Harbi msn nickleri

14 Mart 2008 Cuma

alem aşıq oLuOO sonRa aLkoLiqq B3n kenDimee aşıım hemDe pLatoniqq

ÇocuK OLsam YénidéN...Sadécé Düştüğümdé Acısa Canım ...Çok Koştuğum İçiN ÇaRpsa KaLbim ...Ya da BékLédikLéRimiz Uyuycam - Uyancam Hésabı YaptıKtan SonRa GéLsé... Ama ÇocuK DéğiLim ARtık ;
GéLmiyoR ßéKLédikLéRim!!!


Kelimeler yetse daha neler neler buldum.. Elimle koymuş gibi huzurluyum !

resmini çekmelisin her anın kanıdı olmalı her feryadın

İki rayı gibiyiz bir tren yolunun yakın olması neyi değiştirir son istasyonun ?

KaZa qibiyim,kimin başına qeLceim beLLi oLmas..

1 DiLék Tut 1 $iir Yas ßana. Hayatımı Yas. Yas Ky 1 Oyun ßozan OLmadıqımy Oyunun ßozuk OLduqu Anna$ıLsın

ßén qüLLérimi SoLdurdum Sén Papadyana İi ßak..!

Hic1$é SöLémé Hic1$é Yapma. Nédén Mi? Cünkü ßén ÖLé Yapıorum..!

Hani hérkés dér ya iLérdé ßunLarı hatırLayıp qüLécéksin,, dié ßir ték ßu doqruymu$.. $imdi sana qüLüp qéçiyorum.!! " MutLuyum " ordan anLadım.!!!

MaLLardan uzak. HayvansaL vé saLaksaL ki$iLikLérdén uzak. qérçék insanLarLa Yéni ßir hayat*.


né néfés..né néfrét..artıq ßi anLamın kaLmadı $u küçücüq kaLßimdé...

oysa siah qién méLékLérdik ßiz. aqLardık nédénsiz. kırıLqan kaLpLérimiz, hép 1 hüzün kapLardı séssiz

KızıLa çaLıyordu öLén qözLérin Dü$Lérim, hayaLin, hayaLimiz ÖLüm ßéndim ama sén ya$am déqiLdin AqLamak én iyi çözüm...

Her hayatın bi ağıRlığı vardıR kOÇum,Seninki kaça taRtıyO ..?

beN Ne fünYeSi çekiLmiŞ eL bombasıyıM ne de diNamiT BeN yeRin aLtıNa
qisLenmiŞ maYıNım üsTüme baSaNııı PATLATIRIMM

mutLu soNLaR uZaq biZee..

Herkes ula$ılmazı oynarken ßen Ya$ıyorum..

şimdi sende yoqsun hiç farqetms bn yine aynı bn..acınn şeqLi farqLı hiç farqetms bn yine kaybeden!!

bn néy!m ki bu k0ca düNyada ..ç0k küçk br parça..Yok oLsm,oLmasam n3 Fayda? né zarar? géridé bırakdıkLarmda..éLbet brgün ynıma gLécek..g3riy3 né KaLDI??K0CA B!R H!ç

D0sdm dérlr..anlarm sdécé 1gnlk..dérs vérirL3r..yaraTırLar géçici br üstnlk..hıyar drler..düşünrm..bu né b!çm bir btnlk..

öss'yi çıkaranın,soruları hazırlayanın,3saat werenin,5şık koyanın,tek doru cwp koyanın,o milli eitim bakanınıın qösLükLerine caM oLymm

sen,o,bz,siz,10Lar..beNsiz mutLuLAR..

İlk treni kaçırma Burdan gidişler hep tek yönlü Dönüşe gar kapalı

Onun qüseL oLması iÇin makYaJ deqiL modifiye Lasım..!

Karanlığı bulmuş gibiyim herşey parlakken.. hep yanlş olanı arıyorum.. dğrular varken.. SanıRımI'm a Şizofrenn..!

ne kadar saptarsan sapta Hayat gelmiyor ipe sapa

Makyajın we yüzündeki boyalarınla qururlanmaa!! yollarda qüzeldir ama altından kanalizasyon qeçer!!!

Şimdi iyi olan ne varsa, üzerine çizgi çekemediğim kırgınlıklar sarıyor dört yanını. Sebebim yok, belki de çok .. //

SusmaLıydı Bugün Herkes YakaLandık Birkes Ölümse Cok Yakındı KandırıLdık Sonkes..

Né kraLınız , Né dé köPéqiniz qéLsin.Hiç ßirinizLé uqraşamam !. . .

kaLdır ayaqını dünyamdan yüreqimi ciqnedin cnm yanıyor!!..

Git DemioRum saDece geLme…!

| | tık tık tık .!! | kiM 0 | ßén a$k ac kaPıyı | Yha ßi siqDir qit |

Oyuncak hamur gibi şekillendirdiniz fikirLerini küçücük bedenLerin
Vazgeçemediğimm herŞeimi çöpe attımMm üsTüne basTımMm..!! anLatmakLa oLmuyorRr.. yaşamaNn LazımMm..!

Kalbimin Kapısında hyvanlaR qiRemes yasıodu sen nası qiRdin pee

değişen bir şey yok...dünya dediğin cehennemin ta kendisi


Çok İstediM HayatA toz pempE BakmayI AmA TozlarındA BoğulduM PempE YalanlarıN

Ben bıLırım SensızLık Ne demek Ben bıLırım SensızLık öLüme Denk

ParLayıp sönen küLLerim..Sönün aRtık raHt ediYm !

DünKü çOcuk DeiLim ARtıq.. ßiRaZz YORqun ßiRasda kıRqınıM..qiden yOLunu .. KaLan yeRini ßiLsin ARtq..!!!

kİmdén yaNa †anяIm ßu haya†? kadErmİ ceZamI bana anLaT..

kiminLe danS eTTiĞinİze dikkaT edİn.çok kiŞinİn toPuĞu kıRıLdı

olum abartı senin neyine,beynin sahip senin abartı genine beni çöpe atmaq senin ne haddine sen zaten çöptesin bari beni çekme...!

Kalamazsın Bu Hayatta Bakire..En azından Hayat Koyar 1 Kere ..

ne zaman gol diye arkamı dönsem elinde ofsayt bayrağıyla bekler hayat !

(( ÖyLeDe Bi UnuTurum ki ! ))

0 yorum: