Buluşma nickleri

6 Şubat 2009 Cuma

Nefess alma Efess al!

Düşkünsém, Kötüysém, Déliysém Kimé Né ßundan ?

Özenen değil Özendiren olun, alayına gitmeyin kendinize gelin!
Buluşma nickleri
...Kendin olmak varken asla başkasına Bakma...

Aşk damarlarımda gezen bir etki ben aşık olmam benim ki sadece etkiye tepki..!

ßir Köpeğim Wardı ßæna Çoq SAĞDIKTI ßir Sevgilim wardı Köpeğim Kadar OLAMADI.!!!

[Herkez Aynıyken ßen Farklıydım!..$imdi Herkez Fark Pe$inde, ßen Aynıyım... ßu da ßenim Farkım ]

Bana hava atıcam die kendini kasma damarındaki kanın bile bana HASTA!

Herkese yalan söle ama kendine söleme!

unuttuğum tek şey ölüm...ve O Beni çağırıyor...

Sevmiyorm Ben Kendimi..Sevmem Ben öyle herkesin sevDiği ŞeyLeri..

GiRiş nedenSiz..GeLişme ümitSiz.. Sonuç GerekSiz…

Allah'ıM yağmur yaqdır Yeryüzünde pisliqq coqq..!!..

ßasiTLEr iftira EdeR ! / AcizLeR ŞikayeT EdeR.! / AsiLLEr De İdare EdeR..!

Bir K.I.Z ya sever, ya da nefret eder; ortası yoktur.

' Kayßede ßiLecegim Hiç ßi$ey Yokken Kendimi Kayßettim. '

EğEr SiLeMiYoRsAn KaRaLIyAcAkSıN...

aŞk Hem GüLdüRüR Hem öLdüRüR DeDiLer Ne GüLdürdü Ne öLdürDü KöPek Gibi Süründürdü

En Çok Seni Sevdim Bitanem.Beni Hayata Döndüren Sendin Ama Tekrar Öldürende Sen OLDUN !!!

Sen istedin bunu GİTTİN & BİTTİN !!! üzqünüm ben yoqumm artık !!

BeNDeN SaNa SöYLeMeSi ZoR YaZMaSi KoLaY BiR SöZCüK..HOsÇAkAL...

Ben kabuSLarLa büyüDüm, hayaL etmek ne haddime ?

Hic1$é SöLémé Hic1$é Yapma. Nédén Mi? Cünkü ßén ÖLé Yapıorum..!

TuTamicaM SzLer VrMem ßaSiT kişiLerLe MEvZuu yaPMm ßaZı ŞyLri AsLa AfeTmem Ağır GeLiYoSa ßu SzLer FiRar SerßesT ÜsTeLeMem

FaRqınDamıSınn? ßuRaLaRınn ßaSınCı AzaLdıI..0 yüSden HeRkeSinn SewiyeSinE inEmioRmMm..!!!

hepiniS kendi daLqanıza ßaqın...diqqat edin ßeniM daLqaMda ßoquLMayın...

όzεηdіqіηіz нλчλтι чλѕλмλкℓλ мεѕqυℓϋмм[nokta!]
DaLimi Kiranin Ağacini Kökünden Sökerim
GüŁεяεК КαybεŦŦiКŁεяiήi AğŁαyαяαk Кαzαnαmαzsıή
ASKIMI KAYBETTİM HÜKÜMSÜZDÜR..
haqSıSLıqa qeLeMeM hatıR qöNüL diNLeMeM ßaßaMıN qıSıyıM ßeN kuRŞuN yeRiM aMa aSLa Laff yeMeM!!!!!
Phen küçüqK bi kıSsım oyuncaqLarımı aLırsanıSs sizinLe oynaRımm...
ztn Hep sölerim bana göre değil bu dünya.....!!
Benim iLgileNmeDikleRim Sizin PeşiNden KoştuklaRınızdır. . Alayına Y.O.L(;
bo$vereCeksiN qiDeNi ba$kasına qitMi$tiR..bo$vereCeksiN qeLeNi ba$kasıNdan qeLmi$tiR..!!
ßenim hayrım var! Ama aynım yoq ! kayqım var ama kayßım yoq Sana saygım var ama Tahammülüm yoq
ßheNy taNıyanN ßiLiR..ßiLenN aNLaR..aNLayaN SuSaR..anLaMayanN uzaRrR..!
hicbiR cümLe çözeMioR beNi ne yazSaM bo$..!!
ߣN ßiR CaDıyIm SenDe ßeNiM HeRŞeyiM oLaN ßi SüpüRGe..FaRzeTKi SeNDeN vAzGeÇmiŞiM..CaDıLıGıMıN ßi ÖnEmİ KaLıRmI SeNCe...
kuSura baqma Buqün ölüMe sözÜm var...Ba$ka zaman qöRüşelim...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ellerine saqlık kardesh ama biraz da erkekler için bişiler koy :D nese paylaşım qüzel

Sociable