Umutsuz msn nickleri

28 Temmuz 2009 Salı

SON Bİ DEFA TUTAYIM ELLERİNİ!!

Umutsuz msn nickleri

ölümdür yaşanan tek başına, aşk iki kişiliktir!!



Aşk İster Bu Gönül Meşki Sende Kalsın...



ağlamaklı suratlara maske fondoten!!



sen düşünürsün ben uygulrm işte farkımıs bu!!



'' gerçekler söylenmeli ''



Akar.gİDérdim.Olsa.BiLé.Bir.Dérdim.Bén.Hép.GüLérDi mmmm



her taraf karanlık..her tarf umutsuz.. her taraf ümtsiz!!



WERİLEN SÖZLER HEP YALANDI..

DehshetiM,ManyaqM,Laf SokaRim,YeRse uqRass ßakaLim..

..ßoshweR HePayni MasaL....HayaT ve ßnn Iste Hepsi ßu KaDaRR..

Değiştiremessin ßenii Ksmaa ßosaa ßnn ßuymm ßrzz Huyszz ßrz KıRıkk ßnn KendimLe MutLuyumMm..

Snn anca ona bunaa laf yetistrr..imj ßozK ßiRzz DeğistR..HeR Kadını Annen mi SanDın OkuyuP Kafanı ßaya ßi GeLiştiR...

Içimde ßiR TuTku vaR Oda SensNN__DiLe qeLse KaLbim Ne DeR ßiLiR Misinn__ßenm Herseimm Sensnn..

._.AyiK oL PaniK YaPma._.RahaT oL ßkk DaLqaNa._.3 qünLüK DüNya Ne SaNa KaLiR Ne ßaNaa._.
umutlu nickler
ßizi ßizden ßaşka kimse iLgilendirmez kimseninde ßizimLe ilgilenmesi gerekmez

ßen senin duymakk istemediqin heR$eim..ßiLipde øLmasini istemediqin her kesinLikk ßen'im..!!

Resti Cektim Kadere ßlki Isyan Oldu TAsti Tk ßir ßasima Kaldim PiCh Acisi ßnde SakLi Ama ßundn Sonra S!kt!r Ettim Aski!!...

Bizdé SâßâH oLmâz, ßîzdé GünéŞ Doğmâz, ßîz ŞşIpSeVdİYiSS OqLuM ßîzLé SeVqİlİ oLmâk Sîze YaKıŞmaz...

SeveNn SeveR SvmeyNn SiKtiRR oLuP qiDeR ßnM DüNyaM HeR TüRLü DöNeR..

EcNebi ŞaPKaLaRLa OLmz ßu RapiN FiyaKasıı PaRDoN İstemeDnn OLdu Acıttım mı AbLasıı

SusuN ..! / KonusmayıN / / Don'T SpeaK / DIDIDI yapmayın be! yeter!

FaLaNn...FiLaNn...aRtkk HheRseyy aNtii yaLnN

DüNyadaa Eşimm BenzeRmm YokK Amaa BenzemeYee ÇaLışan EzikK ÇoKk....!!! ((:

DaHa BoYuN bi karis Beyfendi OLmaYa çaliss..PesiMde DoLasma OtuR DeRsiNe Çaliss ….!!!

ßnn Hep mesquLüm Nedense...doLuyum heR Nedense...ßnn ßnii ßende Kaybettim...NoLuR ßuLan ßi habeR veRse..

ßnN sana KiyaRmiym o KadR hiyaRmiym?

BoqazimDa DüqümLenen HeR iLmek HuzuR VeRiR CeSeDini qöRmek Seni HeR NeFeSTe SiqTiqim qeRCek ToPLa qöTünü evine Dön qeRzeK

Şimdi dersaneli olduk! Cevap anahtarını doldurduk! Yine yetmedi netimiz! KAHROLSUN SINAV SİSTEMİNİZ

HeRseyee Ve HeRKesee Inatt yiNe eL eLeyzz AsKmLaa ...

AcayiP yaRaticiymdiR... cKK Piss soRnn yaRatiRmmm..

CİddYsEn Sni DiKkaTe aLıRm DaLqa yParSan Bna ÜstÜnde SöRf YapaRm.!

Ne qüseLm,Nde iyi ßir kaLßm war,Ne qörüLmye Deqerm..Nede seviLmeye,Acayißin 1iym,En iisi ßirak ßiLdim qßi devam ediym..bn böLe iimM

öLünüzü DiRinizii heRqnn BiRinizii BiRqnn hePinizii

Mal Sahibi, Mülk Sahibi Hani Bunun İlk Sahibi ? Malda YALAN, Mülkte YALAN al birazda sen oyalan...

No oKkuL No Dır Dır onLinee MaKkaraa onLinee Gır Gır

' HayaT KkıSsaa DeqmeSsKkii Oonaa

SeNn Nee iLktinn Ne SonsNn SevgiLee DoLdnn NefRtLee BoquLdnn Üzqnümm EziKk İnsaan UnutuLdnn

KaybeTmeK wArdr, wAzqecmeK asLa.. öZür wArdr, yaLwArmaK asLa.. SewmeK wArdr, ihAnet asLa.. UnTLmaK wArdr, UnTmaK asLa

BiZz Nnee deliKkanlılar GörDüKk..qüll Güll ölDüKk... xD ehuqq


===>OLMASKİ AŞKSIZ<===



virgüllerden bıktım artık nokta koydum hersey bitti



OLMASI.GEREKN.ŞEYLERİN.ADINI.İYİLİK.YAPMAK.KOYMUSL AR!

0 yorum: