●●[̲̅ə̲̅٨̲̅٥̲̅٦̲̅]●● msn nickleri

20 Nisan 2008 Pazar

.::нαуαтα güℓüşüηℓє¢єzανєякιкöтüℓüкℓєяℓєуıкıℓмα∂ığıηıαηℓα ѕıη ℓαя::.

вєη ηє ∂єℓιкαηℓıℓαя göя∂üм...güℓ güℓ öℓ∂üм..


●●[̲̅ə̲̅٨̲̅٥̲̅٦̲̅]●●

gι∂єη gιтмιşтιя!gιтιğι αη !вιтмιşтιя вєηgι∂єηι ∂єgιℓgι∂єη вєηι кαувєтмιşтιя!

¤ۣۜ..¤ TÜRK OLMAK YÜCE OLMAK DEMEKTİR ¤ۣۜ..¤

Eskiden Karanlıktan Korkar Yağmurdan Ürperirdim Şimdi Karanlıklar Sırdaşım Yağmurlar Göz Yaşım OLDU!...

Durumum Çevrim içi...Beynim Meşgul...Ruhum Hemen Döncek...Aklım Dışarıda...Elim Telefonda...Kalbim çevrim dışı...

Seveni seveceksin, seven için öِleceksin... Sevmiyorum deme birgün sende seveceksin...

Canımdaki her nefes nefesine eklensin, içimdeki her nefes hayalinle demlensin, bırak bu gönlüm varlığınla renklensin, sen benim gönlümde yaşadıkça özelsin!

Gün gelir aklına düşersem eğer;beni değil;sevgimi hatırla!Ağlayışımı değil;gidisini hatırla!Sensiz oluşumu değil;bana elveda deyipte, ÖLDÜRDÜGÜN GÜNÜ HATIRLA...

Senden kalan yanlız koca bir yalan,yıkılmış umutlar harcanmış zaman,yanıyor yüreğim,hayinmiş zaman sevmeye hevesim kalmadı...

Fırtınanın şiddeti ne olursa olsun martı sevdiği denizden asla...!!!vazgeçmez unutma...!!!

Hayatında değerli bişiyin yoksa hayatında değeri yok demektir bu dünyada ya seviceksin ya sevmiceksin ama bişi var ki asla seveni üzmiceksin...!!!
HEP KALANLARA GIDENLERI KATTIM! BIR GUN YERINE GECEMEDILER. O KALANLARA GIDENLERI KATTIM YINE BIR TANE SEN EDEMEDILER. ZOR GELDI AYRILIK ALISAMADIM

Senn benim adımı bile anamazsın. Bırak dost kalmayı sen benim düşmanım bile olmazsın...

SANA KARŞI Bİ TEK SEVGİ DUYABİLİRİM O DA HAYVAN SEVGİSİ

KİRPİ GİBİYİZ ARKADAŞ HEM SEVİLMEK İSTİYORUZ HEMDE SEVENE BATIYORUZ

eğer senden ayrılırsam benide yanında götürür müsün??

Aşk bakmaktan ibaret olsaydı öküzler trene aşık olurdu...

Bir Cevabim Bile Yok . Ama Soruya Hayran Kaldim !!!

Seni kaybetmemekte kararliyim. Kararlarimda israrliyim. Israrlarimda inatçiyim. Inatlarimdan da VAZGEÇMEM...

susma susutukça sira hep bana gelecek))

Bu yazilari okuyorsan hala yasiyosun demektir, ama ben senin yasamani istemiyorum...!

Cok yardim severimdir, her türlü yardimi kabul ederim...

Bilirmisin kaç kere seni düsünüp senin için içtim serefine degil serefsizligine içtim serefsiz!

Simarik kizda vefa aramak, Zehirde sifa aramaya benzer

Güzel kiz insani mutlu eder. kötü kiz ise filozof eder.

Yollar durusuma kizlar gülüsüme hasta

Bu güzellik, bu zeka, bu akil, hele su anlam dolu gözlerin büyüsü Allah bütün guzellikleri bir yerde toplamis. Neyse kendimden çok bahsettim senden naber?

