Avrupa Yakası msn nickleri

31 Mart 2008 Pazartesi

atvnin en çok izlenen dizilerden biri olan avrupa yakası
en beğenilen karakteri burhandan dizi içinde bol geçen replikleri tam nick olacak sözler



en senin gibileri cok hisaya sohtum senimi sohamıcam terbiyesiz

bırak kızz ben ütilerim daha paçalı donu bile dört çizgi yapıyyı deve

ama saciitt beyyy bu aramızda bi şakalaşma ben ona “heyy gearry what’s going on? diyirim oda bana şeyy diyi bişey demiyi şaka burda bitiyi zaten

dev anası dev anası bastığı yeri inletiyi apartmanda zelzeye sebebiyet veriyi ayı ayı ayyuu aryouu readyy

sacit beyin aklına girip giriyosun türlü katakullilerle benim evime giriyosun ondan sonra tesadüfe bak tesadüfe bak ve tesadüfe bak beni o gece akrep sokiyiii

bu bıçaqıın ne manada oliuyi kiii .
.

bende nişantaşı çocuğuyum

sen baa mi diklenion ha köylü çoçuu

bn gelnce ani bir manevrayla konu deişii aranızda fısır fısır konusiisnz

aaaahhhh iblis nasil da moralimi bozdun ama, ic dunyam paramparca oldu simdi

bu çucuğa çok üzülüyorum ben yaaaa

2 yorum:

Adsız dedi ki...

çok teşekkürler bayıldım güzel olmuş devamınız dileyiyle

Adsız dedi ki...

teşekkürler..

Sociable