Süper msn nickleri

18 Aralık 2008 Perşembe

hayatı gözyaşLarınLa ödüLLendireceğine;güLücükLerinLe cezaLandır ...



kaLbin haLa benimse geL benimLe;yüreğin haLa bendeyse bu aşkı bitirme...
NeffretLe kayßoLduN,AcıyoruM haLine EziK inSan SenDe unutuLduN..

O ßenim Günde Kaç Defa Nefes aLip Verdiqimi HesapLardı.ßenSe Simdi O' nun Kaç KisiLe Nefes NefeSe KaLdıqını ßile HesapLayamıOrum.

#UmrumdıŞı Özendiğiniz Hayatı YaşamakLa MeşguLum...

Bana bir seyler soyle yuzun varsa, kaderin ve senin kahpeligin yan yana dursun bir kosede. Elinin sardigi beli anlat.. Koynuna giren bicimsizi, teninde terleyen serefsizi, onunla birlikte serefsizlesen seni anlat..

UtanmışLıkLarımı yOk Edsin deli ÖpüşLerin.


SayDım Kaç Gün oLdu Saydım Kaç Gece doLdu SayDım Her Gün ayRı Dön iSterSen Dön...

áLI$hkánLIkLár. Dáimá kørkµtµr bény.. dµ$µnky bén yá$ámáyá biLé áLI$hkIn déiLim..

pâtiénCé âbSént Gâmé øvér ..

SöndürüN i$ikLari RuhuM ciqLik AtsiN ziFiri kArAnLik`tA ..

ßen ßir pALyAcoyum uFaciq qüLümSemeLer aLtinda Cok ßüyük üzüNtüLerimi SakliyaßiliOrm.

vEdA EtmedeN Gittn Ardina ßakmadin ßi An Olsun ßeLki o An vuruLdum yA'da ßen Arkami dÖnmeden Sen kAyßoLdun ?

Cèññétê àlmázlàrsá bèñdé kàpïsïñdá î¢ërïm ..


ßeraßer yAtmaya Ne dErSin .. 1 Mezarda 2 ceset..


Kalßimin Atışı Nefes aLışım Seni çOk SeviOrm.


Søn bir gece daha cirkin øLaLim. AynaLara degiL, birbirimize bakaLim. Bir hayatti tutunamadik. geL øna bir søn yazaLim.


KaRanLıq ßi kö$édé Sénsiz qéCén héR qünüN aCısını ya$atı0rum kéndimé. . .


Tek Madde Anayasa Önerisi : '' Herkez Kafasına Göre TakıLsın..''


Hesabını Veremediqim Ne ßir Günüm Ne de Vicdanımı KirLetecek ßir Geçmişim Var..

Sévq¡ñ¡ñ Søgµk KãñLı Kªt¡L¡ .. !

Ge¢mi$e götür ßeni, uLa$iLmayan Ø en derin sessizLige.. Hüzne göm ßeni! adimi karaLa öLümün anLam kazandigi søguk mezar ta$Larina. gözya$LarinLa isLa ßeni, isLa ki damarimda ki (Kan) iLe akitayim vücudumun her ß1r nøktasina seni..

gîttîgînde kaLßîmîde aLdın, ßak ßende 1 hî¢ ßıraktın.

Nefretimi kuCumSeme,Dunyayı ßa$ina Yıkar Dü$ünceLerim.


Simdi SenSizLik'im Ölümüm Olacak.

Kü¢ük ßi ı$ıq ßi µmµt Sadé¢é...ßøquLmâq iStémiyrøum sénSizh ßi Kö$é|)é

Siner KanIma Dur SakIn Konu$ma yar GözümDen AnLa..

'Sana ihtiyacım var, geL' diebiLmekmis sevmek, Sana ''Git'' dedigimde anLadım. ve biri ''Git'' dediginde ''kaLmak istiyorum'' diebiLmekmis sevmek, 'Git'' dedikLerinde gittigimde anLadım. Sevgi emekmiş, emek ise vazgecmeyecek ama özgür bırakacak kadar sevmekmiş, anLadım
Süper msn nickleri , süper nickler
Ge¢í¢í âsmâ béní.kâLící ôLdúr.bøynumun ízí kâLsín yúrégínín ípíndé..

Uyu$tur kanimi ba$imi döndür ¿ yAtir dizLerine öMrümü SöndüR.. Cekme dudAqiNi dudAqimdAN, neFeSim kesiLsin öperek öLdür..!

Seni Kayßetmedim;Senden wAzqeCdim...



Sen ağLama dedin... Hani dönecektin... Bir damLa gözyaşım biLe seninLe geLmedi...

0 yorum: