sevgilim nickleri

9 Nisan 2010 Cuma

senin için sustuğum bütün zamanları hatırla !!!

ßeni Vurun ßu Aşk'a ßir ( . ) Koyun !

$arıLıp ßasH uCumdaqi fot0ğrafLarIna ağLaR oLdum ßaksaNa . . .

KayBoLsam... hiÇ oLsam... yada ... hiÇ oLmasam .. ?

FazLa Raad'ım.!! RaatSız Eder mi ? Etse Bile.! FArk Edermi ?

| rahaTım - rahaT oLun - rahaTsız oLMaM !..|

heRşey öyLe çabuq oLduqi sanqi yaşaDığıM haYat bNm diiL !...

qanqa duR !..buRda kaLbimi de$iyoLaR ][ beNi sevDiğiMe Pi$man ediyoRlaRRR !...

hade qeL ßir oyun oynayaLım ? SeN ßNm hayLLeRimLe ßeN seNiN hayatınLa !. . vaRmısıN ?. .

TaM Her$eY GsL OLuYo DerqeNnN...Y.o.K Yaa Ya$aMaK isTemioRum BeNnN...!!!!...

ßeyinLerde iLtihapLaşmış intihar düşüncesi..!!!!

oRaLaRda ßenden yoqh dü$ünSen anLaRsıN - ßuraLarda Senden çoqh ßi qöRseN $a$aRsıN ! . .

yanqınLar biLe yaqmadı gözLeriN kdR !..

umudumda kaL umRumda oL !..

||Mézâr|| øLâcak ßana ßu Dört Duwar,||YøkLuğun|| Kadar Gér¢ék ßu ||éCéL|| , YøkLuğun kadar Gér¢ék i¢imdé ||aCı|| , azâr azâr ||öLüyørum|| . ßiLmiyørSun ..|

Ben Kubar Kadar Asil, Deligonca Kadar U¢uk, Afgan Gibi Komik, Papix Kadar Lüx & Cocaine Kadar Tehlikeliyim !

Anonim oldu haykırışlarım
" ... Bu kALBiM UyKuLu ... "

...:ღ Kötüler sevilmezz .. Ve bende sevilmedim ღ:...
...:ღ Adamına göre olamadığım için midir ? ღ:...
...:ღ Yalakalığı benimseyenler sevilsinღ :...
...:ღ Ben buyum kimseye ihtiyacım da Y-o-K !ღ :...
sevgilim nickleri
aLışdmmı snsizLié? unuddmmu s0r ? **hr LaFn s0nu yiné snN haß3rn ! x((

Depresif bu alemin içinde akli dengemi yitirip suikast notları tuttum kendime ..

''Hep İçiNe ataN , hç bişei kafasıNa taKmıyo Gibi görüNen , MutLuLuk roLü oyNayaN kız , artK roLüNü İyi oynayaMıyoR''

RayrAyrAy..neDen böYle oLdu...LaylayLay

1 DiLék Tut 1 $iir Yas ßana. Hayatımı Yas. Yas Ky 1 Oyun ßozan OLmadıqımy Oyunun ßozuk OLduqu Anna$ıLsın

ßana 1 qéL désén o yoLLary hic qéciLmémi$ sayardım

Hic1$é SöLémé Hic1$é Yapma. Nédén Mi? Cünkü ßén ÖLé Yapıorum..!
sevgili sözleri



Né İsTanßuL 1 Déniz Né Sén 1 qémi ßu kaFayLa qidéRsén cOk s*kérLéR séNi

Toz Pémßé hayaLLérin karanLık qöLqésiyim...!

$iit... SéssizLik. A$ık Mı OLuorum N..?
[ . . . DeLi GömLeği GiydirdiLer Dü$Lerime . . ! ]

øyunun ên güzêL yêrìndê zìL ¢ålıncå ûzûlûrdûk yå , óylêyìm

hayat bir sınavsa adımı yazıp çıkarım

sİyahlara bürünmÜş sadece geceleri ortaya çikan bir yarasaim

hedefin ßensem her atı$ın karawana ..!!

hayat ''3,5'' ile ''4'' arasındadır; ya hep ''3,5'' atarsın;yada o hayatı ''4,4'lük'' yaşarsın...!

ßu чα$αм вεйĩм кuяαℓℓαяĩ вεй кøчαяĩм вεй чα$αяĩм ώε вεdεℓĩйĩ вεй ödεяĩм ßu вεйĩм нαчαттα кĩ duяu$uм,ώαяℓĩğĩм,ĩspαтĩм

## kes çigliklarini yüregim!!!


seviyorum ツseni anlasana! bunu göstermem için elini mi tutmam lazım!

| varmı hic kullanılmamı$ sıfır ßir yürek (!) |

¢u®§€ му ℓιƒє ιѕ вяιℓℓιαηт...му ℓσνє ιѕ ρυяє..!! ησтнιηg ιмρσѕsιвℓє

_,-*[m$ñ kµrdµ]*-,_

// - that'ss my prerogative - //

kussam kâc întîhâr cikâr îcîmdên? kêssêm kâc ayrîlîk akâr ßîlêklêrîmdên?

ßen sevmeyi ßeceremedim, ßelki de sevilmeyi..ßenim sevmeye engel evcil acılarım vardı.."

»∂αηgєя gιяℓ« | вѕωєя ѕм∂ιℓιк υкαℓαум! |

Tèdavisi mümKün qörüLmèyèn $izoFrèn biR aşktı bizimKisi..
hanqi doktora qittiySèk ayrıLık yazdı rèçètèmiSè vè èkLèdi hèRqün düzènLi oLarak öLünècèK...buqündè öLdüm yaRını ipLè çèkioRum:\\


●●●мυтℓυℓυк вιℓє α¢ı ωєяισ ¢üηкü ѕσηυ ωαя вιℓισяυм...●●●

$heytanın teqk suçuu meleqe tecavüzz etmesiymiş$$ !

senin marqka olduqunn yerde etiketi ben koyarrımmm !

[[==>..bho$wer hep aynı masal 'hayat we ßen' i$te o kadar..<==]] birr çıqlıqk bulsamm ! hiç ssusmayann , yada bir cümle beniİ anlatann ! bir lodos lazım Şimdi bana,bir kürek bir de kayık..söverim gelmişine geçmişine ayıpsa ayıp!! *há¥át ¥íÑé...; qírí$, qélí$mé, sonuÇ.. qírí$ ; Ñédéѧíz... qélí$mé ; úmít§íz...§oÑuÇ ; gérék§íz..... ...enÇokayrılıklarya$adımoyüzdenßiti$ikyazdım her$eyi:... [ctrl+alt+delete] [bİle yaramıor artık] [kalbime][alt+f4] le kapandı tüm [umutlarım başardın] [güzelim kutlarım]. coca colayım hayatın tadıyım.roccoyum choq $ekerim.albeniyim ßahanem cook.çikolatalı qofretim arkadaŞlar beni sewmeyen warmı..? [sen benim hayatim pİyonsun seni kaybedersem puanim gider ama ben senİn hayatında şah'ım benİ kaybedersen oyun bİter] /////^^^^^___raporsuz deli___^^^^^///// …тαηı∂ığıм єη вüуüк ѕ....к кα∂єя∂ιя вöуℓє вιℓιηє… ..son nefesi çektim çukuru kaz.. FaRKLı OLMa ÇaBaSı İçİNDe OLMaDıGıMDaN ÖtüRü FaRKLıYıM <||?||keNdi ciNaYeTiMde beN biR KaTiLiM||?||>

(: ιçιм∂є кι ѕєηι кєşƒє∂ιуσяυм... =)

||[5iah ßeaz ßiRr Hayat Ya$ı0rmM Moruqq..!! ßendn r3nkLi ifaDeLr ßkLeme

dünde-->sen
bugnde-->sen
yarında-->sen
umutta-->sen
hayaL de-->sen
yakmda-->sen
acımda-->sen
yasmda-->sen
huzurda-->sen
günmde-->sen
gecmde-->sen
içmde-->sen
dışmda-->sen
öLmde-->sen
yaşamda-->sen

♂ + ♀ = ♥

Cafe crown gibi içimi ısıttın,lipton ice gibi sogutma sakın,hayatın tadı coca cola falan deil sensin..Bi biskrem versem benm için GüLerMiSiN

♥Hêr $eytànLà Yà$àdIIm Gün İçin ßir MêLêk Kayßediørum

||**ßenim Hαkkımdα Düşüqünüz Kötü ŞeyLéri içinizdé Tutmαyın..DışαRı çıkαRın ki Tekrαr Üstüné OtuRup içinizé αLαbiLesiniz


Ne verdinki ne alasin?!
Hem yikila hem yanasin!!
Sonsuza dek dert bulasin!!
Senin derdin hic bitmiyorDÜNYA!!

0 yorum:

Sociable