Anlamsiz nickler

26 Nisan 2009 Pazar

Üfle güneşi sönsün
Kalbim karakışın ayazına dönsün
!...
Azrailim öpsün!...
Tek dönümsün ömrüm..








ßu Gécé Ay TutuLdu .. Kimé TutuLdu ßiLmiyorum!? ßén TutuLmuştum Ya İşté
ÖyLé TutuLdu .. °° ßén Gördüm Şahitim °° Ay TutuLdu . ..
ßén TutuLdum Kimsé Görmédi Ay Kimé TutuLdu ßiLmiyorum ¿
ßén Sana TutuLdum .. Sonra Ay KurtuLdu ..

.☆ßén KurtuLamadım☆ .





SσηSuzLuктaıм...ÔLüγøяuм...?









denizleri seviyosan dalgalarıda seveceksin
sevilmek istiyosan önce sevmesini bileceksin






Sevmek Belki Bir Ölüm Belkide Diriliş...
Belki Geçici Bir Heves Belkide Kalıcı Bir Duygu...




Sαнiρѕiz Kαlιρ Tυтυşυηcα Eтєкlєя Sαнiвiηє Döηєя Tüм Köρєкlєя..





Unutmasanda Unutmus Gibi YapacaksinAttigim Kagitlarda Hic Bitiremedigim Siirler Gibi Kalacaksin!!




ßheNy taNıyanN ßiLiR..ßiLenN aNLaR..aNLayaN SuSaR..anLaMayanN uzaRrR..! ,





NoLur sarıL
Çözme koLLarını boynumdan
Sımsıkı sarıL sadece
Sakın susma
NeFesini esirgeme tenimden

Anlamsız nickler



ßén özLéDim qaLiba Séni ßu yüzDén ßu kaDaR SiTemLéRim Sén üzüLméé aCıDan ßu SözLéRim Kar$ımda qöRSém DoLaR qözLéRim ..





★ Ya$Lanarak DeğiL Ya$ayarak Tecrüße KazanıLır ...
Zaman İnsanLarı DeğiL ArmutLarı Olgunlastırır... ★
anlamlı nickler

0 yorum: