Teklif etme nickleri

20 Temmuz 2010 Salı

Son günlerde çok düşünür oldum,
Zor zamanları çabuk atlatır oldum.

Teşekkürler büyüyorum sizinlee
Teşekkürler, büyüyorum sizinle...

Özledim..Seni son kez özledim.. =/

Bir oyun oynayalım mı.. Herkes açsın kalbini..

Her kalp ayrı bir dünya .. Ve bir parça kristal aynı zamanda ..

Bu kalabalığın içinde yapayalnız hissetmektense .. Dünyanın bir ucunda tek başımayım ..

єℓвєттє αğℓαяıм вєηιм ¢αη кıяıкℓαяıм ναя..

уαşαηмαмış кıяıηтıℓαя ѕα∂є¢є вιя ∂üş..

Başlasak yeniden yeniden yeniden ../

İçimden ne hayatlar ne hikayeler ne aşklar
Geçip gidiyor
Ben böyle değildim ne zaman kayboldum

Ben leyla olmuşum kimin umurunda..Mecnun çoktan gitmişken
Bu ne garip bir yangındı böyle..Sen söndün ben yanarken

"BEN SANA HALA AŞIĞIM"

๒ยﻮüภ zค๓คภ คк๓ครıภ ๔ยгรยภ ๒єภ เçเภ๔єภ ﻮєçєςєğเ๓ ..

Aşk böyleyse sevmeyin sevmeyin beni
Zaman dursun istedim bugün pesettim ben
Herkes sussun istedim masal olayım ben
çIkma teklifi sözleri
Öyle Bir Hayat Yaşadım ki
Cenneti de Gördüm Cehennemi de
Öyle Bir Aşk Yaşadım ki
Tutkuyu da Gördüm Pes Etmeyi de

Bazıları Seyrederken Hayatı En Önden
Kendime Bir Sahne Buldum Oynadım
Öyle Bir Rol Vermişler ki
Okudum Okudum Anlamadım

ѕєνιℓмєк ιѕтιуσяѕαη , öη¢є ѕєνмєуι вιℓє¢єкѕιη

кσякαяαк уαşıуσяѕαη , уαℓηız¢α нαуαтı ѕєуяє∂єяѕιη

Nefessiz kaldım aşkımın içinde
İçimden çekip aldığın çocuk nerde
Nefessiz kaldım... Nefessiz kaldım

Oof yerimi hiç kimse bilmesin
Kalbim biraz dinlensin

BIZᄂΣЯ BüΥüЯΚΣП DЦЯMΛZ BüΥüЯ ӨΥЦПᄂΛЯ **

Yüreğimdi her şeyin
Kuruyup sevdim
Uzanıp ellerimden tutar bilinmeyen mısın söyle
teklif etme nickleri
Küçük bir oyun içinde
Önemli kişi olmayı
İyi dostlar biriktirdim
Hepsi ailem oldu
Küçük bir aşk yetiştirdim
Düzene yenik düştü

soʞɐʞ1ɐɹ sɐʞıu bǝɔǝ1ǝɹ ʞɐɹɐqɐsɐu

[..кαяαвαѕαη..]

Sen sev yağmurları
Yağmurlar yağsın yüzüme...

ﻮเ๔เא๏гย๓ ﻮözü๓ אคşlı

ιуι güη ∂σѕтℓαяıм тυтмαуıη єℓιм∂єη

Sesini özledim özledim çok haberim yok durmuş dünya niye
Seninle birlikte kaybolanları arıyorum başka şeylerde



Filmimin sonu 1 hüsran
Terk etti beni esas oğlan
Yarım kalan 1 şeyler var
Bu işte 1 yanlışlık var
Sette kaldı bütün mutlu şekilli anılar

Belki hiç durmadan uyusam 2 gün
Çözülür bu zor düğüm
Dünün benden aldıklarını
Belki geri verir öbür gün

İçini sakla
Pislik girmesin ruhuna
Hırsızlar etrafında


Gittimi Gider..

0 yorum: