harbi msn nickleri

5 Mart 2008 Çarşamba

Sen, sen ol Ve Her zaman kendin Ol ..
Sakın bir daha 30 yıl samimiyetin olmayan birine, sakın deme.!
hamleleri önceden
Sadece Babalar sezer
Ölümle Kumar Oynama Sanatına Hayat Denir ..!
Küçük insanlarda büyük gölgeler Varsa , Orada Hayat Bitmistir ..
Eğer 1 defa aldatılıyorsan bu aldatanın suçudur , Ama Her seferinde aldatılıyorsan bilki bu senin suçundur ...!
Sen Sen ol kimsenin umudunu Kırma , Belki Tek Varlığı umududur ..
Hayatta Belayı düşmandan Değil Dost Bildiklerinden Bekle
Hayatım Boyunca Tek
Şey diledim Sevmek Ve Sevilmek..
Sabretmesini Bil Herşey Senin Olsun ..
Dünya İçin belki değersiz Bie varlığım ama birisi için dünyadan Değerliyim ..
Sen Güneş Olsan Bütün kızlar yıldız olsa sadece güneş için bütün yıldıları Feda ederdim ..
Gözlerinde sözleri ,
sözlerin gözlerini aşkınsa güzelliğini anlatıyor..
hayatımdan canımdan varlığımdan bütün dünyadan geçerim tek senden geçmem ..
Senin Hayalini kurduğum Her an bil yıldızım olsaydı gökyüzü çoktan benim olurdu ..
Seni yıldızlara benzetiyorum
yıldızlar kadar uzak yıldızlar kadar erişilmezsin ama bir farkın var onlar binlerce sen sadecebirtanesin.
Seni sevdiğim kadar yaşasaydım , ölümsüz olurdum ..
Hayata Kadere İnat sadece seni seveceğim

0 yorum: