Deli msn nickleri

29 Aralık 2008 Pazartesi

BuGüNü yaşıyorsam yarının sEni bana getireceğine inandığım içindir..

AnLatack HikayeLrm Bitmedi Henüz,AnLaşack DostLarm Tükenmedi!!YorgunLk,KırgınLk Hepsi Gelr Geçr,Her şeye rağmen Yaşamak GüzeL!!


Yine de ben toparLadım yerden kaLbimin kırıkLarını.. Sırf ayakLarına batmasın diye. . .


sonbaharda yaprakları dökülen ağaçlar gibiyim..
benimde umutlarım döküldü!
son bi yaprağım kaldı güçsüz dallarımda..
şimdi tek çabam onu büyük fırtınalara karşı korumak!





sensizlik..
kısacık bi kelime sanki
ama öyle uzun öyle büyük bi acıki..
sen bilemezsin...




вєηιмℓє σуυη σℓмαѕ мızıк¢ıуıм!!!

ßirBirimzdén ßa$ka ßir céwap ßuLamadık...

ѕυ gιвι∂ιя вєяяαктıя вυ göηüℓ кαηα кαηα ιç ιуι gєℓιя !

Bana 'zor'u anlatma.. O benim hayat felsefem..

(║♥ αииэ"мм ♥║ )

кєηdiηdєη ємiη dєqiLSєη Sєωмє. .вєηSiz мuтLuγSaη hєp öγLє кaL. .!

кaLßiм єLLєяiм кdя кüςüüq diiiLкγ ! вu кızıη **Lı Fiqяγ Shηdє..


"uzak" ya da "yakın" sen oL yeteR ki . .

Dönemedim yüzümü hayatahala bitmeyen yolculuklardayım.. x$

Umudumu ezip geçti yüreğimin hüznü…

Her kelimem yalnızlığa tutsak..

Biz seninle imkânsız sevdanın iki kuluyduk...

Sana düŞman biR seN var iÇimde...

Seni seNinLe savaştıRıyoruM...



Ama sen hiç benimle olmadın ki...
YA AKLIN BAŞKA YERLERDEYDİ YA YÜREĞİN...

Bu evin içine yaLnızLık qirdiqinden beri ..

Her odası darmadaqın tıpkı ruhum qibi..
Ya a$k bitti ya zaman..
İkisinden biri…

Deli msn nickleri , delice nick sözleri

Kacmak istersin hayattan..tek basina yasamak karanLikLarda..yapamazsin..birakmazLar pesini..ønLar køvaLadikca sen kacarsin..nereye øLdugunu biLmeden..bir gùn kazanicam diye inad edersin..kazanamazsin..sønunda yeniLir ; hayatLar icinden hayat secersin..sebebsizce ya$arsin õLmek isterken deLice..

0 yorum: