Acılı nickler

1 Mart 2008 Cumartesi

GözLérini Kapat Vé Bana Bak..Ben Diyé GördüğüN Né Varsa SéniN YokLuğuN AsLında..!

KeNdİmE YeNi BiR SAyFa AçTıM iÇİnDE Sen YokSun….KaLbİm HaYvANaT BAhÇeSi deĞilKi İçiNde kÖpEkLeR olSuN….

kisiLik karmasası yasamıyorum. Arayıs iÇhinde de deiLim. sadece dengesizim.!

aLLaım yaqmur yaqDır yeryüzüné psLiq c0q !

bİR düş'Tüm kıRıLdım . . boşveRsEnE kİmİn umRundaImm xS

senİ hayatIn kuRaLLarıNa göRe diiL kaFama göRe yaşadIm. (:

canim ßiLe emanetken, kayBedecek neyim oLaBiLirki ?

var mI Hiç kuLLanıLmamı$ sıFır bi yüreK

oRaLaRda ßenden yok dü$ünSen anLaRsıN - ßuraLarda Senden çok ßi qöRseN $a$aRsıN ! . .

yaqLaşabiLeceğini saNdıqıN kdR uzaqıMdasıN hass*qtiR..saNamı kaLdım ?


Hér Saman GüLünmés Yha AqLamak Lasım ßasén..!

Harcadınız Beni Artıq yeter,Her yeni Sevgili Daha da Beter,Teker Teker gelin ULan Teker teker:@Sizi Bana Sayıyla mı Verdilerr??

ßn aSiym Kmséyé byN éymm hRçNm Kmséyi diNLémém ßn ßym séwéRsN ßNi ßöLé séw SwmésNdé Swmé sNki sNLé doqDm ....

Gdéиé üzŁмé,ѕvsé gтмzdi!GéŁéиé sévимé,оdά вşкάsиdи gŁdi..!!
yavaş yavş kaBLLéNcksiN snn iLacıN bnM..

Umrumdışı:-|

ßaNa haVa atıJam dİee kendİnİ kasma damaRındaqİİ kanIn biLe baNa hasDaaa xD



Ne ßekaR ne iLişqiDee ßu aRaLaR saDece gaRiq ßiR çeLişkiDe xPP

* evrimdışı


߀N!M YaPTıqıM T€K $€YH q€L€N q€L!R ߀N S€Ç€R!M q!D€N q!D€R ߀N T€P€R!M

Dü$ pé$iNDéYSéN dü$ Pé$iMé....!


BéN SaNa YaNaRKéN …. SéN Kim ßiLiR NéRéDé ü$üoRsuN..! =)

"s@hipSiz kaLınCa tutu$ur étékLér s@hibiné dönér tüm köpékLér"

KaLBiMé ßaNa SöZ VéRDi aRTıhK hak etMééNLéRiN qöTüNü KaLdıRMıJak…!(H)

ßéN MéVLaNa DéiLiM ßaNa öNJé aDaM oL SoNRa qéL...!


Huzur benden özür dilemeli gelmediği her gün için

|rahaTım - rahaT oLun - rahaTsız oLMaM !..|

Her haLinLe Her haLimdin Gözümden Dü$tün.. Zaten HİÇ ßenim olmadın hatta ‘’ödünçtün!!

KimiNe ßurda KimiNe Yokkk! . .

seNiN HawaNıN oLduqu yeRDe ßeNiM rüzqaRıM YeTeR SeNiN cıRPıNıP WaR oLmaYa caLıştığıN yeRDe ßeNiM $eKLiM yeTeR.

SEN GİDERKEN BEN DÖNÜYORDUM DİYENLERLE BERABER GİDELİM BAKALIM HANGIMIZ ÖNCE DÖNÜCEZ


=Artık kapıyı çalan ben değilim anne ruhuma başkası girdi dünyanın son günü gibiydi sanki tüm dokunduklarım eriyip gitti… Artık o küçük çocuk değilim anne içime bir canavar yerleşti….


İnsan Sevmediği Ölçü de Güçlü ve Büyüktür...

0 yorum: