ANLAMLI MSN NİCKLERİ

21 Nisan 2008 Pazartesi

Bu güzellik, bu gülüs, bu zeka, bu akil hele anlam dolu gözler varya; Tüm güzellikleri birarada toplanmis. Neyse kendimden çok bahsettim senden ne haber?

Ufff yavrum,anam. asvaltin olayim ez beni… Sayin abonemiz lütfen ürkmeyiniz bu cep servisinizin motivasyon mesajidir.

Aldigimiz veriler sonucu anteninizin çekmedigini ögrendik anteninizin daha iyi çekmesi için Turksat-2 dogrultusuna cevirmeniz rica Olunur (Üretici Firma)

Artik seni aramayacagim. Çok ciddi söylüyorum seni aramayacagim artik. Artik bilgisayar aldim chat yapalim. Cep fazla yaziyor.

Seni gorunce gozlerim dolar, kulaklarim mark.!

Oglum müjde sana is buldum - nasil is - büfede yedigün vereceksin

Temel ile Dursun Trabzonda KAZI yapiyorlarmis. Kaz ölmüs

Ah kizim ah!! Ben ne salagim. Seni ne doktorlar, ne mühendisler istedi de vermedim. -Üzülme annecigim. Ben hepsine verdim.

Yat dedi yattim, ac dedi actim, aletini cikarip soktu. Isini bitirdiginde kan gelmeye basladi, cok korkmus ve cok aci cekiyordum, cünkü ilk kez dis cektiriyordum!!

Karın olmak istiyorum karın, ey benim kardan adamım…

Kendim için bi şey istiyorsam namerdin Allah’ım anneme güzel bi gelin nasip et!! Aminnnnn

Doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlarmış. Onuncu köyden sesleniyorum, Seni çok seviyorum.

Atalarımız zamanında Orta Asya’dan çıkıp da ters yöne gitselerdi, şimdi Japon olurduk..

Gecen gün düşündümdü, evet dedim ben seviyorum umarım sende seviyorsundur. Öyle ya kim sevmez ki dondurmayı ben bayılıyorum ya sen.

Kız arkadaşımı o kadar seviyorum ki eskimesin diye başkalarının kız arkadaşlarını kullanıyorum…

Gençligim acı veriyordu , ameliyatla aldırdım….

Bir elma diskoya neden gitmiş? cevap: kurtlarını dökmek için.

Sevgilim seni tv kumandasından, futbol topundan, pazar gazetesinden çok daha fazla sevdiğimi söylemiş miydim?

Hey garson bana kalbim kadar yanık bir döner, düşüncelerim kadar karışık bir salata ve acılarım kadar koyu bir kahve getir.

Sana bir şey söyleyeyim mi? Bir daha beni rahatsız etme. Benim pisliklerle işim olmaz. Allah kahretsin seni. Hayatımı mahvettin alçak SİGARA…

Gerçekleri Türkan Şoray,Tarihi de Gönül Yazar.

Aşk çılgınlığın en zevkli türevidir, öpüşmek ise integrali…

Başkalarının seni ezmesine izin verme ehliyet al, sen onları ez…

Kabadayılığa yer yok demişler, kabadayı ayakta kalmış…

Yasınız kaç?-Vallahi her yıl değişiyor

Adamın biri bir gün sinek ilacı almaya gitmiş. Eczacı sormuş: sineğinizin nesi var?

Tanrım kör oldum… Artık kusura bakamıyorum…

Oğlumun adını mafya koydum artık ben de mafya babasıyım.

Bulutları pembeye boyasak yağmur pembe yağar mı??

Amerikan üroloji üst kurulunun yaptığı bir araştırma sonucu sex hayatında başarısız olan insanlar mesajları okurken telefonları sağ ellerinde tutuyorlar.

1964 yılında içilen kahvelerin hatırı dolmuştur. İlgilenenlere duyurulur!

Yumurtayı sahanda mı seversin yoksa deplasmanda mı?

Aşk bir muz kabuğudur, dikkat etmezsen ayağın değil, hayatin kayar…

Sana bir şey söyleyeceğim, ama sakın üzülme;
dün doktora, gittim böbreğimde kum, kalbimde seni buldular!..

Elimde Japon yapıştırıcım var ama yapıştırmaya japonum yok!!

Karayollarında değil, senin kollarında öleyim..

Ey dağları taşları her şeyi yaratan Rabbim her şeye ayrı bir güzellik insanlara mantık,akıl ve zeka verirken bu mesaja bakan bu kulunu niye unuttun!

Su anda her 100kisiden 35i uyuyor,10u yemek yiyiyor,25i çalışıyor,15i sex yapıyor,10u araba sürüyor,4ü ders çalışıyor,1tane deli’de elinde telefon sms okuyor!

Karanlıktı,gözleri parlıyordu eğildim bacaklarını ayırdım,memelerini avuçladım.çok zevk alıyordum…çünkü hayatımda ilk kez inek sağıyordum.

Dün gece seni o kadar aradım ki, soğuk vücuduma dokunmanı o kadar istedim ki , yatağa sensiz ve çıplak girmek zorunda kaldım! Nerdeydin canim pijamalarım..

Adama sormuşlar karınızla ortak bi özelliğiniz varmı ? demiş ki var aynı günde evlendik..

Seni sensiz de yasayabiliyorum..En azından kafamı dinliyorum…

0 yorum: