibi sahici ama gelip geçici şeyler.İzi bile kalmıyo. (,






Varsın olsun!
Küçük kafaLarınızda yorumladığınız gibi bilin beni!!
Farketmezz!
ßen kaybetmem kazancımda oLmazz.!






Seиi öyle sevdiм ki
koяkмaм seиiи iciи ölмekteи .
Seиi öyle sevdiм ki
bıkмaм seиiи icin aşk azabı cekмekteи.
Seиi öyle sevdiм ki
cekiимeм seиiи iciи ceheииeмde alev alev yaимaktaи.
Seиi öyle sevdiм ki
seиdeи hiçbiя zaмaи vazgeçмeм.
cüиkü seи vazgeçilмessiи .
cüиkü seи bitмyeи hasяetiм .
diимeyeи sevgiмsiи..

<3

gєlєи иє gєтiя∂i ĸi gi∂єи иє göтüяsüи...
вєи нαyαтıм∂α.и мємиυиυм вєиi sєvмєyєи ölsüи!!! .♥





Yağmur yağdı herkes kendi rengine boyandı


Gökkuşağı olmak gibi
Yağmurun içinde…




Vizyon Şart DeiL. (LL) (=





Düş'LeRimin Düşmekte oLduqunu 1 Düşün ..




Aşk YOK..

Teslim olmak YOK.. (=




Yasaklandın hep saklandın bu kalpten kovuldun sen...
'günaydın gittim ben xD




Kim ne derse desin aşk için önce boş snra hoş gelir (=



Çok sevdiğimi düşünsemde sadece ßi Alışkanlıktan ißaretsin !
ßaşka hiç ßişey deil (:



Bu iki yüzlülük neden ?
Küçük düşünen ,büyük insanlar.!!




Sadece biz olsak. Paramparça ama beraber olsak.

Sadece biz…”

“… iki, bir…”

“Sadece biz.”

“…sıfır.”





Kαlbimiπ ötesiπe gitme ; kαчboluгsuπ.





Sıkı sıkı tuttum HAЧAT seπi .) Шαit Pleαsuгe . .. ... .. . ... ♥





αнHн ѕυ αѕк вєℓαѕι(H)..




ßirBirimzdén ßa$ka ßir céwap ßuLamadık...(L)





hayat bir soru.


cevabı seNsN.



: )






Hayatımın gerçek öyküLerine ayrıLan ßi fiLmin soundTrack'indeyim.







KaLBi oLmayanLaR kaLp kıRıo.


caNıMı en çoK bu yaKıo.



(!!!!!!!!!!..)YaLan aşkLarLa doLuydu sokakLar! Ben sana inanDım sen yaLan oLmamaLısın..







Düşünsem N'olur Düşünmesem Beni Çılgına Çeviren Neydii ? ... ((:






Aklımın odaları senle doldu taştı*






Bi báKtım uzakLárdáyım duygusáL tuzakLárdayım.. (:







WaRmı aşKın bénLe kawgası..*(!)


Sanki iLk kéz ağLıyorsun sen..:'(





Kaliteni gösterdin şimdi satışlarımdasın xD






Gittiğimdé yüzünüs güLmésin, warLığım yétér huzursuzLuğa..!






sén séwmésini biLémédin..!





Geeeel pisi pisiiii xD






Biя sıя gibi sαкLαяım seni .! "




Aşk* bir kalbin içinde ağlıyor (:






Hüzünlere bölündü saatler (=
Yalan aşk nickleri , aşk nickleri , msn nickleri


√ вσşℓυктα кαувσℓαη єηкαѕ мιѕαℓιуιм...
кαηαтℓαяı кıяıℓмış кüçüк кєℓєвєğιη gözℓєяιη∂єη ∂αмℓαттığı кαηℓı уαşℓαя
qιßι
єѕιя мι ∂üşтüм ؟
вıяαкıρ gιтмєℓι мιуιм вυ вєηℓιктєη,υzαкℓαяα؟
кüçüк кız αятıк çσк уσяυℓ∂υ....
уαşαмαк α¢ı çєкмєктєη ιвαяєт..
тєк тαвαη¢α нαℓιηє ηє σℓ∂υ...؟
кιм уιηє zαя тυттυ ؟
нαηgι нιℓє кυя∂υ ؟
ηєуѕє zαтєη кαяıη¢αℓı göѕтєяιуσ∂υ






love is all.


Eksik söylemek yalan söylemek değildir”
mantığındaki “Çok Dürüstler”?
Beni değil,kendilerini kandırırlar yalnızca

1 yorum:

Adsız dedi ki...

yaa bu nickler güsel ama bnde bişe eklemek istiyorum nerdeen eklenıyoo......=)

Sociable