SeNi SeViYoRuM, SaNa TaPiYoRuM.. SaKiN iNaNMa CuNKU atiYoRuM !!!

denize bakiyom seni goruyom,gokyuzune bakiyom seni goruyom,yildizlara baktim seni gordum.... Allah kahretsin cekilsene lan okuz

Aşk bir kadının yaşamının tüm öyküsü erkeğin ise yalnızca bir serüvenidir...

Aşk bir turşu suyudur. İçmeyenin ağzı sulanır içenin de midesi bulanır

Bir kadinin kalbi uçsuz bucaksiz bir okyanusu içinde barindiracak kadar genistir.

Bir kadin ya sever, ya da nefret eder; ortasi yoktur.

Kadinlari anlamak kadin olmak kadar zordur...

Kadin bir çicektir erkekse etrafinda uçan pis bir böcek

bir erkegi mutlu edebilmek ONU için çÜzgünüma anlayip az da olsa sevmeli,bir kadini mutlu edebilmeK için ONU,çÜzgünüma sevip hiç anlamaya çalismamak gerekir...

Kadinlar duygu yüklü bir gemi gibidir denizde dalgar vurdukça etrafa nese saçarlar... Bazende dümdüz deniz üzerinde sessizce kaçarlar...

Dediklerine bakilirsa yeryüzünde aramislar aramislar, bir tek dilsiz kadin bulamamislar.

Sevmesende beni Özledim sesini Git desemde yine gitmesen..bebegim benim hayalet sevgilim..

Sevdim Seni Bir Kere Ba$kasini Sevemem Delii Diyorlar Bana Desinler Degi$emem..

Endamin yeter gozlerin yeter ugramasin sana ne huzun ne keder kalbim senden senden vazgecmeyecek korkma icimde askin hic bitmiyecek

Sevme kizim yanarsin Diye söylerdi annem Girme ask kapisindan Güler sana elalem Dinlemedim ah, Ah bu kafam ah O gün bu gündür Ask bana günah

dur dinle! karagozlum gitme.yapma bana kusme!ozluyorum deli gibi muhtacim sevgine!

Pisman olup birgun donerse geri yillar gecti unutmadim ihanetini ben affetsemde yalan gozlerini allahindan bul ben susuyorum!!

Sirrini arkadasina verme arkadasin arkadasida vardir


ѕєνєη ιηѕαη gιтмєуι вιℓє gєçιямєz αкℓıη∂αη..gι∂єη ιηѕαη ѕєνмємιşтιя вєη вυηυ öğяєη∂ιм вαвαм∂αη...вαкѕαηα gι∂ιуσя ѕєηι ѕєνιуσяυм ∂ιуєη ιηѕαη....

ѕυѕмα çσк ѕσяυ ѕσямα,α∂αмı вυηαℓтмα,нєѕαρѕız уєяє ѕσяυη уαяαтмα,∂ιηℓє αηℓα νє уαяgıℓαмα...!!!

:::тαηяıм вι кυℓυη∂αη ∂ανα¢ıуıм:::

єтιкєтє gєяєк уσк єѕкιℓєя тαηıя вιzι

вєηι вυ нαуαт ∂єğιℓ αмα 'α¢є' νє 'αуşє тєуzє' уıρяαтα¢αк

~~уα вιя уσℓ вυℓ, уα вιя уσℓ αç тα∂α уσℓ∂αη çєкιℓ~~

ιуιℓιк єтмє кüçüк göяüяℓєя кöтüℓüк єт gυяυя ∂υуαяℓαя

кα∂ıηℓαя кυѕυяѕυz ναяℓıкℓαя∂ıя αмα уιηє∂є вιя нαтαℓαяı ναя∂ıя σ∂α кєη∂ι ∂єğєяℓєяιηι вιℓмємєℓєяι∂ιя

öуℓє нσяσzℓαя ναя∂ıя кι güηєş ѕα∂є¢є σηℓαя öттüкℓєяι ιçιη ∂σğυуσя ѕαηıяℓαя!!!

ηєƒяєтє ѕєνgι∂єη ∂αнα çσк güνєηιяιм çüмкü;ηєƒяєтιη ѕαнтєѕι σℓмαz...

αн ∂ємєк özєℓ∂ιя...ναн ∂ємєк ιğяєηçтιя...

∂ση'т ƒσяgєт мє ηє σℓυя вєηι тєякєтмє..

кαρıℓмα яüzgαяıмα ηєzℓє σℓυяѕυη

єѕкι∂єη кιвιяℓιу∂ιм; αятıк кυѕυяѕυzυм...

вιя єякєк єη çσк ѕєνgιℓιѕιηι, єη ιуι кαяıѕıηı, єη υzυη αηηєѕιηι ѕєνєямιş

єℓιηє αℓмιѕ вιя ¢ι¢єк ѕєνє¢єк ѕєνмєує¢єк. αн, кσ¢α ѕєяѕєм ¢ι¢єк ηєя∂єη вιℓє¢єк.

~~вєηι вιя ѕєη αηℓα∂ıη , ѕєη ∂є уαηℓış αηℓα∂ıη. ~~

уüz мιℓуση ∂єƒα ѕöуℓє∂ιм ѕαηα αвαятмα∂αη кσηυş ∂ιує!

вιℓιуσямυѕυη ѕєη уüzмє вιℓмєѕєη νє ∂єηιzє gιяѕєη вιℓє вαтмαzѕıη. çüηкü тιριη кαуıк.

єѕкι∂єη тσz ρємвє нαуαℓℓєяιм ναя∂ı, тσzυ gιттι ρємвєѕι кαℓ


вєη єη çσк уüяєğιмє кız∂ıм.. öƒкє вüуüтєη вαηα ιηαт, ѕєνgιℓιηιη ѕєѕιηι ∂υу∂υğυм∂α уєηιℓєη уüяєğιмє кız∂ıм..

~~~ηαѕıℓ вιя ѕєν∂αуѕα вυ "кαяşı" кσуαмαм~~~

ѕαηмα ѕαкıη ѕєη∂єη, вєη кєη∂ιм∂єη ναzgєçтιм !!

Fransaa Fransaa saldır saldır Fransaaaa !!

αşкℓαяı ∂α ∂єνяαℓıя мı кαℓρ ηαкℓι уαρтıяαηℓαя ¿?¿

...Laf olsun diye konuşmuyorum konuşuyorum laf oluyor!!!......

уσяυℓ∂υм кαçı$ℓαя∂αη, кαувσℓυ$тαη ѕıкıℓ∂ıм..

ѕαкıη αякαηα вαкмα, кяαℓℓαя öη∂є gι∂єя..

Msn de ne? ne işe yarıyo

"ѕєηι ѕєνιуσяυм" ∂єякєη, αѕℓıη∂α öуℓє υzυη кσηυşυуσя∂υм кι вιя вιℓѕєη..

çσктαη υzαкℓαşтıм, вıяαктıм вιя уєяℓєя∂є, υηυттυм ѕєηι αşк.. нαтıяℓαт кєη∂ιηι вαηα !!

“ηє çσк уσяυℓ∂υк вüуüмєктєη ѕσℓυкℓαηαℓιм вιяαz.”

вιя ιηѕαηı ƒαяк єтмєує вιя ∂αкιкα,тαηıмαуα вιя ѕααт,αηℓαмαуα вιя güη,ѕєνмєує вιя нαƒтα уєтєя;αмα υηυтмαуα вιя öмüя уєтмєz....

нαнα ραмυктαη ρяєηѕєѕмι σℓυя σℓυм ρяєηѕєѕ ∂є∂ιğιη тαş gιвι σℓυя

вι αηℓαмαℓıк zєкαм ναя∂ı...αηℓα∂ıм...αηℓαмαz σℓαу∂ıм...


нαуαттα кαяşιмα çιкαη єη zαναℓℓι ∂öηєкѕιη...!!!!

0 yorum:

Sociable