Komik fıkralar

12 Mayıs 2008 Pazartesi

Dunya değeri

BİR ÇOCUK BABASINA SORMUŞ BABA BENİ NE KADAR SEVİYORSUN DEMİŞ BABASI DÜNYALAR KADAR DEMİŞ ÇOCUK DÜNYANIN DEĞERİ NE KADAR DEMİŞ BABASI 5 PARA ETMAZ DEMİŞ

Maç izlemek

TEMEL BİRGÜN MAÇ SEYRETMEYE GİDİYORMUŞ GÖREVLİYE SORMUŞ BİLET NEKADAR DİYE GÖREVLİ 5 YTL DEMİŞ TEMEL 250 YTL UZATMIS GÖREVLİ 5 YTL DEDİK KARDEŞİM TEMEL DEMİŞKİ BEN SADECE BİZİM TAKIMI İZLİYCEM DEMİS :)

Karşı kaldırım

Bir akıl hastası bulunduğu kaldırımdan karşıya geçip rastladığı ilk görevliye sormuş:-Affedersiniz karşı kaldırım nerede acaba? Görevli şaşırmış ama yine de karşı tarafı göstererek:-İşte şurada,demiş.-Kime yutturuyorsun yahu ...Daha şimdi orada sordum , burasını gösterdiler.

5 şişe kola

Akıl hastanesinde bir gün bir hasta bakıcıyı yanına çağırır. "Bana çabuk 5 şişe kola getir" der. Hasta bakıcı buna kızar ve hastaya beş tokat atar ve "al işte kolalarını" der. Aradan zaman geçtikten sonra yine aynı hasta, bakıcıyı yine çağırır. Bu sefer hasta bakıcıyı tokatlar."Bakıcı ne oluyor?" der. Hasta cevap verir. "Şişeleri getirdim abi".

Dikenli tel

İki deli tımarhaneden kaçmaya karar vermişler. Biri ötekine: "Git bak bakalım dikenli teller yüksek mi alçak mı, eğer yüksekse altından kaçarız, alçaksa üstünden atlarız." Diğeri gitmiş, bir süre sonra geri gelmiş ve şöyle demiş: "Ne yazık ki kaçamayacağız arkadaşım çünkü hiç dikenli tel yok!"

2 yorum:

Adsız dedi ki...

çok komik ler ya hepsine yüz üzerinden 100 verdim.. :)

Adsız dedi ki...

ayyy harika yha bayıldmm valla:d:D

Sociable